معرفی انواع جدید میز شیشه ای

کدخبر: ۶۳۱۰۹۲
وقتی از میز صحبت می‌شود ناخودآگاه یک میز چوبی را به یاد می‌آوریم. آن هم در رنگ قهوه‌ای با جنس چوبی! اما معماری مدرن همیشه اینطور فکر نمی‌کند!
معرفی انواع جدید میز شیشه ای

 این روزها میز شیشه ای به مدرن‌ترین مدل میز تبدیل شده است. حالا شیشه‌ها محکم شده‌اند و دیگر مثل قدیم نیست که بیشتر شیشه‌های خانه و بیرون حتی در برابر شوت بچه‌های شلوغ محل تاب نمی‌آوردند! هر چند که دیگر خبری از توپ پلاستیکی نیست و بچه‌ها هم ترجیح می‌دهند با موبایل کال آف دیوتی بازی کنند! اما شیشه و زیبایی‌هایش قابل توجه هستند! اگر قصد دارید دکوراسیونی امروزی داشته باشید به سراغ این مدل میز بروید! میز شیشه‌ ای خصوصیات جذابی دارد که انواع دیگر میز ندارند. 

میزهای شیشه‌ای محیط را شلوغ نشان نمی‌دهند و باعث می‌شوند بسته و دلگیر دیده نشود. مهم‌تر از آن این نوع میز تکراری نیست و به چشم‌ها ناآشنا! خود شیشه هم که ظاهری چشم نواز دارد. اما مدل‌های مختلفی از میز شیشه ای موجود است که خیلی تفاوت دارند. کدام خوب نیست؟ 

انواع میز شیشه ای

کاربرد انواع میز شیشه‌ای

هر جا به میز امروزی نیاز باشد از این میز استفاده می‌شود. از میز شیشه‌ای ناهارخوری و جلومبلی گرفته تا میز شیشه‌ای اداری!  

به جنس میز شیشه ای توجه کنید

شیشه داریم تا شیشه! یک شیشه می‌تواند به ضربه‌ای بند باشد در حالی که مدل دیگر به گلوله آخ نمی‌گوید! شیشه معمولی ایمنی ضعیفی دارد و مناسب نیست. شیشه لمینت عالی اما گران است و ما دیگر به این سطح بالای ایمنی هم نیاز نداریم. جنگ نیست! شیشه سکوریت می‌تواند متعادل‌ترین گزینه باشد. این مدل حتی اگر بشکند(کاملا نامعمول و به ندرت) به صورت پودری می‌شکند و قطعات آن تیز و خطرناک نمی‌شوند.در موارد خاص که ابعاد میز خیلی بزرگ است یا احتمال ضربه دیدنش کم نیست ، می‌توان از میز شیشه‌ای لمینت هم استفاده کرد اما اغلب خرج اضافی است!

انواع میز شیشه ای

شکل و طرح مدل های میز شیشه ای

میز شیشه‌ای می‌تواند هر شکلی داشته باشد! خصوصا مدل‌هایی که با شیشه خم تولید می‌شوند جذابیت بیشتری هم دارند و یک تکه هستند.

انواع میز شیشه ای ترکیبی

به جز میزهای تمام شیشه‌ای ، ترکیب شیشه با چوب و استیل هم میزهای جالبی از آب درمی‌آید! معمولا برای پایه از چوب یا استیل استفاده می‌شود اما شیشه‌ها آنقدر محکم شده‌اند که حتی پایه می‌تواند شیشه‌ای باشد.

شفافیت شیشه ها یکی نیست

میز شیشه‌ای تنوع رنگی کاملی دارد. حتی شفافیت شیشه هم می‌تواند متفاوت باشد. حتی مدل فوق شفاف شیشه هم تولید شده است که میزهای جذابی می‌توان با آن ساخت! شفاف مثل آب چشمه!

خرید انواع میز شیشه ای فرکو

در انتها

بهتر است میز شیشه‌ای که می‌خرید از نوع سکوریت باشد که ایمنی مناسبی دارد. اگر دوست دارید میز مدرن‌تر باشد مدلی بخرید که با شیشه خم و منحنی به صورت یک تکه ساخته شده باشد. دقت داشته باشید که ضخامت میز شیشه‌ای نسبت به ابعاد و شکل میز از 6 میل تا 20 میل می‌تواند باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی