با بهترین تولیدکنندگان ورق استیل جهان آشنا شوید

کدخبر: ۶۳۱۲۶۲
ورق استیل از کاربردی‌ترین محصولات در صنایع مختلف است و از این رو کارخانه‌های زیادی این محصول را درسر تا سر جهان تولید می‌کنند. اما در این، بین تولیدکنندگان کمی وجود دارند که بتوانند حجم و کیفیت محصولات خود را مطابق با نیاز‌های جهانی تنظیم کرده و در بازار بین‌المللی مطرح شوند.
با بهترین تولیدکنندگان ورق استیل جهان آشنا شوید

رپرتاژ آگهی: اگر قصد دارید با برترین تولیدکنندگان ورق استیل جهان آشنا شوید، تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

بزرگترین تولید‌کننده ورق استیل در جهان

پیش از معرفی برترین تولیدکنندگان ورق استیل در جهان، بهتر است درباره بزرگ‌ترین کشور تولید‌کننده ورق استیل صحبت کنیم. کشور چین به عنوان بزرگ‌ترین تولید‌کننده ورق استیل در جهان شناخته می‌شود که بیشترین میزان صادرات این محصول را در کل دنیا داشته و می‌توان گفت بازار ورق استیل بین‌المللی را در دست دارد.

شهر‌های زیادی در این کشور ورق استیل می‌سازند که بیشترین و باکیفیت‌ترین محصولات در شهرهای شانگهای، تیانجین و پکن به تولید می‌رسند.

برترین تولید کنندگان ورق استیل در جهان

علاوه بر چین، کشور‌های زیادی تولید‌کننده ورق استیل به شمار می‌روند که هر کدام نیز محصولات متنوعی را به بازار ارائه می‌دهند. اگرچه هر کدام از برند‌هایی که در ادامه بررسی خواهیم کرد، در یک گوشه از دنیا این ورق‌های استیل را تولید می‌کنند، اما تمامی محصولات صادراتی دارای استاندارد‌های بین‌المللی و محلی برای مصرف در بخش‌های دیگر جهان هستند.

لازم به ذکر است که در میان برندهای تولیدکننده، فرآیند تولید متفاوت است و به همین واسطه قیمت ورق استیل 304 و سایر محصولات مشابه نیز می‌تواند متفاوت باشد. برخی از برترین تولیدکنندگان ورق استیل در جهان به شرح زیر هستند.

ویراج هند

یکی از آشنا‌ترین نام‌ها در میان برند‌های تولید‌کننده ورق استیل، ویراج هند است. این شرکت دارای سرانه تولید بسیار بالایی است، به نحوی که بیش از 20 کشور جهان در میان مشتریان این شرکت دیده می‌شوند. ویراج هند، محصولات فولادی دیگری نیز تولید می‌کند، اما عمده تمرکز این غول هندی بر روی ورق‌های استیل است.

آرسلو میتال آفریقای جنوبی

یکی از پر ظرفیت‌ترین تولید کنندگان ورق استیل در جهان، آرسلو میتال آفریقای جنوبی است. این شرکت که از سال 1982 کار خود را شروع کرد، ابتدا اصلا به دنبال صادرات نبود و تنها به نیاز‌های داخلی توجه داشت، اما این شرکت رفته رفته به واسطه کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان ورق‌های استیل در سراسر جهان شد.

علاوه بر صادرات، تقریبا 60 درصد نیازهای آفریقای جنوبی به انواع ورق استیل توسط این شرکت تامین می‌شود. از همین آرسلو میتال به عنوان مرجع قیمت ورق استیل در آفریقا به شمار می‌رود.

وایسی ایناکس تایوان

تایوان به واسطه فناوری خاص تولید ورق استیل در شرکت وایسی ایناکس، نه‌تنها امروز یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ورق استیل در جهان است، بلکه یکی از باکیفیت‌ترین تولیدات در بازار جهانی را نیز در اختیار دارد. ورق‌های استیل این شرکت تایوانی علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارند و با استاندارد‌های متنوع، برای مشتریان از کشورهای مختلف تولید می‌شوند.

یامتاس ترکیه

ترکیه یکی از فعال‌ترین کشور‌ها در زمینه صنایع فولادی در جهان به شمار می‌رود که همکاری‌های زیادی هم با کشور ایران در این زمینه داشته است. شرکت یامتاس ترکیه که از پرظرفیت‌ترین تولید کنندگان مقاطع فولادی در جهان محسوب می‌شود، با بیش از نیم قرن فعالیت مستمر توانسته است جایگاه خوبی را در بازار جهانی به دست آورد.

پوسکو کره

بسیاری از فعالان حرفه‌ای صنعت آهن، ورق استیل پوسکو کره را بهترین ورق استیل جهان می‌دانند! حداقل می‌توان مطمئن بود که بهترین محصولات تولید شده در قاره آسیا توسط این شرکت به بازار جهانی ارائه می‌شوند. البته پوسکو کره تنها شرکت بزرگ تولید‌کننده ورق استیل در کره جنوبی نیست، اما در میان قدیمی‌ترین و پرظرفیت‌ترین تولیدکنندگان استیل در این کشور شرق آسیایی قرار دارد.

AK STEEL آمریکا

شرکت AK steel علاوه بر کشور مرجع خود یعنی ایالات متحده در کشور مکزیک نیز فعالیت دارد. دلیل این امر را می‌توان حجم بسیار بالای تولید این شرکت دانست. ظرفیت AK steel تقریبا از تمامی شرکت‌هایی که تا اینجا بررسی کردیم بیشتر است و می‌توان گفت که ورق استیل AK steel بالاترین کیفیت را در بین تمامی محصولات دارد. البته این کیفیت بالا بهای بالایی هم دارد و به شکل کلی، قیمت محصولات تولیدی این شرکت قدری بالا است.

از کجا می‌توانیم بهترین ورق‌های استیل موجود در ایران را تهیه کنیم؟

کشور ما به واسطه تحریم‌های بین‌المللی نمی‌تواند میزبان محصولات بسیاری از برند‌های خارجی باشد. اما خوشبختانه به دلیل فعالیت گسترده بازرگانان مقاطع فولادی، واردات این محصول صورت می‌گیرد و مصرف‌کنندگان می‌توانند ورق استیل را با استاندارد‌های جهانی در داخل ایران تهیه کنند.

برای خرید ورق استیل با قیمت رقابتی، مشاوره رایگان خرید و امکان پیگیری دقیق وضعیت سفارش، توصیه ما به شما خرید از مجموعه بازرگانی آیرومارت است. در آیرومارت محصولات بهترین تولیدکنندگان کشور به شکل بدون واسطه در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با شرایط ویژه، محصول مدنظر خود را خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع ورق‌های فولادی از جمله خرید ورق ck45، تنها کافی است به سایت آیرومارت به آدرس iromart مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02145306 تماس فرمایید.

کلام آخر

ورق استیل محصولی بسیار مهم در صنایع مختلف شامل ساخت ماشین‌آلات مورد استفاده در صنایع غذایی و دارویی است و به واسطه بازار گسترده، کارخانه‌های زیادی در سراسر جهان این محصول را تولید می‌کنند. با توجه به این امر، ما در این نوشته کوشیدیم تا برترین تولیدکنندگان ورق استیل در جهان را بررسی کنیم و امید است مطالب مذکور برای شما مفید بوده باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی