برای روز زن به خانم‌های کارمند چه هدیه‌ای بدهیم؟

کدخبر: ۶۱۸۳۵۱
این روزها تقریبا بخش بزرگی از خانم‌ها شاغل هستند و معمولا نیمی از نیروهای انسانی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف را تشکیل می‌دهند.
برای روز زن به خانم‌های کارمند چه هدیه‌ای بدهیم؟

رپرتاژ آگهی: بنابراین برای کارفرماها و مدیران مهم است که برای مناسبت ویژه‌ای مانند روز زن و روز مادر یک هدیه قدردانی برای پرسنل خانم شرکت خود تهیه کنند. اما بهترین هدیه برای پرسنل خانم چیست؟ شاید برای خیلی‌ها اولین هدایای مناسب زن‌ها بسته‌های مراقب از پوست و محصولات بهداشتی و آرایشی باشد، یا حتی برخی لوازم و کالاهای آشپزخانه که انجام کارهای خانه را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کنند؛ با این‌حال شاید بتوانید با کمی تیزهوشی یک هدیه شخصی‌تر و هیجان‌انگیزتر برای پرسنل خانم شرکت خود تهیه کنید.

هدیه‌‌ای که بتواند یک عصر یا شب دلپذیر و دوست‌داشتی را کنار خانواده‌ و دوستان‌شان برای آن‌ها فراهم کند. آن هم بدون آنکه نیاز باشد نگران کارهای روزمره خانه، خرید مواد خوراکی و پخت‌وپز باشند. مثلا می‌توانید ارکیده کارت را به‌عنوان یک کارت هدیه خاص برای روز زن به کارمندان زن شرکت خود هدیه دهید.

اما چرا ارکیده کارت یک کارت هدیه خاص برای روز زن محسوب می‌شود؟

امکان خرید از هر ده شعب رستوران‌های ارکیده

واقعیت این است که، هرچقدر هم که کارهای خانه و مخصوصا آشپزی و تهیه وعده‌های غذایی بین اعضای خانه تقسیم شود، معمولا باز هم این زنان هستند که دغدغه انتخاب غذا و پخت‌پز را روی دوش خود احساس می‌کنند. بنابراین با هدیه دادن ارکیده کارت به کارمندان خانم شرکت خود به آن‌ها این فرصت را می‌دهید تا در شبی که نیاز به استراحت و آرامش دارند، درگیر آشپزی یا شستن ظروف نباشند و یک غذای خوشمزه و سالم را خیلی راحت با این کارت از یک رستوران خوب خریداری کنند.

امکان سفارش از منوی متنوع رستوران‌های ارکیده

این روزها غذا خوردن در بیرون از خانه یکی از لذت‌های ساده زندگی شهری مخصوصا در کلان‌شهرها محسوب می‌شود. اما از طرفی هزینه‌های رفتن به رستوران و خوردن حتی یک وعده غذای ساده و کوچک در بیرون از خانه هم روز‌ به روز بیشتر می‌شود. اینجاست که ارکیده کارت واقعا برای کارمندانی که اکثر ساعات روزهای هفته را در دفتر هستند، گزینه‌ای عالی است تا بتوانند دور از دغدغه هزینه‌ها و... در یک مکان غذاخوری دلنشین، اوقاتی به‌یادماندنی را با خانواده و دوستان خود سپری کنند.

رستوران ارکیده

در واقع ارکیده کارت یک کارت اعتباری است که به دارنده اجازه می‌دهد از خدمات و سرویس‌های هرکدام از شعبه‌های فعال رستوران ارکیده در سراسر کشور استفاده کنند. دارنده ارکیده کارت نیازی به پرداخت هزینه‌های رستوران با پول نقد یا کارت بانکی ندارد و می‌تواند به‌راحتی با ارائه ارکیده کارت خود هزینه سفارشش را پرداخت کند. 

بنابراین با ارکیده کارت می‌توانید هرکدام از غذاهای منوی رستوران‌های ارکیده از جمله انواع کباب همچون کباب بره، سلطانی، برگ، بختیاری، کباب شاندیز مخصوص ارکیده، کباب کوبیده، انواع جوجه کباب، ماهی قزل آلا، باقالی پلو با ماهیچه، جوجه چینی و زرشک پلو با مرغ را انتخاب کرده و هزینه آن را بدون نیاز به پول نقد یا کارت بانکی پرداخت کنید.

کباب شاندیز مخصوص ارکیده

امکان نوشیدن قهوه بعد از کار در بهترین کافه‌ها

ارکیده کارت نه فقط در رستوران‌های ارکیده، بلکه در کافه‌های ارکیده هم قابل استفاده است. یعنی پرسنل شما می‌توانند بعد از کار به یکی از این کافه‌ها رفته و از خدمات و سرویس‌هایی مثل قهوه یا انواع آبمیوه طبیعی، دمنوش، اسموتی، شیک، بستنی، گلاسه و عرقیات گیاهی استفاده کنند و با انرژی بیشتری به جمع خانواده و کنار فرزندان بازگردند.

مخصوصا که توسعه کافه‌های ارکیده، یکی از اهداف اصلی و درحال اجرای این مجموعه است! این کارت یک هدیه کاملا کاربردی برای کسانی است که به نوشیدن قهوه و دمنوش عصرانه همراه همکاران در یک کافه علاقه دارند.

نداشتن محدودیت زمانی و تاریخ انقضا

معمولا بیشتر کارت‌های اعتباری تنها برای مدت محدودی قابل استفاده هستند. یعنی اگر دارنده در این زمان مشخص نتواند از کارت خود استفاده کند مزایای آن را از دست می‌دهد. اما کارت‌های اعتباری رستوران‌های زنجیره‌ای ارکیده یک کارت اعتباری بدون تاریخ انقضا هستند. یعنی دارنده می‌تواند بدون محدودیت زمانی و نگرانی از تمام شدن تاریخ اعتبار آن، هر زمانی که بخواهد از اعتبار موجود در ارکیده کارت خود استفاده کند. این ویژگی مخصوصا برای خانم‌ها که احتمالا به‌دلیل درگیری کارهای خانه و فرزندان زمان‌های کمتری برای رستوران رفتن و... دارند بسیار کاربردی خواهد بود.

قابلیت شارژ  مجدد در هر زمان

علاوه بر همه مواردی که گفته شد، شما می‌توانید در انتخاب مبلغی که به‌عنوان ارکیده کارت هدیه می‌دهید، انعطاف‌پذیر باشید. یعنی می‌توانید یکی از سه مورد ارکیده کارت ۵۰۰ هزار تومانی، ارکیده کارت ۱ میلیون تومانی یا ارکیده کارت ۲ میلیون تومانی را برای کارمندان خود سفارش داده و خریداری کنید. البته دارنده این کارت هم می‌تواند در صورت نیاز کارت خود را به‌صورت آنلاین دوباره شارژ کند.

سفارش آنلاین ارکیده کارت برای روز زن

برای سفارش ارکیده کارت به‌عنوان هدیه روز زن برای کارمندان خانم شرکت خود، فقط کافی‌ست تا سفارش ارکیده کارت خود را آنلاین ثبت کنید و آن را درب منزل یا شرکت تحویل بگیرید.

چطور رزرو کنیم؟

اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می‌توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به شعبه مورد نظر مراجعه کنید؛ همچنین می‌توانید با شعبات ارکیده در تماس باشید.

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران) 34122-021

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)   34123-026

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران) 65251616-021

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)  88885300-021

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی) 54612212-011

شعبه منطقه آزاد انزلی (تنها رستوران گردان گیلان) 44404645-013

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ) 45644480-013

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر) 72146-021

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه) 79397-021

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید