چگونه در 5 مرحله آسان آرایش طبیعی و زیبا داشته باشید

کدخبر: ۶۱۵۸۸۹
بدون شک داشتن یک آرایش کامل می‌تواند در حین زیبا بودن، وقت‌گیر و پر دردسر باشد! انجام دادن یک آرایش کامل ممکن است که برای ساعت‌ها طول بکشد و برای شما هزینه‌بر نیز باشد.
چگونه در 5 مرحله آسان آرایش طبیعی و زیبا داشته باشید

رپرتاژ آگهی:  ممکن است که پس از انجام دادن آرایش‌های کامل بعد از مدت‌ها، شما از آنها زده شوید و به دنبال یک جایگزین بهتر برای آنها باشید! آرایش‌های ساده و طبیعی یکی از بهترین جایگزین‌ها برای آرایش‌های روزمره شما است. به طور معمول آرایش‌های ساده و طبیعی دارای ساختار ساده‌ای هستند و در آنها از رنگ‌های بولد استفاده نمی‌شود که به همین دلیل، آرایش‌های طبیعی دارای محبوبیت بسیار زیادی هستند. اما کدام یک از آرایش‌های طبیعی بهترین هستند و روش انجام دادن آنها به نحو درست چیست؟

ما در این مطلب نکات مهمی را در رابطه با انجام دادن یک آرایش طبیعی و زیبا به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند به شما برای انتخاب کردن آرایش بعدی خود کمک بزرگی کند. با ما همراه باشید!

برای شروع، صورت خود را شست و شو دهید

برای شروع، صورت خود را شست و شو دهید

با یک صورت کاملا تمیز شروع کنید. اولین قدم از کاری که می‌کنید این است که صورت خود را تمیز کنید. برای شستن ملایم صورت خود از یک پارچه شستشو، صابون و آب گرم (نه داغ) استفاده کنید. اگر صبح دوش می‌گیرید و قبلاً صورت خود را اسکراب کرده‌اید، مطمئناً می‌توانید از این مرحله صرف نظر کنید. حتی مهم‌تر این است که مطمئن شوید صورتتان در پایان روز تمیز است و همیشه قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک کنید. ماندن آن در طول شب می‌تواند منافذ پوست  شما را مسدود کند و باعث به وجود آمدن جوش و آکنه شود. بسیاری از متخصصان پوست استفاده از دستمال مرطوب لایه بردار یکبار مصرف را برای پاک کردن آرایش توصیه می‌کنند.

شما می‌توانید برای شست و شوی صورت و کامل کردن روتین پوستی قبل از آرایش کردن از محصولات اصل ordinary استفاده کنید تا بهترین نتیجه را در کنار حفظ سلامت پوست خود، دریافت کنید!

از پرایمر مناسب برای رنگ پوست خود استفاده کنید

پرایمر آرایش را به صورت خود بزنید. پرایمر به آرایش راحت تر و ماندگاری بیشتر کمک می‌کند. به سادگی مقداری را به نوک انگشتان خود بزنید و روی پوست پخش کنید و اجازه دهید خشک شود. پرایمر را روی پوست خود در هر جایی که قصد دارید آرایش کنید، بمالید. اگر از کرم پودر استفاده می‌کنید، این به معنای پیشانی، بینی، چانه و گونه‌های شما است. اگر از لوازم آرایش چشم مانند خط چشم یا سایه چشم استفاده می‌کنید، کمی پرایمر به پلک‌های خود و فضای زیر ابروهای خود اضافه کنید. آرایش چشم به دلیل تاثیری که در زیبایی صورت شما می‌گذارد بسیار مهم است پس این مرحله را با دقت انجام دهید تا لوازم آرایشی چشم به خوبی روی چشم شما قرار بگیرند. پرایمر آرایش عمومی معمولاً در این قسمت ها خوب عمل می‌کند. با این حال، پرایمرهای ملایم تری که به ویژه برای پلک ها طراحی شده‌تاند نیز موجود هستند.

از کرم پودر مناسب به مقدار کم استفاده کنید

از کرم پودر مناسب به مقدار کم استفاده کنید

پایه مناسب را انتخاب کنید. کرم پودرها انواع مختلفی دارند که هر کدام مزایا و معایب متفاوتی دارند. در حالی که برخی از پایه‌ها یا کرم پودرهای استیکی جامد استفاده می‌کنند، کرم پودرهای مایع معمولاً گزینه محبوب‌تر هستند. پیدا کردن پایه مناسب می‌تواند یک چالش باشد. شما کرمی را می‌خواهید که با رنگ طبیعی پوست شما مطابقت داشته باشد. اگر پوست شما مستعد تحریک است، باید به دنبال کرم پودری باشید که به عنوان "برای پوست حساس" تبلیغ می‌شوند. علاوه بر این، کرم پودر با کیفیت گران است، بنابراین ممکن است نتوانید هزینه آزمون و خطا را بپردازید. هنگام انتخاب یک کرم پودر جدید، سعی کنید با آرایشگران در یک سالن آرایشی در یک فروشگاه بزرگ یا فروشگاه لوازم آرایشی صحبت کنید. آنها به احتمال زیاد محصول مناسبی را پیشنهاد خواهند داد. آنها سایه مناسبی را برای مطابقت با رنگ پوست شما انتخاب می‌کنند. در هنگام تست برای خرید کرم پودرهای مایع یا کرمی، با اضافه کردن مقدار کمی از آن در نزدیکی مرکز صورت خود (مانند کناره بینی) شروع کنید و آن را به سمت بیرون محو کنید.

یکی از بهترین کرم پودها برای استفاده روزانه، کرم پودر یا موس از برند شیگلم است که شما می‌توانید از آن در هر مواقع و برای هر نوع آرایشی استفاده کنید.

از سایه‌های کم رنگ و خط چشم سبک استفاده کنید

سایه چشم تیره تر را روی پلک‌های خود بزنید. تمام پلک را بپوشانید اما روی چین چشم خود متوقف شوید. از خط مژه خود شروع کنید و سایه چشم را تا انتهای پلک ادامه دهید. با استفاده از همان حرکات دایره‌ای که برای کرم پودر انجام داده‌اید، سایه را به روشی صحیح روی پلک قرار دهید. با کمی خط چشم چشمان خود را به حالت کشیده درآورید. می‌توانید از مداد چشم استفاده کنید، یا از دو خط چشم استفاده کنید. خط چشم مدادی را روی پلک بکشید و سپس محو کنید و پس از آن خط چشم مایع را با دقت بیشتری بکشید. از رنگ مشکی یا قهوه‌ای تیره استفاده کنید. با علامت زدن خط مژه خود شروع کنید. از گوشه بیرونی چشم شروع کنید و به سمت داخل به سمت بینی حرکت کنید.

آرایش خود را فیکس کنید

مقداری پودر فیکس را با براش با پد مخصوص بزنید. هنگام استفاده از کرم پودر، همیشه آرایش خود را باید با پودر به پایان برسانید. این به آرایش شما کمک می‌کند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و از ایجاد چین و چروک آن جلوگیری کند. از یک براش استفاده کنید تا کمی پودر شفاف روی پیشانی، گونه‌ها، بینی و چانه خود قرار دهید. گزینه دیگر شما برای فیکس کردن آرایش صورت و جلوگیری از چین و چروک اسپری فیکس است. این اسپری هم دقیقا کار یک پودر فیکس باکیفیت را انجام می‌دهد. آن را به تمام صورت اسپری کنید و کمی صبر کنید تا آرایش شما مانند برچسب روی صورت محکم شود.

همچنین شما می‌توانید از اسپری فیکس آرایش که در این مطلب درباره آن توضیح داده شده است نیز استفاده کنید تا روند آرایش طبیعی شما مقداری سریع‌تر انجام شود. در نظر داشته باشید که هنگام استفاده کردن از اسپری‌های فیکس آرایش، آن را قبل از استفاده کردن به خوبی تکان دهید و با فاصله پنج تا ده سانتی از صورت خود، آرایش خود را فیکس کنید.

نویسنده: امیرحسین نظری

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید