احداث باغات گردو را به رویال نهال بسپارید

کدخبر: ۶۳۰۰۸۰
باغداری یکی از سودآورترین مشاغل در ایران است. شاید با خود فکر کنید که اگر این حرف درست باشد، تمامی باغداران کشور باید افرادی ثروتمند باشند، در صورتی که این گونه نیست و باغداران همیشه با مشکلات اقتصادی مواجه هستند. باغداری زمانی سودآور است که باغدار نهال باکیفیتی را در زمین خود کاشته باشد و با تمام شرایط برای پرورش آن آشنا باشد و روش های قدیمی و اشتباه را به کار نبرد. تنها در این صورت است که باغداران به درامد خوبی دست خواهند یافت.
احداث باغات گردو را به رویال نهال بسپارید

رپرتاژ آگهی: اگر قصد دارید شما هم به یکی از باغداران نمونه و افراد پولدار در ایران تبدیل شوید، نگران نباشید و همه چیز را به رویال نهال واگذار کنید. کارشناسان رویال نهال با بررسی دقیق منطقه زندگی شما و حتی خاک زمین، بهترین نهال ها را با قیمتی استثنایی به شما پیشنهاد می دهند. این تمام ماجرا نیست؛ آن ها از لحظه خرید نهال تا زمان برداشت محصول در کنار شما هستند تا تجربه باغداری آسان و البته سودآور را داشته باشید.

اگر نهال گردو معمولی پابلند با باردهی کم می خواهید، از رویال نهال خرید نکنید!

نهالستان رویال نهال هر نهال گردویی را به باغداران و مشتریان خود ارائه نمی کند. تمامی ارقام گردوی موجود در رویال نهال از بهترین و تجاری ترین ارقام نهال در دنیا هستند و به کشورهای دیگر هم صادر می شوند. نهال های گردو رویال نهال با تضمین باردهی بالا عرضه می شوند. این نهال ها در بهترین شرایط ممکن رشد می کنند و اصلاح شده هستند؛ بنابراین نیاز نیست سال های طولانی برای باردهی اقتصادی آن ها صبر کنید. باردهی نهال های گردو موجود در رویال نهال، 4 تا 5 سال بعد از کاشت است.

میزان باردهی این نهال ها نیز فوق العاده بالا است. شما با خرید نهال های گردو رویال نهال می توانید در هر هکتار از باغ خود به طور متوسط و با توجه به واریته نهال، بین 5 تا 6 تن محصول برداشت کنید. گردوی تولید شده توسط این نهال ها هم با گردوهای معمولی بازار فرق دارد. این گردوها مغزی بسیار روشن، طعمی بسیار لذیذ و درصد چربی بالایی دارند. درشت بودن این گردوها نیز بر محبوبیت آن ها می افزاید. تقاضا برای تولید این گردوها همیشه در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد.

برداشت 8 تن گردوی خشک در یک هکتار در شرکت رویال نهال

بهره برداری اقتصادی با خرید این نهال های گردو

همه ساله بیش از 20 نوع گردو در ارقام مختلف تجاری در نهالستان رویال نهال کاشته می شود. هر کدام از این نهال ها برای منطقه خاصی از کشور مناسب هستند؛ بنابراین در هر کجای کشور که هستید، می توانید با مراجعه به رویال نهال، نهال گردوی مناسب منطقه زندگی خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری خریداری کنید. در ادامه بهترین نهال های گردو برای هر منطقه را بیان کرده ایم:

پیشنهاد رویال نهال برای کاشت گردو در مناطق گرمسیری

گردو تنها خاص مناطق معتدل و سردسیری نیست. بسیاری از ارقام گردو وجود دارند که بیشترین بازدهی را در مناطق گرمسیری دارند. مغز این نوع گردو بسیار قوی و متمایز از گردوهای سایر مناطق است و طعم فوق العاده ای دارد. اگر ساکن مناطق گرمسیر هستید، خرید نهال گردو پکان آمریکایی به شما توصیه می شود. حداکثر محصول درخت گردو پکان 6 تن در هکتار است که عددی قابل توجه بوده و نشان از سودآوری اقتصادی بالای آن است.

گردو پکان بومی کشور آمریکا است، اما به علت کیفیت بسیار بالا و سوددهی فوق العاده و شرایط کاشت و نگهداری آسان، مورد توجه سایر کشور‌ها از جمله ایران هم قرار گرفته است. درخت گردو آمریکایی پکان معمولا از سال چهارم باردهی خود را آغاز کرده و در سال هشتم به باردهی اقتصادی می رسد. اگر این نهال را از رویال نهال بخرید و تمام نکاتی که کارشناسان رویال نهال به شما ارائه می دهند را رعایت کنید، می توانید زمان باردهی اقتصادی آن را کمتر کنید.

بهترین گردوها برای مناطق سردسیری ایران

بهترین گردوها برای مناطق سردسیری ایران

باغدارانی که در نواحی سردسیر کشور زندگی می کنند، گزینه های بیشتری برای انتخاب نهال گردو دارند. مناطق سردسیر مناطقی هستند که ارتفاعی بیش از 1200 متر از سطح دریا دارند. عمده مناطق سردسیر در کشور ما در غرب و شمال غرب واقع هستند. باغداران این مناطق می توانند بدون هیچ دغدغه ای ارقام زیر را پرورش دهند:

  • گردو ژنوتیپ رویال

  • گردو چندلر

  • گردو فرنور

  • گردو ممتاز پیوندی

  • نهال گردو یالووا

مناطق معتدل هم از کاشت گردو بی نصیب نیستند

اگر منطقه شما زمستان های سخت و سردی ندارد و هوای تابستان هم زیاد گرم و مرطوب نیست، محل زندگی شما آب و هوایی معتدل و استوایی دارد. این مناطق برای احداث باغات گردو مناسب هستند و می توان بسیاری از ارقام تجاری گردو را در آن پرورش داد. هر اصله نهال گردو مناطق معتدلی که از رویال نهال خریداری کنید، به طور متوسط بین 60 کیلوگرم محصول مرغوب و باکیفیت به شما تحویل می دهد. پیشنهاد ویژه رویال نهال برای باغداران مناطق معتدل، خرید نهال های زیر است:

  • نهال گردو اسرائیلی

  • گردو ژنوتیپ تیپ 9

  • نهال گردو هاروارد

  • نهال گردو خوشه ای کانادایی

  • نهال گردو چندلر

برترین ارقام نهال بادام  را از کجا خریداری کنیم؟

چرا باید رویال نهال را برای خرید نهال گردو انتخاب کنیم؟

نهالستان رویال نهال به صورت تخصصی روی پرورش گردو فعالیت می کند و بیش از 5 هکتار از زمین های خود را به این نهال اختصاص داده است. تمامی ارقام گردو موجود در رویال نهال دارای گواهی سلامت، تأییدیه از جهاد کشاورزی، لیبل دار و شناسنامه دار هستند و با تضمین باردهی به شما ارائه می شوند. کارشناسان رویال نهال بعد از خرید نهال گردو تا زمان کاشت و برداشت محصول، پاسخگوی شما هستند تا هیچ نگرانی از بابت سلامت و کیفیت نهال های خریداری شده، نداشته باشید.

تمام موارد یاد شده سبب می شود تا شما بتوانید با اطمینان کامل، احداث یا گسترش باغات گردوی خود را به رویال نهال بسپارید. مطالعه پیام های رضایت باغداران عزیزی که رویال نهال را برای خرید انتخاب کرده اند، گواه تمام موارد یاد شده است. اگر به اطلاعات بیشتری در این خصوص نیاز دارید، همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید تا در این فرصت کوتاه باقی مانده، بتوانید سرمایه گذاری در باغداری را آغاز نمایید.

04445231520

09141811520

09301811520

09201811520

برای خرید نهال گردو و مشاوره رایگان به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید