راهکارهای ساده برای حسابداری مغازه

کدخبر: ۶۰۷۵۲۷
اگر بگوییم مدیریت حساب و کتاب فروشگاه، به یک کابوس برای صاحبان فروشگاه و کسب و کار تبدیل شده است، اغراق نکرده‌ایم.
راهکارهای ساده برای حسابداری مغازه

رپرتاژ آگهی: با رونق گرفتن فروشگاه، تعداد تراکنش‌های مالی به قدری زیاد خواهد شد که کنترل کردن آن، کار ساده ای نیست. اینجاست که یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی به کارتان می‎آید. نرم‌افزاری ساده که مدیریت مالی فروشگاه را راحت‌تر کند. اگر برای کار کردن با آن، نیازی به دانش حسابداری نباشد که چه بهتر. در ادامه قرار است درباره ویژگی های یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی صحبت کنیم که بتواند امور مالی فروشگاه شما را به آسانی مدیریت کند.

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین

روش‌های سنتی ثبت کردن تراکنش‌های مالی، پاسخگو سرعت دنیای امروز نیست. به‌همین خاطر است که شما به یک نرم افزار صندوق فروشگاهی آنلاین، برای مدیریت کردن خرید، فروش، هزینه و دیگر مسائل مالی دارید. با این نرم‌افزار، می‌توانید بدون فوت وقت، تمام تراکنش‌های مالی خود را ثبت کنید و حساب دخل و خرج را به صورت آنلاین داشته باشید. با این روش، سرعت کار بیشتر می‌شود و تعداد اشتباهات محاسباتی پایین‌تر می‌‎آید. برخی از نرم‌افزار های حسابداری فروشگاهی آنلاین نرم‌افزار به کارت‌خوان و ترازو وصل می‌شود تا صندوق‌دار بتواند به راحتی و بدون اشتباه، فاکتورهای فروش را ثبت کند. با ثبت هر تراکنش فروش، به صورت آنلاین و همزمان، خروج کالا از انبار نیز ثبت خواهد شد.

حتی در صورت قطعی اینترنت یا نبود آن به هر دلیلی، می‌توانید تراکنش فروش را در این نرم افزارها ثبت کنید. بعد از وصل شدن اینترنت، نرم‌افزار به صورت خودکار، تغییرات و تراکنش‌های ثبت شده را ذخیره خواهد کرد تا مشکلی برای امور مالی‌تان پیش نیاید.

کاربردهای یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی

یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی به قدری کاربردی است که بعد از کار کردن با آن، دنیای مدیریت مالی فروشگاهتان، متحول خواهد شد. شما با کمک برخی از این نرم افزار ها می‌توانید:

  • تعداد کالای نامحدود ثبت کنید؛

  • کالاها را به گروه‌های مختلف طبقه‌بندی کنید؛

  • قیمت کالاها را با کمک یک فایل اکسل، به‌روزرسانی کنید؛

  • نقطه سفارش تعیین و موجودی کالاهای مختلف را مدیریت کنید؛

  • مقدار سود و زیان از فروش هر کالا را ببینید؛

  • سود و زیان کلی فروشگاه را رصد کنید؛

  • مدیریت انبار؛

  • تعریف بارکد برای کالاهای مختلف

  • ترازو دیجیتال و کارتخوان را به نرم‌افزار متصل کنید؛

  • برای هر تراکنش فاکتور بزنید؛

  • تعیین سطح دسترسی اشخاص به نرم افزار

  • ثبت کالا به صورت نامحدود

تمام این کارها، به سرعت و بدون خطا، با یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی انجام می‌شود. در پایان ماه یا سال نیز می‌توانید یک گزارش مالی تهیه کنید تا حساب‌کتاب‌ها مشخص شود. در این گزارش، همه چیز از میزان خرید، فروش، هزینه، سود، زیان، مالیات و ... آماده است.

روش‌های ساده برای حسابداری کسب و کار

روش‌های ساده برای حسابداری کسب و کار

با روش‌های سنتی خداحافظی کنید. ساده‌ترین راه برای حسابداری کسب و کار، کمک گرفتن از یک نرم‌افزار هوشمند است. ممکن است فکر کنید که برای مدیریت مالی فروشگاه، باید حسابداری بلد باشید. اما در حقیقت اینطور نیست. شما با یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ساده می‌توانید امور مالی کسب و کارتان را خود مدیریت کنید. کافیست یک نرم‌افزار ساده حسابداری فروشگاهی را تهیه و آن را به کارت‌خوان مغازه وصل کنید. حتی می‌توانید ترازو را نیز به این نرم‌افزار متصل کنید. بعد از خرید و نصب، نوبت آن می‌رسد که کالاهای مغازه را وارد نرم‌افزار کنید. خوشبختانه برخی از این نرم افزار ها بانک اطلاعاتی گسترده از کالاهای به روز را دارند که بیش از 100 هزار کالا، در آن موجود است. می‌توانید کالای مدنظرتان را از این بانک اطلاعاتی انتخاب کنید تا اطلاعات آن، به صورت خودکار وارد بخش انبار شما شود. حالا اگر به بارکدگذاری نیاز دارید، می توانید با کمک نرم‌افزار آن را انجام بدهید.

تمام امور فروشگاهی خود را یکجا مدیریت کنید.

یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی مناسب به شما کمک می‌کند تا بتوانید مدیریت فروشگاهتان را به نحو احسن انجام بدهید. از ویژگی‌های اصلی نرم‌افزار ، جامع بودن است. جامع بودن نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید مدیریت فروشگاه را تمام و کمال در یک نرم افزار و به صورت یکپارچه انجام بدهید. یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی جامع، از ثبت جزییات خرید محصولات برای فروش در فروشگاه تا مدیریت حساب‌های دریافتی و پرداختی و انبارگردانی را پوشش می‌دهد.

مدیریت دخل و خرج

اگر صاحب یک مغازه کوچک هستید، احتمالا دوست دارید که دخل و خرج را در دفتر مالی خود ثبت کنید. اگر دخل و خرج را در دفتر مالی ثبت می‌‍‌کنید، پس بارها برای حساب آخر ماه یا سال، متوجه اشتباهات خود شده‌اید و حساب‌کتاب‌ها به هم ریخته‌اند. مدیریت دخل و خرج مغازه شاید به ظاهر کار سختی نباشد، اما زمانی که وارد جزئیات می‌شوید، می‌بینید که ثبت کردن تراکنش‌های مالی به روش سنتی، اصلا کار راحتی نیست.

اگر یک تراکنش مالی را به اشتباه ثبت کنید، تمام حساب‌کتاب شما اشتباه خواهد شد. در عین حال، باید زمان زیادی را برای حساب کردن دخل و خرج ماهانه یا سالانه خود صرف کنید. بنابراین، به یک روش پرسرعت و بدون اشتباه، برای دخل و خرج مغازه نیاز دارید. با نصب نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، می‌توانید بدون هیچ خطایی، حساب‌های مالی و تراکنش‌های مغازه را مدیریت کنید. کافیست تمام تراکنش‌های مالی مانند خرید، فروش و هزینه را ثبت کنید. بعد با یک گزارش ماهانه یا سالانه بگیرید. در این گزارش می‎توانید سود، زیان و موارد دیگر مربوط به کسب و کار را مشاهده کنید.

هایپریک؛ نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی جامع و یکپارچه

در بخش قبلی، کاربردها و ویژگی  های یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ساده مناسب را باهم مرور کردیم. برای انتخاب این نرم‌افزار، باید به جامع و همه‌کاره بودن آن توجه کنید تا مدیریت امور فروشگاهتان، به صورت هماهنگ و همه جانبه انجام شود. هایپریک، یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی است که می‌توانید با کمک آن، از صندوق فروشگاهی گرفته تا خرید و فروش، حسابداری، انبارداری و گزارش‌های مالی را به نحو احسن انجام بدهید.

هایپریک برای هر کسب‌وکاری مناسب است

اکثر کسب‌وکارها می‌توانند برای مدیریت حساب‌وکتاب، روی هایپریک حساب باز کنند. اگر صاحب فروشگاهید یا به دنبال نرم افزاری با کاربرد های مطرح شده هستید، هایپریک گزینه ی مناسبی برای مدیریت مالی فروشگاه شماست. سوپرمارکت‌ها، پوشاک، آجیل و خشکبارفروشی، لوازم‌تحریری‌ها، عطاری‌ها، خرده فروشی ها و ...، همگی می‌توانند برای مدیریت مالی و حساب‌کتاب فروشگاهشان، هایپریک را انتخاب کنند. از فرصت 15 روزه رایگان هایپریک استفاده کنید تا متوجه جای خالی آن، در مدیریت مالی‌ فروشگاه‌تان شوید.

دانلود نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی

دانلود نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک

تمام مواردی که نام بردیم، تنها شمار اندکی از امکانات این نرم‌افزار بود. برای دانلود نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، وارد سایت شوید و با خرید اشتراک، نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی را دانلود و نصب کنید. نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب هایپریک، یک حسابدار هوشمند و ساده است که مدیریت دخل و خرج فروشگاهتان را به عهده می‌گیرد. با این نرم‌افزار، مدیریت مالی کسب‌وکارتان، از همیشه آسان‌تر و بدون خطا خواهد شد. هم چنین شما می‌توانید 15 روز به صورت رایگان از این نرم‌افزار (با تماس به شماره 02143378) استفاده کنید. این 15 روز، فرصت خوبی برای استفاده از امکانات مختلف این نرم‌افزار و بررسی کردن میزان کاربرد آن برای فروشگاه شما است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید