پتانسیل بالای درآمدزایی با کاشت نهال صنوبر

کدخبر: ۶۲۹۴۵۳
بر خلاف تصور عموم تنها درخت های مثمر سودآوری اقتصادی ندارند؛ بلکه درختان غیر مثمر بسیاری هم هستند که می توانند صاحبان خود را میلیاردر کنند.
پتانسیل بالای درآمدزایی با کاشت نهال صنوبر

رپرتاژ آگهی:  نهال صنوبر از جمله همین نهال ها است که به صورت تضمینی در رویال نهال عرضه می شود. رویال نهال یکی از  بزرگ ترین مراکز تولیدکننده نهال در کشور است که زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی بوده و سالانه بیش از 300 هزار اصله نهال سالم و لیبل دار تولید می کند.

اصلی ترین دلایل کاشت نهال صنوبر

نهال صنوبر به دلایل مختلفی کاشته می شود که شاید مقاصد تجاری نداشته باشند. این درخت از جمله درخت های تزیینی و مقاوم به کم آبی است؛ بنابراین در بسیاری از معابر عمومی، پارک ها و ویلاهای شخصی کاشته می شود. اگر می خواهید این درخت را برای مقاصد تجاری پرورش دهید، باید با دلایل و مزایای کاشت آن هم آشنا باشید:

  • بهره برداری از نهال صنوبر بسیار زودتر از سایر نهال ها رخ می دهد.

  • صنوبر می تواند نهال مثمر و کوچک را از بادهای شدید حفظ کند.

  • سرمایه اولیه برای احداث باغستان صنوبر بسیار کم است.

  • کاشت و پرورش صنوبر به مهارت خاصی نیاز ندارد.

  • تقاضا برای چوب آن همیشه وجود دارد و روز به روز در حال افزایش است.

  • امکان صادرات آن به کشورهای عربی وجود دارد.

با کاشت نهال صنوبر از تسهیلات ویژه دولت بهره مند شوید

کاشت نهال صنوبر آسان و بدون دردسر است. این درخت می تواند به اندازه درختان میوه یا حتی بیشتر از آن ها باردهی اقتصادی داشته باشد. درست است که درخت صنوبر میوه ندارد، اما چوب آن از بهترین چوب ها برای تولید مصنوعات چوبی است. نیاز به چوب در تمامی جهان وجود دارد و روز به روز هم بر آن افزوده می شود. قطع درختان جنگلی برای تولید چوب، سبب شده تا امروزه با کاهش شدید مساحت جنگل ها در دنیا مواجه شویم و این امر تهدیدی جدی برای حیات بشر و گونه های جانوری مختلف است.

چگونه با کاشت نهال صنوبر به توسعه اقتصادی منطقه خود کمک کنیم؟

این امر سبب شده است تا دولت مردان از احداث باغستان های غیر مثمر حمایت ویژه ای داشته باشند و باغداران را برای پرورش نهال های غیر مثمر تشویق کنند. نهال صنوبر در بسیاری از نهالستان ها به صورت یارانه ای هم عرضه می شود تا باغداران عزیز بتوانند این نهال ها را با قیمتی بسیار کم خریداری کنند. تسهیلات بانکی بسیاری هم برای زراعت چوب در سال 1402 در نظر گرفته شده است.

چگونه با کاشت نهال صنوبر به توسعه اقتصادی منطقه خود کمک کنیم؟

صنوبر یکی از نهال های سریع الرشد است و در کمترین زمان ممکن به بهره برداری تجاری می رسد. شما می توانید بعد از گذشت 7 سال از کاشت نهال صنوبر، از چوب آن بهره برداری اقتصادی را آغاز کنید. درختان صنوبر معمولاً به خشکی و شرایط شدید مقاوم هستند؛ بنابراین قابلیت رشد در بسیاری از نقاط کشور را دارند. فاصله استاندارد برای کاشت نهال های صنوبر 1×1 متر است. این یعنی در یک هکتار می توان 10 هزار اصله از صنوبر را پرورش داد.

قیمت فروش صنوبر در بازار بسیار زیاد است. هر اصله از این درخت در حدود 4 میلیون تومان ارزش اقتصادی دارد. این رقم می تواند بسته به نوسانات بازار، زیادتر هم شود. از دیگر مزایای کاشت نهال صنوبر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اشتغال زایی پایدار برای منطقه زندگی خود

  • کمک به بهبود آب و هوا

  • بهبود کیفیت خاک

  • محافظت از منابع آبی

  • محافظت از سایر گونه ها و نهال ها در برابر طوفان های شدید

خریداران پر و پا قرص چوب صنوبر چه کسانی هستند

خریداران پر و پا قرص چوب صنوبر چه کسانی هستند؟

امروزه تأمین نیاز‌های چوب صنایع مختلف از کارخانه‌ های کاغذ‌سازی گرفته تا صنایع تولید کننده مبلمان و دکوراسیون با چالش های جدی مواجه شده است؛ زیرا دیگر قطع درختان جنگلی امکان پذیر نیست. صاحبان این صنایع همیشه به دنبال تولیدکنندگان چوب و باغستان های صنوبر هستند و حتی درختان صنوبر را پیش خرید می کنند تا بتوانند تولید محصولات خود را مطابق با روال گذشته انجام دهند. اگر خواهان ثروتمند شدن در زراعت چوب هستید، با صنایع زیر وارد مذاکره شوید:

تولید کنندگان مبل، کمد و دکوارسیون های چوبی

تولید کنندگان صنایع چوبی؛ مانند مبل و کمد از مشتریان همیشگی باغدارانی هستند که به صنوبر را پرورش می دهند. چوب این نهال برای تولید قاب و دسته مبل کاربرد بسیار زیادی دارد. مبل هایی که دسته های چوبی دارند، زیبایی بیشتری داشته و پرطرفدارتر هستند.

کابینت سازان

کابینت سازان از مشتریان همیشگی چوب درخت صنوبر هستند. امروزه دکوراسیون های چوبی جایگاه ویژه ای در میان سایر دکوراسیون ها دارند و چوب درخت صنوبر یکی از بهترین چوب ها برای تولید این کابینت ها است. شما با مذاکره با کابینت سازهای مختلف، می توانید فروش چوب درختان باغستان خود را تضمین کنید.

تولیدکنندگان مصنوعات چوبی

لوازم دکوری چوبی بسیار زیبا و پرطرفدار هستند و البته قیمت بالایی هم دارند. چوب درخت صنوبر را می توان در دسته چوب های نرم طبقه بندی کرد. این چوب به حالت های مختلفی در می آید و بهترین گزینه برای تولید قاب عکس و سایر لوازم دکوری است.

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال

با خرید نهال صنوبر از رویال نهال تا 5 سال دیگر صاحب درآمد کلانی شوید

بهره برداری از درخت صنوبر زودتر از آنچه فکر می کنید، رخ می دهد. طول عمر این درخت دست شما است؛ یعنی از سال پنجم به بعد می توانید هر زمان خواستید به عمر درخت پایان داده و از آن برای تولید چوب های مرغوب و باکیفیت استفاده کرده و با فروش آن ها درآمد میلیونی یا حتی میلیاردی کسب کنید. اگر می خواهید زحمت و سرمایه شما در پرورش این نهال به هدر نرود، نهال های اولیه را نهالستان های معتبر و دارای مجوز از جهاد کشاورزی خریداری کنید.

رویال نهال عرضه کننده تضمینی نهال های سالم و سرحال صنوبر با قیمت بسیار مناسب است؛ پس این فرصت کوتاه را از دست ندهید و تا زمان دارید، برای خرید نهال صنوبر اقدام کنید. فراموش نکنید که بهترین فصل برای کاشت این نهال ها اواخر زمستان است. کارشناسان رویال نهال گوش به زنگ شما هستند تا آرزوی شما را برای احداث باغستانی سودآور تحقق ببخشند.

09141811520

09301811520

09201811520

04445231520

برای اطلاعات بیشتر در خصوص نهال صنوبر و مشاوره رایگان به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید