معرفی ارزانترین و گرانترین گوشی انواع برند ها در سال ۱۴۰۲

کدخبر: ۶۲۸۹۹۹
برای افرادی که به دنبال خرید گوشی هوشمند هستند، قیمت‌های بالا و نجومی گاهی می‌توانند نگران‌کننده باشند.
معرفی ارزانترین و گرانترین گوشی انواع برند ها در سال ۱۴۰۲

رپرتاژ آگهی: انتخاب گوشی مناسب از میان تنوع زیاد مدل‌ها و برندها کار ساده‌ای نیست و قیمت گوشی همواره نقش اساسی در تصمیم‌گیری برای خرید ایفا می‌کند. در این مقاله، ارزان‌ترین و گران‌ترین  گوشی‌های هوشمند با کارایی قابل‌قبول نسبت به قیمت خود را به شما معرفی می‌کنیم؛ بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی با قابلیت‌های امروزی هستید، با ما همراه شوید.

راهنمای خرید بهترین گوشی هر بازه قیمتی در سال 1402

گوشی‌شاپ با داشتن ویژگی‌های منحصر به فردی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین گوشی موجود در هر بازه قیمتی را انتخاب کنید. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

مقایسه قیمت و ارزش: گوشی‌شاپ قادر است گوشی‌ها را بر اساس قیمت و ارزش آن‌ها مقایسه کند و به شما کمک کند تا بهترین گزینه را برای بودجه خود انتخاب کنید.

امکان مقایسه مشخصات فنی: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا مشخصات فنی از جمله پردازنده، حافظه، دوربین و باتری را بین گوشی‌ها مقایسه کنید و گوشی با بهترین مشخصات را انتخاب کنید.

مرور نقد و بررسی‌ها: گوشی‌شاپ امکان مرور نقدها و بررسی‌های کاربران و منتقدان را در مورد هر گوشی فراهم می‌کند تا به شما کمک کند تصمیم بهتری بگیرید.

به‌روزرسانی‌های قیمت: این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به‌روزرسانی‌های مربوط به تغییرات قیمت گوشی‌ها را دریافت کنید تا در زمان مناسب خرید انجام دهید و از بهترین قیمت‌ها بهره‌مند شوید.

برای افرادی که در انتخاب گوشی دچار سردرگمی هستند، راهنمای خرید گوشی‌های هر بازه قیمتی می‌تواند یک منبع معتبر باشد. شما می توانید باتوجه ‌به سه نکته اصلی، بهترین گوشی متناسب با نیازها و بودجة خود را تهیه کنید:

  • بودجه مدنظر برای خرید گوشی

  • اولویت‌های شما در استفاده از گوشی (سخت‌افزار، دوربین، باتری، صفحه‌نمایش و طراحی)

  • برند گوشی (سامسونگ، شیائومی، اپل و...)

ارزانترین و گرانترین گوشی انواع برند ها در سال ۱۴۰۲

می‌توانید تمامی گوشی‌های معرفی شده و گوشی‌های دیگری که با سلیقه و بودجه شما هماهنگ هستند، در فروشگاه آنلاین گوشی شاپ، دیجی کالا، تکنولایف و ...  مقایسه و خریداری کنید.

ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ

ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ

·ارزان‌ترین:

گوشی سامسونگ A04e به‌عنوان یک گزینه ارزان و اقتصادی از خانواده سامسونگ معرفی می‌شود.  صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 720 و حاشیه‌های نرم از نظر کیفیت، مناسب برای یک گوشی ارزان‌قیمت است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی نتایج قابل‌قبولی را ارائه می‌دهد. اندروید 12، تجربه‌ای سبک و ساده ارائه می‌کند. باتری با شارژدهی مناسب و تک اسپیکر باکیفیت، از جمله ویژگی‌های این گوشی است.

A04s

 A05S

·گران‌ترین:

گوشی z Fohd 5 سامسونگ گران‌ترین گوشی تجربه‌ای خاص و چندکاره را ارائه می‌دهد. این گوشی، برخی از پیشرفت‌های جدید در حوزه لولا، صفحه‌نمایش و سخت‌افزار را به کاربران ارائه می‌کند. صفحه‌نمایش داخلی 7.6 اینچی وصفحه نمایش بیرونی نیز با رزولوشن 904 در 2316 پیکسل، عملکرد خوبی دارد. در بخش دوربین، کیفیت سه گانه دوربین اصلی، تله‌فوتو و التراواید و فیلمبرداری کیفیت خوبی ارائه می‌دهد. در بخش سخت‌افزار، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 که توانایی اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها را به صورت بدون مشکل ارتقا می‌دهد. اندروید 13و باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی و شارژرهای فست شارژ و شارژ بیسیم، زمان استفاده از گوشی در حد متوسط قابل قبول است.

S 23 Ultra

·گوشی‌های میان‌رده:

A24

A34

A54

ارزان‎‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های شیائومی

·ارزان‌ترین:

Poco C40 از شیائومی، گزینه اقتصادی باقدرت پردازشی متوسط و دوربین معمولی. طراحی پلاستیکی با تکسچر چرم مصنوعی، صفحه‌نمایش معمولی ۶.۷۱ اینچی IPS، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، و پردازنده JLQ JL510.انتظارات متوسطی از دوربین‌ها و عملکرد گوشی در این بازه قیمتی.

Poco M5

 Poco M5S 

·گران‌ترین:

Ultra 13

شیائومی 13 Ultra، گوشی پرچم‌دار با رام گلوبال، طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، صفحه‌نمایش باکیفیت، دوربین حرفه‌ای با سنسور 50 مگاپیکسلی و دیافراگم متغیر، بازدهی خوب تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، باتری 5000 میلی آمپر ساعت، شارژ سریع 90 واتی، و رابط کاربری MIUI 14 با اندروید 13 از ویژگی‌های ممتاز این گوشی هستند.

13 T pro

Poco F5 Pro

14 Pro

گوشی های اپل

 گوشی های اپل

آیفون 13 Pro Max، بهترین گوشی اپل با صفحه‌نمایش عالی Super Retina XDR OLED و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی است. طراحی بی‌نقص، با کیفیت ساخت عالی و وزن مناسب در کنار بزرگترین باتری آیفون با 4350 میلی آمپر ساعت، تجربه استفاده را به ابعاد جدیدی می‌برد. پردازنده A15 و 6 گیگ رم این گوشی، امکان اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را با کیفیت بالا فراهم می‌کند. دوربین پیشرفته با استفاده از نرم‌افزارهای هوش مصنوعی، جلوه‌های بی‌نظیری را در عکاسی ارائه می‌دهد. این گوشی به دلیل عدم معرفی سری 14 و 15 در ایران، هنوز جزء آخرین گوشی‌های ثبت شده اپل در بازار است.

گوشی‌های ارزان اپل، معمولاً به‌عنوان مدل‌های SE (Special Edition) شناخته می‌شوند. این گوشی‌ها با بهره‌گیری از سخت‌افزارهای جدیدتر اپل اما با قیمتی مناسب‌تر عرضه می‌شوند. آخرین‌مدل SE، iPhone SE (دوم)، با طراحی قدیمی‌تر اما دارای پردازنده A13 Bionic و ارائه تجربه استفاده از iOS و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طولانی‌مدت، یک گزینه اقتصادی برای علاقه‌مندان به تلفن همراه ارزان با عملکرد مطلوب از اپل هستند.

سخن پایانی

گوشی‌های هوشمند امروزه از انواع و اقسام مدل‌ها و برندها برخوردارند که هرکدام از آن‌ها را با امکانات منحصربه‌فردی که دارند می‌توان ازسایت‌های معتبر مانند گوشی شاپ، دیجی‌کالا، تکنولایف و... خریداری کرد. تنوع گسترده در قیمت‌های مختلف، انتخاب یک محصول مناسب از بین گوشی‌های متنوع بازار را تشدید کرده است. در این راستا، در معرفی بهترین گوشی‌ها، تلاش شده است تا مدل برتر از گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و اپل در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید