تجارتی سبز با خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال

کدخبر: ۶۳۰۷۰۱
گردو ژنوتیپ یکی از برترین ارقام گردو در ایران است که ویژگی های بسیار بارزتری نسبت به سایر ارقام گردو دارد. این نهال بر اثر جهش های طبیعی به وجود آمده و هیچ گونه اصلاح ژنتیکی بر روی آن انجام نشده است. گردو ژنوتیپ رویال برای اولین بار توسط نهالستان رویال نهال تولید شده و نهال های مادری آن در این نهالستان قرار دارد؛ بنابراین این نهال تنها در رویال نهال موجود است.
تجارتی سبز با خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال

رپرتاژ آگهی: رویال نهال بزرگ ترین نهالستان غرب کشور است که سالانه انواع نهال های مثمر و غیر مثمر را با تأییدیه از جهاد کشاورزی تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند. اگر می خواهید سرمایه و زحمتی که برای احداث یا گسترش باغستان خود می کشید، به هدر نرود، نهال های مورد نیاز خود را از رویال نهال خریداری کنید.

گردوی ژنوتیپ رویال؛ شاهزاده اقتصادی باغبانی

گردو ژنوتیپ رویال یکی از پر محصول ترین نهال های گردو در ایران است که سازگاری بسیار خوبی با آب و هوای ایران داشته و در اغلب نقاط ایران، کاشته می شود. ژنوتیپ رویال از جمله نهال های دیرگل است و در مناطقی که زمستان های طولانی دارند، بهترین رشد خود را تجربه می کند؛ زیرا شکوفه های این نهال در اثر سرمای هوا از بین نمی روند.

این نهال بازدهی سریعی دارد و در همان سال اولیه کاشت به باردهی می رسد. بعد از 4 تا 5 سال هم به بلوغ و بازدهی اقتصادی می رسد. گردو ژنوتیپ رویال در سن 9 سالگی به درختی کامل و بارده تبدیل می شود. تجربیات رویال نهال در این زمینه نشان می دهد که هر اصله نهال ژنوتیپ رویال در سال های چهارم و پنجم رشد خود، قادر است بین 20 تا 30 کیلو گردو درشت و مرغوب تولید کند که این میزان در سال نهم به 50 تا 70کیلو می رسد.

میوه نهال ژنوتیپ رویال در اواخر تابستان و اوایل پاییز قابل برداشت است. این گردو در صورت نگهداری صحیح، ماندگاری بسیار بالایی دارد و می توان آن را انبار کرد تا در اواخر زمستان یا زمانی که بازار رونق گرفت، به فروش رساند. از آنجایی که این گردو بازار پسند است، به سرعت به فروش می رسد.

خصوصیات اقتصادی گردو ژنوتیپ رویال

ظاهر این گردو تخم مرغی شکل است؛ یعنی کاملاً گرد نیست و کمی حالت کشیده دارد. درصد چربی مغز این گردو بسیار بالا است که اهمیت بسیار زیادی برای روغن گیری دارد. گردوهایی که درصد چربی بالایی دارند، بهترین گزینه برای روغن گیری هستند. علاوه بر این از گردو ژنوتیپ رویال در انواع غذا، دسر، شیرینی، حلوا و بسیاری از صنایع غذایی استفاده می شود؛ بنابراین می توانید علاوه بر فروش میوه آن به صورت تازه، با بسیاری از کارخانه جات صنایع غذایی هم وارد مذاکره شده و محصولات خود را به آن ها پیش فروش کنید.

رنگ مغز گردو ژنوتیپ رویال نسبت به سایر گردوهای موجود در بازار، سفیدتر است و طعم و مزه بی نظیری دارد. پوست این گردو نازک است و به راحتی توسط فشار دست جدا می شود. هر عدد گردو ژنوتیپ رویال 15 گرم وزن دارد که 75 درصد آن را مغز تشکیل داده است.

تجارتی سبز با خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال

با خرید گردو ژنوتیپ رویال سرسبزی و ثروت را برای همیشه به خود هدیه کنید

گردو ژنوتیپ رویال در زمره نهال هایی با بیشترین طول عمر اقتصادی قرار دارد. این نهال می تواند بالغ بر 100 سال عمر کند و باردهی خود را با همان کیفیت اولیه داشته باشد. البته مراقبت و رسیدگی به موقع شما به درختان ژنوتیپ رویال تأثیر بسیار زیادی در طول عمر و کیفیت باردهی درخت دارد. اگر می خواهید با بهترین روش های مراقبت از گردو ژنوتیپ رویال آشنا شوید و نکات طلایی در زمینه پرورش این نهال گردو را بدانید، با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

گردو ژنوتیپ رویال در مقایسه با ارقام خارجی سودآوری بسیار بیشتری دارد. بسیاری از ارقام خارجی با آب و هوای کشور ما سازگار نیستند و ممکن است با سرمای پاییزه دچار سرمازدگی سرشاخه ‌ها شوند، اما گردو ژنوتیپ رویال زود خزان است و سرمای پاییز را به خوبی تحمل می کند.

از دیگر مهم ترین مزایای کاشت نهال گردو ژنوتیپ، خود گرده افشان بودن آن است. لازم به ذکر است که هیچ یک از ارقام گردو به جز ژنوتیپ رویال این ویژگی را ندارند. گردو ژنوتیپ رویال در مقایسه با ارقام خارجی، مقاومت بالاتری در برابر بزرگ ترین آفت تهدیدکننده نهال گردو؛ یعنی کرم خراط دارد.

قطع به یقین می توان گفت که باردهی گردو ژنوتیپ رویال 2 برابر ارقام خارجی است. به عنوان مثال اگر نهال های گردو چندلر یا فرنور 5تن گردو با 45 درصد مغز تولید کنند، گردو ژنوتیپ رویال 9تن گردو با 75 درصد مغز تولید می کند. با توجه به این ارقام خودتان قضاوت کنید که سودآوری بیشتر در گردو ژنوتیپ است یا ارقام خارجی.

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال از نهالستان مادری آن

گردو ژنوتیپ رویال را تنها می توانید از نهالستان رویال نهال خریداری کنید. گردو ژنوتیپ رویال فقط در شرکت رویال نهال تولید می‌گردد و هر جا به جز رویال نهال آن را مشاهده کردید، بدانید که کلاهبرداری در کار است. رویال نهال پیشرو در تولید نهال در کشور است و نهال هایی قوی، سالم و سرحال با گواهی نامه سلامت، دارای لیبل و شناسنامه دار تولید می کند.

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ از نهالستانی با بیش از نیم قرن سابقه

کارشناسان رویال نهال از زمان خرید نهال تا برداشت محصول از آن در کنار شما هستند. آن ها بیش از یک دهم زمان خود را صرف تحقیقات در مورد شناخت ارقام مختلف، جهت انتخاب بهترین آن‌ ها برای احداث باغ گردو شما می کنند. برای یک باغدار هیچ تضمینی بهتر از این نیست.

شما عزیزان می توانید برای بازدید از باغ مادری گردو ژنوتیپ رویال با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید. علاوه بر این می توانید با مشورت آن ها نهال گردو مناسب منطقه زندگی خود را خریداری کنید. با توجه به اینکه فصل زمستان رو به اتمام است، فرصت کمی برای خرید نهال گردو وجود دارد؛ پس تا موجودی نهال گردو رویال نهال به اتمام نرسیده، با شماره تلفن های درج شده در سایت، تماس حاصل نمایید.

09141811520

09301811520

09201811520

04445231520

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید