استفاده از مشاوره تلفنی برای ویزای تایلند

کدخبر: ۶۳۰۴۴۰
تایلند یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری مردم ایران است و جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی دارد. به عنوان یک فرد ایرانی برای سفر به تایلند باید ویزای این کشور را دریافت کنید.
استفاده از مشاوره تلفنی برای ویزای تایلند

رپرتاژ آگهی: اخذ ویزای تایلند به دلیل برطرف شدن شرایط کرونا ساده‌تر شده است، اما بدون ویزا امکان سفر به این کشور وجود ندارد. در ادامه ضمن بررسی شرایط دریافت ویزا تایلند، شما را برای سفر به این کشور راهنمایی می‌کنیم. کمک گرفتن از مشاوره تلفنی راهی ساده و راحت برای آشنایی با نحوه دریافت ویزای تایلند است و به دلیل تغییر زودهنگام شرایط و قوانین، ضروری به نظر می‌رسد.

شرایط دریافت ویزا تایلند

برای شهروندان کشور‌های مختلف، شرایط دریافت ویزا تایلند متفاوت است. برای مثال شهروندان چند کشور اجازه دارند بدون ویزا و به تعداد روز‌های مشخص در تایلند اقامت داشته باشند.

در حال حاضر شهروندان کشور‌های قبرس، گرجستان، بلغارستان، ‌اتیوپی، هندوستان، قزاقستان، مکزیک، روسیه، تایوان، عربستان، فیجی، ازبکستان و جمهوری خلق چین شرایط دریافت این ویزا با اعتبار حداکثر ۱۵ روز را دارند. شرط دیگری که برای دریافت ویزا تایلند وجود داشته، مربوط به موجودی حساب است. هر مسافر باید ۵۰ میلیون موجودی داشته باشد. یک فرد زیر ۱۸ سال نمی‌تواند به صورت انفرادی یا همراه با مادر خود برای دریافت ویزا اقدام کند‌. البته اگر به همراه پدر و مادر یا با پدر باشد، این امکان برای او فراهم می‌شود. 

ویزا تایلند

بیش‌تر ایرانی‌ها برای سفر به تایلند از ویزای توریستی استفاده می‌کنند‌. این ویزا مخصوص کسانی است که به قصد تفریح و گردش به تایلند ‌می‌روند. شما می‌توانید برای اقامت چند روزه در این کشور ویزای توریستی بگیرید و تا مدت زمان اعتبار آن، در تایلند بمانید. ویزای توریستی تایلند ۶۰ روزه است و شرایط خیلی سخت و پیچیده‌ای ندارد. از طرفی به حضور در سفارت، مصاحبه و مواردی از این قبیل هم نیازی نیست. البته برای ویزا‌های دیگر تایلند شامل ویزای تحصیلی، کاری، ترانزیت، ازدواج و... حضور فرد در مصاحبه سفارت الزامی است. در رابطه با ویزای توریستی تایلند فراموش نکنید که در مدت زمان ۶۰ روزه‌ای که به شما داده شده، تنها می‌توانید به گردش و تفریح مشغول شوید. در تایلند فردی که ویزای توریستی گرفته، اجازه فعالیت کاری ندارد. در غیر این صورت مجرم محسوب شده و مشکلات زیادی برای او پیش می‌آید.

نحوه دریافت ویزای تایلند برای سفر

به جز کشور‌هایی که نام بردیم، مردم سایر کشور‌ها باید ویزا بگیرند تا بتوانند به این کشور سفر کنند. ایرانی‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و باید درخواست ویزای تایلند بدهند و پس از صدور ویزا، عازم سفر شوند. خیلی از مسافران می‌پرسند که نحوه دریافت ویزای تایلند برای سفر چگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در ابتدا باید با نمایندگی دیپلماتیک تایلند در کشور تماس بگیرید. سپس مدارک مورد نیاز را جمع‌آوری کرده و درخواست اخذ ویزا را ارسال کنید. در نهایت پس از پردازش درخواست، پاسپورت و ویزا را تحویل بگیرید.

در این روش، ارتباط با سفارت تایلند برای دریافت ویزا اولین گام است. برای این کار شما می‌توانید به سفارت یا کنسولگری تایلند در ایران درخواست بدهید. اگر هم تایلند در کشور نمایندگی نداشت، این کار را از طریق آژانس درخواست ویزا یا کشور‌های همسایه پیگیری کنید. متاسفانه برای ارسال درخواست ویزا تایلند هیچ روند یکسانی وجود ندارد و همه چیز به سفارت یا کنسولگری خاص آن کشور بستگی دارد.

در هر صورت ارائه درخواست ویزای تایلند به دو روش انجام می‌شود؛ از طریق پست یا به صورت مراجعه حضوری. پس از دریافت درخواست به وسیله سفارت یا کنسولگری، نتیجه پس از ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما اعلام می‌شود. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا تایلند هم شامل موارد زیر است:

ویزا تایلند

  • دو عدد عکس جدید ۴×۶

  • نسخه کامل کپی شده از صفحات شناسنامه و کارت ملی

  • اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار + کپی

  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

  • گواهی موجودی حساب بانکی برای هر نفر ۵۰ میلیون تومان

  • تکمیل فرم درخواست ویزا

  • ارائه کپی از آخرین مهر ورود و خروج از ایران

  • بیمه مسافرتی

  • رزرو هتل

برای ویزای تایلند به صورت تلفنی مشاوره بگیرید!

شرایط اخذ ویزای تایلند هر روز در حال تغییر است. از طرفی خیلی موارد وجود دارند که مسافر از آن‌ها بی خبر است. برای مثال ویزا تایلند به دو صورت عادی و فوری صادر می‌شود. ویزای عادی هزینه کم‌تری دارد و تا یک هفته به دست شما می‌رسد. در مقابل ویزای فوری گران‌تر است و تنها دو روز زمان می‌برد.

با مشاوره تلفنی می‌توانید در هر زمان و مکان با شرایط جدید اخذ ویزا آشنا شوید. برای مثال می‌توانید از قوانین جدید، هزینه‌ها، مراحل دریافت ویزا و مدارک مورد نیاز اطلاع پیدا کنید. اگر هم شرایط خاصی داشته باشید کافی است برای کسب اطلاعات بیش‌تر از مشاوه تلفنی برای اخذ ویزای تایلند در سایت علی بابا استفاده کنید. برای این کار باید با شماره‌های درج شده در این سایت تماس بگیرید.

با دریافت مشاوره تلفنی برای اخذ ویزا تایلند نیازی به حضور در سفارت ندارید و می‌توانید پروسه دریافت ویزا را به مجموعه معتبری مانند سایت علی بابا بسپارید. از طرفی خیلی سریع از شرایط مورد نظر اطلاع پیدا کرده و جواب سوالات و ابهامات خود را پیدا می‌کنید. در کنار همه این‌ها، اطلاعات شفاف، دقیق و به روزی دریافت کرده و به روند اخذ ویزای خود سرعت می‌دهید. بدین ترتیب احتمال دریافت ویزا بیش‌تر شده و خیلی راحت می‌توانید به این کشور جذاب و دیدنی سفر کنید.

بهترین سایت برای مشاوره تلفنی اخذ ویزای تایلند

اکنون که با نحوه دریافت ویزا تایلند و شرایط آن آشنا شدید، با اعتماد به مجموعه حرفه‌ای و با سابقه‌ای مانند علی بابا، اقدامات اخذ ویزا را با جدیت بیش‌تری دنبال کنید. در این میان اگر برای پاسخ به سوالات خود به راهنمایی نیاز دارید، از طریق تماس با شماره‌های درج شده در سایت، مشاوره تلفنی بگیرید. بدین ترتیب خیلی راحت و بی‌دردسر، بدون اینکه حتی در دفتر مشاوره، سفارت یا کنسولگری معطل شوید، ویزای خود را دریافت و سفر راحت و لذت بخشی را تجربه می‌کنید‌.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید