همه چیز درباره هتل پنج ستاره چمران شیراز

کدخبر: ۶۳۳۹۴۰
هتل چمران شیراز یکی از بهترین و مرتفع ‌ترین هتل‌های ایران است که خدمات بی‌نظیر آن باعث می‌شود محبوبیت این هتل روز به ‌روز در میان گردشگرها بالاتر برود. با اینکه هتل‌های بسیار زیادی در شیراز وجود دارند، اما هیچ‌ کدام از آنها به‌اندازه هتل چمران مرتفع نیستند و ویو جذابی از شهر شیراز را ارائه نمی‌کنند.
همه چیز درباره هتل پنج ستاره چمران شیراز

رپرتاژ آگهی: هتل 5 ستاره چمران شیراز در کنار ویو عالی و خدمات گسترده، امکانات متنوعی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است تا نهایت لذت و آرامش را در هنگام اقامت تجربه کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا هتل چمران شیراز را به طور کامل از زوایای مختلف معرفی کنیم و شما را با تمام خصوصیات و ویژگی‌های مثبت آن آشنا کنیم.

مرتفع ترین هتل شیراز را بشناسید

شهر شیراز یکی از قطب‌های گردشگری ایران به‌حساب می‌آید که تعداد هتل‌ها و اقامتگاه‌های آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود. در میان تمام هتل‌های شهر شیراز، هتل چمران به دلیل ارتفاع بالا شهرت و محبوبیت خاصی پیدا کرده است. البته شهرت این هتل تنها به خاطر طبقات زیاد و ویو بی‌نظیر شهر شیراز نیست، در هنگام اقامت در هتل چمران متوجه خواهید شد که امکانات و خدمات هتل واقعاً در حد یک هتل 5 ستاره است و شما هیچ کمبود خاصی را احساس نخواهید کرد.

سال 1389 بود که هتل چمران در بلوار چمران احداث شد، این هتل 30 طبقه علاوه بر بخش‌های مختلفی مانند رستوران، مجموعه ورزشی و… 250 واحد اقامتی بسیار زیبا را برای اقامت شما آماده کرده است. لوکیشن بسیار عالی هتل باعث می‌شود که از سمت شمال به باغ‌های میوه و از سمت جنوب به رودخانه شیرازدید خاص داشته باشید. همچنین هتل چمران شیراز در یک منطقه خوش آب‌وهوا احداث شده است تا مهمانان از هوای تازه این منطقه لذت ببرند.

همه چیز درباره هتل پنج ستاره چمران شیراز

هتل 5 ستاره چمران شیراز به‌گونه‌ای ساخته شده است که تمام فاکتورها و نیازهای گردشگرها را به ‌خوبی پوشش می‌دهد، در واقع هنگام اقامت در این هتل با هیچ کمبود خاصی مواجه نمی‌شوید و حتی در برخی از مواقع انتخاب‌های مختلفی را در مقابل خود خواهید دید. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، بهترین و برجسته‌ترین خصوصیات هتل چمران هستند:

امکانات و خدمات متنوع هتل چمران شیراز

اولین موضوع مهمی که باید درباره هتل چمران شیراز با آن آشنا شوید، امکانات و خدمات متنوعی است که توسط مجموعه هتل ارائه می‌شود. بدون شک مجموعه آبی هتل به همراه سالن ماساژ بهترین و محبوب‌ترین امکانات هتل چمران به شمار می‌آید. شما در هنگام اقامت در هتل چمران می‌توانید از استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و سایر امکانات ورزشی استفاده کنید و حسابی از اقامت خود لذت ببرید.

در هتل شیراز یک فروشگاه بزرگ با غرفه سوغات وجود دارد که بهترین گزینه برای خرید سوغاتی‌های مشهور شیراز به شمار می‌آید. همچنین در کافی ‌شاپ طبقه همکف می‌توانید انواع دسر، کیک، نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید و در یک فضای شیک و مجلل لحظات آرامی را سپری کنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارید، گیم‌نت هتل چمران انواع بازی‌های کامپیوتری را ارائه می‌کند. در کنار تمام این امکانات ویژه، آرایشگاه زنانه و مردانه هم در هتل چمران وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از خدمات آنها استفاده کنید.

هتل چمران علاوه بر امکانات ویژه‌ای که معرفی کردیم، امکانات دیگری از جمله آتلیه، نماز خانه، آسانسور، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، دستگاه واکس کفش، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، خدمات تور، لاندری و… را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

اتاق‌های متنوع با ویو بی‌‌نظیر

بدون شک اقامت در اتاق‌های بسیار زیبای هتل چمران جذاب‌ترین بخش سفر شما به شیراز خواهد بود. همان‌ طور که گفتیم، این هتل در 30 طبقه ساخته شده است و اتاق‌های آن ویو بی‌نظیری از کوه و یا شهر شیراز را ارائه می‌کنند. طبیعتا هرچه اتاق شما در طبقات بالاتری باشد، لذت و هیجان اقامت بیشتر خواهد بود.

دکوراسیون تمام اتاق‌ها به بهترین شکل ممکن انجام شده است تا در همان بدو ورود حسابی هیجان‌زده شوید. در هتل چمران انواع اتاق‌های یک نفره، دو نفره (به‌صورت دوبل و توئین) و چند نفره وجود دارد تا بر اساس شرایط خود بهترین گزینه را رزرو کنید. همچنین در هتل چمران اتاق‌های کانکت با ظرفیت‌های مختلف ارائه می‌شوند تا در صورت نیاز از امکانات آنها استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم که اقامت در اتاق‌های هتل چمران شیراز را جذاب می‌کند، برخورداری از امکانات و وسایل مختلف است. هنگام اقامت در اتاق‌های هتل چمران، می‌توانید از امکانات مختلفی مانند حمام (دوش یا وان)، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز (برخی واحدها)، لوازم بهداشتی، اینترنت، روم سرویس، آب رایگان، مینی بار با هزینه و… استفاده کنید.

رستوران‌های متنوع با غذاهای باکیفیت

معمولاً تمامی هتل‌ها رستوران خاصی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند تا وعده‌های غذایی ناهار و شام را در آنجا میل کنند، اما هتل چمران با ارائه 5 رستوران مختلف حسابی شما را شگفت‌زد می‌کند. رستوران ایتالیایی در طبقه 25، بهترین ومحبوب‌ترین رستوران هتل چمران است که فرصت صرف ناهار در ارتفاع بسیار بالا را خواهد داد.

در طبقه 24 هتل چمران شیراز یک کافه رستوران بسیار مجلل هم وجود دارد که می‌توانید در کنار وعده‌های شام و نهار، انواع میان‌ وعده و یا صبحانه را سفارش دهید. رستوران ویکتوریا در طبقه یک، رستوران سنتی در طبقه یک و کافی رستوران لابی در طبقه همکف دیگر رستوران‌های هتل چمران هستند که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برایتان سرو می‌کنند.

موقعیت مکانی هتل چمران شیراز

یکی دیگر از ویژگی‌های هتل چمران که شما را برای اقامت در این هتل ترغیب می‌کند، موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به مکان‌های مهم شهر است. در واقع هنگام اقامت در هتل چمران شیراز، می‌توانید در فاصله زمانی کوتاهی خود را به جاذبه‌های مهم شهر و مراکز خرید آن برسانید.

از جمله مکان‌های مهمی که در اطراف هتل چمران شیراز هستند، می‌توان به مجتمع تجاری ستاره فارس، باغ ارم، مرکز خرید پی سی سنتر، باغ عفیف آباد، مرکز خرید شیراز، بازار وکیل، باغ جهان ‌نما، پارک آزادی، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، دروازه قرآن و… اشاره کرد.

فلای تودی| بهترین راه برای رزرو هتل چمران شیراز

محبوبیت بالای هتل چمران شیراز و ارائه خدمات لوکس به مهمانان باعث شده است تا اتاق‌های این هتل در بیشتر اوقات سال شلوغ باشد. برای اینکه بتوانید تعطیلات خود را در اتاق‌های این هتل بگذرانید، باید قبل از برنامه‌ ریزی برای سفر به شیراز، از طریق سایت فلای تودی اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

سایت فلای تودی یکی از معتبرترین سایت‌های حوزه گردشگری به شمار می‌آید که در بخش هتل‌های داخلی امکان رزرو آنلاین هتل چمران را فراهم کرده است. برای انجام این کار به آدرس flytoday.ir بروید و در بخش هتل‌های داخلی، هتل چمران را سرچ کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید