هتل‌ های معروف اصفهان را بشناسید

کدخبر: ۶۱۶۹۳۹
در صورتی که قصد سفر به اصفهان زیبا را دارد، برای رزرو هتل در این شهر با چالش خاصی مواجه نخواهید بود.
هتل‌ های معروف اصفهان را بشناسید

 در واقع، هتل های اصفهان به‌قدری متنوع و متعدد هستند که برای هر سلیقه‌ای و با هر بودجه‌ای، گزینه مناسبی برای رزرو پیدا خواهد شد. در این مطلب، قرار است تعدادی از بهترین هتل‌های شهر اصفهان به انتخاب گردشگران را معرفی کنیم و به شما بگوییم که برای رزرو هتل  اصفهان، چه اقامتگاه‌هایی بهترین گزینه محسوب می‌شوند. با ما همراه باشید.

هتل عباسی، مجلل‌ترین هتل اصفهان

اگر دوست دارید اقامت در یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل های اصفهان را تجربه کنید، رزرو هتل عباسی را از دست دهید. این هتل قدیمی تاریخچه‌ای 300 ساله دارد و قدمت آن به دوره صفویه بازمی‌گردد. پس از یک بازسازی اساسی در سال 1351، این هتل که در ابتدا یک کاروانسرا بود، به یک مهمانسرای مجلل تبدیل شد و از آن زمان تاکنون، از بهترین هتل های شهر اصفهان از نظر اغلب مسافران به‌شمار می‌رود.

  • آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ، (خیابان سنگ فرش)

هتل عالی قاپو، از قدیمی ترین هتل های اصفهان

هتل هالی قاپو، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره اصفهان است. این هتل از سال 1346 از مسافران این شهر پذیرایی می‌کند و طی این مدت، عملکردی عالی در جلب رضایت آن‌ها ایفا کرده است. در کنار ارائه امکانات و خدمات رفاهی مناسب، موقعیت مکانی ویژه هتل نیز از دیگر دلایل محبوبیت هتل عالی قاپو نزد مسافران اصفهان است؛ با رزرو این هتل، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های گردشگری نصف جهان از جمله کاخ‌های سنتی، میدان نقش جهان، سی‌وسه پل، پل خواجو و... خواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی مورد نظرتان دیدن کنید.

  • آدرس: اصفهان، خیابان شمس ابادی، انتهای خیابان کووالالامپور، خیابان چهارباغ عباسی، سمت راست

هتل آسمان، انتخابی عالی برای رزرو هتل اصفهان

تنها رستوران گردان اصفهان در هتل آسمان اصفهان واقع شده و در واقع، این مهم‌ترین دلیلی است که هتل آسمان را به یکی از بهترین هتل های اصفهان تبدیل کرده است. به‌علاوه، این هتل در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده و به همین دلیل، دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی اصفهان دارد. از نظر امکانات رفاهی نیز اتاق های هتل آسمان اصفهان شرایط بسیار مطلوبی دارند و می‌توانند اقامتی بی‌نقص و راحت را برای شما رقم بزنند.

  • آدرس: اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی

هتل کوثر، از بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان

هتل کوثر، از بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفان، از زیرمجموعه‌های گروه هتل های پارسیان به‌شمار می‌رود و در پذیرایی از مسافران نصف جهان، بیش از 5 دهه سابقه دارد. این هتل در سال 1383 تحت بازسازی قرار گرفته است و به همین دلیل، تمامی واحدهای اقامتی آن از شرایط بسیار مطلوبی برای اقامت برخوردار هستند. این واحدها تنوع بسیار بالایی دارند که با توجه به اولویت‌ها و بودجه‌ای که برای رزرو هتل اصفهان مد نظر دارید، می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید. از نظر امکانات رفاهی نیز هتل کوثر اصفهان رضایت مسافران زیادی را جلب کرده و اقامت در آن می‌تواند سفری به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند.

  • آدرس: اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی و سه پل

هتل صفوی، از بهترین هتل های سنتی اصفهان

از دیگر هتل های اصفهان که محبوبیت ویژه‌ای نزد مسافران این شهر دارد، باید هتل صفوی را نام برد. این هتل سه ستاره در سال 1386 به بهره‌برداری رسیده و از آن زمان تاکنون، عملکرد بسیار خوبی را در جلب رضایت گردشگران ایفا کرده است. در هتل صفوی اصفهان، 40 واحد اقامتی برای مسافران در نظر گرفته شده است. این اتاق‌ها به امکانات رفاهی بسیار کاملی مجهز هستند و می‌توانند اقامتی راحت و بی‌دغدغه را برای شما رقم بزنند.

  • آدرس: اصفهان، خیابان فلسطین

هتل عطار اصفهان، سنتی و محبوب

هتل عطار اصفهان، سنتی و محبوب

بسیاری از مسافرانی که به اصفهان سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند در هتل های سنتی این شهر اقامت داشته باشند. اگر شما جز این افراد هستید، هتل سنتی عطار اصفهان گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. در این هتل، ترکیب معماری اصیل ایرانی و هنرهای اصفهانی، دست به دست هم داده‌اند تا مسافران اقامت دلچسبی را تجربه کنند. از سوی دیگر، خدمات رفاهی بسیار خوبی در هتل عطار اصفهان برای مسافران در نظر گرفته شده تا آن‌ها اقامتی بی‌دغدغه و فراموش‌نشدنی را در این شهر داشته باشند. 

  • آدرس: اصفهان، خیابان مسجد سید، کوچه ۱۹

رزرو هتل های اصفهان با ارزانترین قیمت در فلای تودی

اگر دنبال گزینه مناسبی برای رزرو هتل در اصفهان می‌گردید، در این مطلب تعدادی از بهترین گزینه‌ها را که مسافرانی زیادی از انتخاب آن‌ها رضایت داشته‌اند، به شما معرفی کردیم. برای رزرو این هتل‌ها و تجربه سفری لذت‌بخش به اصفهان، کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کرده و هتل های اصفهان را با کمترین قیمت به صورت آنلاین رزرو کنید.

علاوه بر رزرو انواع هتل داخلی و خارجی، برای خرید بلیط قطار و بلیط هواپیما داخلی و خارجی، فلایتودی همچنان بهترین گزینه است. در این وبسایت، خدمات دیگری از جمله تورمسافرتی، ویزا و بیمه مسافرتی نیز به گردشگران عرضه می‌شود و تمامی خدمات ذکرشده از طریق اپلیکیشن فلای تودی نیز قابل دسترسی هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید