<دیجی‌فای کلیک> رونمایی شد

کدخبر: ۶۱۷۹۶۲
اواسط آذر ماه ۱۴۰۲، دیجی‌فای از پکیج جدید خود به نام کلیک رونمایی کرد. این پکیج بعد از تست اولیه در آذر ماه، از اوایل دی ماه در دسترس عموم قرار گرفته است و قطعا با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود یک تحول اساسی در مدل‌های فروشگاه‌ساز ایجاد خواهد کرد.
<دیجی‌فای کلیک> رونمایی شد

رپرتاژ آگهی: هدف اصلی دیجی‌فای از ایجاد این پکیج، جذب حداکثری مخاطبان دارای پتانسیل در بازار است. دیجی‌فای باور دارد این پکیج می‌تواند یک ابزار کارآمد برای رشد و توسعه‌ی آنلاین کسب‌وکارها باشد و به آنها کمک کند تا از حداکثر ظرفیت‌های موجود در بازار آنلاین برای فروش استفاده کنند.

اولین و مهم‌ترین ویژگی پکیج کلیک این است که ساختن سایت فروشگاهی با آن، کاملا رایگان است. یعنی اگر شما همین حالا به سایت دیجی‌فای سر بزنید و ثبت‌نام کنید، بدون دادن حتی یک ریال به‌صورت پیش‌فرض، پکیج کلیک دیجی‌فای برایتان فعال می‌شود. این ویژگی برای بسیاری از صاحبین کسب‌وکار یک فرصت ایده‌آل است تا بدون ریسک مالی داشتن سایت را تست کنند. یکی از دغدغه‌های مهم هر صاحب کسب‌وکاری هزینه‌های بالای ساخت سایت است و همواره این امکان وجود دارد که فروش از طریق سایت برایشان رضایت‌بخش نباشد.

اما این ویژگی پکیج کلیک، این فرصت را در اختیارشان قرار می‌دهد تا با اطمینان خاطر بتوانند فروش از طریق سایت را بررسی کنند و با مزایا و معایب آن آشنا شوند. همچنین، این ویژگی برای کسب‌وکارهایی که به‌تازگی کار خود را شروع کرده‌اند و سرمایه‌ی اولیه چندانی ندارند، یک ویژگی حیاتی است. با استفاده از پکیج کلیک می‌توانند به سادگی و کاملا رایگان سایت خود را راه‌اندازی کنند و فروش از طریق آن را نیز تجربه کنند.

3

نکته‌ای که اینجا لازم است به آن اشاره شود، مدل درآمدی دیجی‌فای روی این پکیج است. همانطور که گفته شد، ساختن سایت با پکیج کلیک هیچ هزینه‌ای ندارد. تا زمانی که صاحب سایت، فروشی نداشته است، لازم نیست هیچ هزینه‌ای بپردازد. اما با شروع فروش باید درصد ناچیزی از مبلغ فروش را به عنوان کارمزد به دیجی‌فای پرداخت کند. این مدل درآمدی در جهان برای پلتفرم‌هایی که خدمات ارائه می‌دهند، بسیار شناخته‌شده و متداول است. دیجی‌فای برای اولین بار در ایران به سمت این مدل حرکت کرده است و انتظار دارد که استقبال مخاطبان از آن بسیار بالا باشد.

44

اما ویژگی مهم دیگر این پکیج، که آن را از سایر فروشگاه‌سازها در بازار ایران، متفاوت می‌کند، سادگی ساختن سایت با آن است. دیجی‌فای نه‌تنها ساخت سایت فروشگاهی را رایگان کرده است، بلکه با بهبود جدی مراحل ساختن سایت فروشگاهی، آسایش و راحتی بزرگی را برای کاربران به ارمغان آورده است. اگر به پنل پکیج کلیک سر بزنید، می‌بینید که فقط با ۶ مرحله‌ی بسیار ساده، یک فروشگاه اینترنتی خواهید داشت که می‌توانید از طریق آن بفروشید! این ۶ مرحله با یک رابط‌ کاربری بسیار زیبا و کاربردی، مخاطب را هدایت می‌کند تا با تکمیل مراحل، به ترتیب پیشنهادی و در زمانی کمتر از یک ساعت، سایت خود را بالا بیاورد و لینک آن را در بایو شبکه‌های اجتماعی قرار دهد. 

2

و اما آخرین و یکی از ویژگی‌های شاخص این پکیج، بهره‌مند بودن از خدمات دیجی کالایی است. دیجی‌فای که فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا است، به پشتوانه‌ی خدمات این مجموعه، امکانات ویژه‌ای را برای سایت‌های خود ایجاد کرده است که هیچ فروشگاه‌ساز دیگری آن را ندارد. سایت‌هایی که با فروشگاه‌ساز دیجی‌کالا یعنی دیجی‌فای ساخته می‌شوند، از خدماتی مانند فروش اقساطی از طریق دیجی‌پی، ارسال دیجی‌اکسپرس، افزودن محصول همراه با محتوا از دیجی‌کالا و … بهره‌مند هستند. کاربر می‌تواند هر یک از این ویژگی‌ها را برای سایت فروشگاهی خود انتخاب و آن را فعال کند. از مهم‌ترین مزیت‌های این امکانات این است که مشتری‌های سایت با دیدن امکان خرید اقساطی از طریق درگاه دیجی‌پی و امکان ارسال محصول با ناوگان دیجی‌کالا خیلی سریع‌تر و آسان‌تر به سایت شما اعتماد می‌کنند و احتمال اینکه از شما خرید کنند، بسیار بالاتر می‌رود.

دیجی‌فای از سال ۱۴۰۰ تا حالا مشغول ارائه‌ی خدمات ساخت سایت به کسب‌وکارها بوده است. در این مدت، همواره تمرکز و تلاش خود را بر بهبود محصول و ایجاد فضای کاربری ساده برای کاربران معطوف کرده و این پکیج جدید هم نتیجه‌ی این تلاش‌های مدوام است و انتظار می‌رود که با استقبال خوبی از سمت مخاطبان روبرو شود. 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید