خرید نهال گیلاس از بزرگترین تولید کننده نهال گیلاس در ایران

کدخبر: ۶۳۱۹۷۵
احتمالا شما هم میوه های گیلاس را تنها در رنگ قرمز آن مشاهده کرده اید، اما باید بدانید که میوه های گیلاس رنگ های متنوعی دارند. گیلاس نهالی تجاری است که میوه خوشمزه و تابستانی آن تقاضای بسیار زیادی در بازار دارد.
خرید نهال گیلاس از بزرگترین تولید کننده نهال گیلاس در ایران

رپرتاژ آگهی: در سال های اخیر و با کاهش تولید گیلاس، قیمت این میوه در بازار بسیار افزایش یافته است. این یک فرصت ویژه برای باغداران است تا با تولید بیشتر گیلاس، سهم قابل توجه بازار را به خود اختصاص دهند.

رویال نهال تجاری ترین و پربارترین نهال های گیلاس دنیا را به شما عرضه می کند تا بتوانید با تولید محصولاتی ناب و بازارپسند، به باغداری نمونه تبدیل شوید و ثروت زیادی در این زمینه به دست آورید. پس همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها در خصوص کاشت نهال گیلاس در منطقه زندگی خود بهره مند شوید.

بهترین ارقام نهال گیلاس برای باغداران حرفه ‌ای

امروزه نهال گیلاس در بیش از 40 نقطه جهان به صورت تجاری پرورش داده می شود. کشور ما نیز به دلیل آب و هوای عالی از این موهبت بی بهره نیست. در کشور ما نیز نهال گیلاس رشد چشمگیری دارد که این امر سبب می شود تقاضا برای خرید نهال گیلاس افزایش یابد.

اگر می خواهید به سود بالایی در این زمینه دست یابید، باید روش های سنتی باغداری و نهال های معمولی گیلاس را کنار بگذارید و به جای آن باغداری مدرن را با خرید نهال های تجاری و بازار پسند آغاز کنید. اگر می خواهید تجاری ترین ارقام نهال گیلاس را بشناسید، تا انتها با ما همراه باشید.

گیلاس هارت؛ محبوب ترین گیلاس در کشور ما

همانطور که بیان کردیم، میوه های گیلاس تنها قرمز یا زرد رنگ نیستند. میوه های گیلاس  هارت به شکل قلب و  مشکی رنگ هستند. این نهال بومی کشور ایران است. باردهی نهال گیلاس هارت آمریکایی از سال دوم شروع می شود؛ بنابراین از جمله ارقام تجاری محسوب می شود. هر اصله نهال گیلاس لواسان  80 الی 100 کیلو باردهی دارد که در یک هکتار زمین در حدود 60 تن می شود که رقمی بسیار قابل توجه است.

عمر مفید و اقتصادی نهال گیلاس هارت بین 35 تا 40 سال است که تا حد زیادی به  شرایط اقلیمی، کوددهی و هرس آن بستگی دارد. مناسب ترین شرایط اقلیمی کاشت این نهال مناطق نیمه سردسیر و معتدل است.

گیلاس سیاه مشهد؛ پربازده و بومی ایران

گیلاس سیاه مشهد؛ پربازده و بومی ایران

از دیگر نهال های تجاری گیلاس که بومی کشور ایران بوده و در اغلب نقاط کشور پرورش داده می شود، گیلاس سیاه مشهد است. شکل میوه گیلاس سیاه مشهد قلبی شکل بوده و میوه آن دارای پوست سیاه رنگ با گوشت قرمز رنگ است. این امر گیلاس سیاه مشهدی را به محصولی کاملاً بازار پسند تبدیل کرده است. قدرت رشد این درخت فوق العاده است و اگر به موقع هرس نشود، به 15 متر ارتفاع هم می رسد.

وزن هر عدد میوه گیلاس مشهد به طور میانگین 10 گرم است. میوه این نهال پس از برداشت ماندگاری کوتاهی دارد و باید در کمترین زمان ممکن به سردخانه منتقل شود. هر اصله نهال گیلاس مشهدی در زمان بلوغ 100 کیلو محصول تولید می کند که با توجه به قیمت این نوع گیلاس، عددی قابل توجه است.

گیلاس زرد ارومیه؛ درشت ترین گیلاس در کشور

نوبت آن رسیده تا یکی دیگر از نهال های گیلاس بومی کشور که قدرت رشد گسترده ای دارد را معرفی کنیم. گیلاس زرد ارومیه از جمله نهال های گیلاس بومی کشور است که در مناطق سردسیر، نیمه سردسیر و معتدل کشت می شود. میوه های این نهال زرد رنگ با گوشتی کرم رنگ هستند و جزء گیلاس های درشت به حساب می آیند.

نهال گیلاس زرد ارومیه باردهی اقتصادی خود را از سال چهارم و پنجم آغاز می کند و به طور متوسط در هر هکتار 45تن عملکرد دارد که با توجه به قیمت بالای آن، عدد قابل توجهی برای باغداران است. البته گیلاس های زرد رنگ را می توانید در همان سال اول کاشت هم بر روی درخت مشاهده کنید. نهال گیلاس زرد ارومیه از نظر گلدهی جز ارقام دیرگل است؛ به همین دلیل برای کاشت در مناطقی که سرمای بهاره دارند، مناسب است.این رقم گیلاس به عنوان گرده افشان سایر ارقام استفاده می شود.

گیلاس تک دانه دلارکا؛ تنومند و پر بار

گیلاس تک دانه دلارکا؛ تنومند و پر بار

گیلاس تک دانه دلارکا یکی از ارقام تجاری گیلاس است که ارتفاع درختان بالغ آن به 20 تا 25 متر می رسد. درختان بالغ گیلاس تک دانه دلارکا بسیار قطور و تنومند هستند و پوسته تنه آن ها به رنگ قهوه ای تیره است. پوست سفت میوه این نوع گیلاس سبب می شود تا ماندگاری آن افزایش یابد و حمل و نقل آن آسان تر شود.

باردهی این نهال از سال دوم آغاز می شود و در سال بعدی؛ یعنی سال سوم کاشت به باردهی اقتصادی می رسد. هر درخت بالغ گیلاس دلارکا به طور متوسط 95 کیلوگرم محصول ناب تولید می کند. با توجه به فاصله کاشت نهال گیلاس تک دانه دلارکا (4*4) در هر هکتار می توان 600 اصله نهال کاشت و از آن بهره برداری اقتصادی کرد.

گیلاس تک دانه لاپینز؛ 60 تن محصول در هر هکتار

از دیگر ارقام گیلاس خارجی، تک دانه لاپینز است. میوه های قرمز روشن این نهال بسیار بازار پسند هستند. اندازه درخت تکدانه لاپینز کم ترین ارتفاع را در میان ارقام گیلاس دارد. میانگین ارتفاع درخت آن به 20 متر می رسد که با هرس به موقع می توان آن را کاهش داد. باردهی اقتصادی این نهال از سال سوم آغاز می شود. عملکرد این نهال در هر هکتار 60 تن است که عدد قابل توجهی برای باغداران است. مناسب ترین زمان کاشت این نهال اواخر اسفند ماه بعد از اتمام برودت هوا است.

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ از نهالستانی با بیش از نیم قرن سابقه

نهال گیلاس را از بزرگ ترین تولیدکننده نهال در کشور بخرید

رویال نهال بزرگ ترین تولید کننده نهال گیلاس؛ مخصوصاً تک دانه لیبل دار زیر نظر جهاد کشاورزی است. قیمت نهال های گیلاس رویال نهال به دلیل حذف واسطه ها بسیار مناسب است. شما عزیزان می توانید برای خرید نهال و همچنین دریافت مشاوره رایگان در خصوص کاشت نهال با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

04445231520

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

برای خرید نهال گیلاس و اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید