اجاره ویلا در کردان را بدون تخفیف انجام ندهید!

کدخبر: ۶۲۴۰۰۶
با فرا رسیدن زمستان و مشغله کاری مردم در تهران، امکان سفرهای طولانی برای تفریح و استراحت کم است، به همین دلیل مردم به دنبال راهی برای سفرهای یک روزه هستند تا مدت زمانی را از هیاهوی پایتخت دور شده و در گوشه ای دنج و آرام خستگی های زندگی روزمره خود را کنار بگذارند و با انرژی مضاعف به شهر بازگردند.
اجاره ویلا در کردان را بدون تخفیف انجام ندهید!

رپرتاژ آگهی: اگر شما هم از هوای خاکستری پایتخت خسته شده اید و می خواهید آخر هفته ای پر از زیبایی و آرامش را به خود هدیه دهید، اجاره ویلا در کردان (https://www.alibaba.ir/accommodation/kordan-villa) انتخاب مناسبی است. در این مقاله با ما همراه باشید تا درباره کردان و اجاره ویلای با تخفیف در آن بیشتر بدانید.

کردان؛ فردوس پایتخت

کردان روستایی در 65 کیلومتری پایتخت است و برای رسیدن به این روستای خوش آب و هوا تنها 1 ساعت فاصله است. آب و هوای کردان خنک است اما در چهار فصل میزبان مسافرانی است که برای استراحت و دوری از روزمرگی تعطیلات آخر هفته به این روستا سفر می کنند تا در طبیعت آن آرامش بیابند.

در بهار و تابستان هم این روستا آب و هوای خنکی دارد و مسافران در حیاط ویلا آتش روشن کرده و با دوستان و خانواده خود به شب نشینی می پردازند.

کردان؛ روستایی زیبا در چهار فصل

همانطور که گفتیم در بهار کردان آب و هوایی دلپذیر دارد که شب ها خنک می شود، در تابستان ها مردم برای دوری از گرمای شهر به روستای کوهستانی کردان می روند و از منظره میوه های رسیده روی درختان لذت می برند و تفریحاتی همچون پاراگلایدر، سوارکاری و ... را تجربه می کنند.

در پاییز، کردان بهشت طرفداران عکاسی است و مسافران در میان برگ های طلایی پاییز قدم می زنند و عکس های زیبا از کوچه باغ های کردان غرق در رنگ برگ ها ثبت می کنند.

روستای کردان در زمستان پر است از برف و سکوت، باید برای سفر زمستانی به کردان تجهیزات کامل داشته باشید، می توانید در زمان اجاره ویلا، ویلایی دارای کرسی را رزرو کنید تا شب برفی را خاطره انگیز بگذرانید اما بهتر است قبل از اجاره ویلا در زمستان، آب و هوا را چک کنید تا بخاطر برف و یخ‌بندان سفر خود را از دست ندهید.

جاذبه ها و امکانات تفریحی کردان

جاذبه ها و امکانات تفریحی کردان

روستای کردان هم برای طرفداران آرامش و هم برای طرفداران هیجان پر از شگفتی است، فرقی ندارد چه سنی داشته باشید در کردان به شما خوش می گذرد.

رودخانه کردان

دریاچه کردان که از کوه کهار سرچشمه می گیرد با عبور از میانه روستا کرده و بعد از گذر از ساوجبلاغ و نظرآباد به رود شور می ریزد، این رودخانه محل مناسبی برای پیک‌نیک و تجربه بی نظیر کمپینگ است.

پل بانو صحرا

اگر از طرفداران جاذبه های تاریخی هستید، سری به پل بانو صحرا بزنید، هرچند گذر زمان از این پل چیزی به جز دو ستون اصلی باقی نگذاشته است. قدمت این پل تاریخی به دوران صفویه باز می گردد، هرچند در دوران قاجار مرمت شد اما بخاطر جریان‌های تند آب تخریب شده است.

برج مقبره

برج مقبره از دیگر آثار تاریخی کردان است که قدمت آن مربوط به دوره سلجوقیان است و درباره آن دو روایت وجود دارد. بر اساس برخی روایت ها این عمارت مقبره سنتی امامزاده حسین یکی از نوادگان امام سجاد است و مردم مذهبی برای زیارت به این عمارت می روند، همچنین بر اساس روایت دوم این برج دژ نظامی سلجوقیان بوده است. بعد از بازدید از این عمارت می توانید در کنار چشمه و درختان اطراف آن استراحت کرده و به پیک نیک بروید.

دهکده آرامش

دهکده آرامش

اگر به دنبال محلی هستید که بدون خارج شدن از آن به ورزش و تفریح بپردازید، دهکده ایثار انتخاب مناسبی است. استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، پیست دوچرخه سواری، سالن تیراندازی با کمان و تفنگ، سالن بیلیارد، زمین فوتبال ساحلی و زمین چمن، دریاچه مصنوعی برای قایق‌سواری و ماهیگیری  و ... تنها بخشی از امکانات این دهکده است.

همچنین شما می توانید در روستای کردان تفریحاتی همچون پاراگلایدر، صخره نوردی، اسب سواری، کوهنوردی را تجربه کرده و خاطراتی خوش برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

محل اقامت در کردان

برای انتخاب محل اقامت در کردان انواع ویلاهای لوکس و لاکچری، ویلاهای استخردار و ویلا با قیمت اقتصادی وجود دارد و شما می توانید با مراجعه به سایت علی بابا ویلا، سوئیت و اقامتگاه را آنلاین رزرو کنید و بهترین گزینه موردنظر خود را رزرو کنید.

شما می توانید در سایت علی بابا با استفاده از فیلترهای مختلف ویلا با قیمت مدنظر خود را رزرو کنید، در علی بابا نه تنها می توانید محل اقامت خود را با تضمین بهترین کیفیت رزرو کنید بلکه می توانید ویلای مدنظر خود را با تخفیف های باورنکردنی رزرو کرده و اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

برای اطلاع از تخفیف های ویلا از سایت علی بابا در خبرنامه سایت عضو شوید تا از آخرین تخفیف ها و جشنواره های فروش باخبر شوید و محل اقامت خود را با تخفیف رزرو کنید.

سخن آخر

حال که با جاذبه های دیدنی کردان و اجاره ویلا با تخفیف آگاه شدید، تنها کافی است برنامه خود را برای گذراندن تعطیلاتی بی نظیر در کردان بچینید حتی الان می توانید با مراجعه به سایت علی بابا از میان ویلاها با رزرو آنی گزینه موردنظر خود را رزرو کنید و یک ساعت بعد در ویلا باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید