با استفاده روزانه از تجارت کارت جوایز میلیونی برنده شوید!

کدخبر: ۶۱۳۰۸۱
احتمالا شما هم تبلیغات کارت جادویی بانک تجارت را دیده‌اید؛ قضیه جادوی کارتت را فعال کن چیست؟ چطور می‌توان برنده جایزه 1 میلیاردی بانک تجارت شد؟
با استفاده روزانه از تجارت کارت جوایز میلیونی برنده شوید!

رپرتاژ آگهی: در این مطلب جشنواره کارت جادویی بانک تجارت را معرفی خواهیم کرد تا شما هم از این فرصت ویژه استفاده کنید.

قرعه کشی ویژه بانک تجارت؛ جادوی کارتت رو فعال کن!

بانک تجارت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور، همیشه نقش مهمی در رشد اقتصادی کشور داشته و در همین راستا جشنواره ویژۀ خود را با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن» آغاز کرده است.

جشنواره کارت جادویی بانک تجارت که از ۲۲ مهرماه آغاز شده است و تا اسفندماه ادامه دارد، هر ۲ هفته یک‌بار به‌صورت سراسری برگزار می‌شود و دارای جوایز بسیار نفیسی است؛ این جوایز عبارتند از ۱۰ کارت طلایی به ارزش ۱ میلیارد ریال و ۳۷ کارت به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال به شرکت‌کنندگان در جشنواره به قید قرعه جایزه می‌دهد. این‌ جوایز در هر دوره قرعه‌کشی وجود دارند.

برای شرکت در قرعه‌کشی بانک تجارت باید چه کار کنیم؟

برای شرکت در قرعه‌کشی بانک تجارت نیازی به سپرده‌گذاری میلیونی ندارید و با استفاده مداوم از کارت تجارت خود می‌توانید به راحتی جادوی آن را  فعال کرده و شانس برنده شدن جوایز را به دست آورید.

شانس شما برای برنده شدن در جشنواره بانک تجارت به میزان امتیازی که جمع‌ کرده‌اید بستگی دارد؛ برای جمع کردن امتیاز بیشتر بهتر است کارت تجارت همان حسابی باشد که به‌صورت روزانه از آن استفاده می‌کنید؛ حتی گرفتن یک شارژ تلفن همراه می‌تواند شما را یک قدم به برنده شدن نزدیک‌تر کند.

در این جشنواره هر امتیاز به معنای یک شانس برای برنده شدن است و امتیازها برای هر دوره به‌صورت زیر محاسبه می‌شوند:

  1. به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان مانده‌حساب در هر روز ۱ امتیاز می‌گیرید.

  2. به ازای هر تراکنش ۱۰ امتیاز می‌گیرید.

فقط به این نکته توجه کنید که هر شخص در هر دوره نمی‌تواند بیشتر از ۲۰۰۰۰ شانس داشته باشد و همانطور که گفتیم مدت زمان هر دوره، دو هفته است. برای دیدن امتیازاتی که در این دوره کسب کرده‌اید به صفحه جشنواره کارت جادویی بانک تجارت مراجعه کنید.

چه کسانی می‌توانند در جشنواره بانک تجارت شرکت کنند؟

تمام کسانی که کارت بانک تجارت را دارند می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند؛ فقط باید از روش‌هایی که بالاتر گفتیم برای خود امتیاز کسب کرده و شانسشان را افزایش دهند؛ کسانی هم که مشتری بانک تجارت نیستند می‌توانند به‌صورت حضوری یا غیرحضوری حساب باز کنند.

کسانی که در بانک تجارت حساب ندارند می‌توانند به صورت غیرحضوری در اپلیکیشن باجت حساب باز کنند و کارت جادویی خود را درب خانه یا محل کار تحویل بگیرند. اپلیکیشن باجت را میتوانید از بازار یا مایکت دانلود کرده یا به سایت باجت مراجعه کنید.

کلام پایانی

به‌عنوان کلام پایانی باید بگوییم که جادوی شانس در کیف پول شما قرار دارد؛ با انتخاب کارت تجارت شما هم می‌توانید برنده ۱ میلیارد ریال و ده‌ها جایزه میلیونی دیگر شوید. بهتر است شما هم از همین امروز از کارت تجارت خود بیشتر استفاده کنید و خیلی راحت امتیازهای لازم برای برنده‌شدن را کسب کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه