قیمت توری فایبرگلاس بدون واسطه چقدر است؟

کدخبر: ۶۳۴۵۲۰
در صنعت ساختمان سازی، استفاده از مصالح خاص با عملکرد ویژه اهمیت بسیار زیادی دارد. توری فایبرگلاس یکی از انواع محصولاتی است که کاربردهای نوینی در امر ساختمان سازی دارد و می تواند به خوبی برای مرمت بناهای تاریخی به روش کامپوزیت FRCM، اجرای نمای اتیکس (ETICS) و بسیاری از کاربردهای دیگر همچون مهار دیوار به روش وال مش استفاده شود.
قیمت توری فایبرگلاس بدون واسطه چقدر است؟

رپرتاژ آگهی: قیمت توری فایبرگلاس با توجه به کاربردهای متنوع آن مقرون به صرفه است. از این رو می توان برای بهبود عملکرد ساختمان ها، از این محصول استفاده کرد. در صورتی که قصد خرید توری فایبرگلاس را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

توری فایبرگلاس چیست؟

توری فایبرگلاس یک محصول خاص از ترکیب  الیاف شیشه و مواد پلیمری است که به صورت شبکه ای بوده و با انعطاف پذیری بالا در صنعت ساختمان سازی استفاده شود. این مش و توری فایبرگلاس مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته و می تواند با ترکیب با پلاستر، کارایی بسیار متنوعی در ساختمان سازی داشته باشد.

انواع توری فایبرگلاس کدام است؟

توری فایبرگلاس از نظر عملکرد و ترکیبات به کار رفته به دو بخش توری و مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا یا مش فایبرگلاس AR و توری معمولی یا E-GLASS تقسیم بندی می شود. توری و مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا، مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد که این موضوع به دلیل به کار رفتن زیرکونیا در در این محصول می باشد. اما توری فایبرگلاس معمولی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی ندارد و حساسیت آن در برابر مواد اسیدی و قلیایی بسیار بالاست.

از نظر ابعاد چشمه نیز می توان این توری را به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد که رایج ترین آن‌ها که در شرکت مقاوم سازی افزیر به فروش می رسد با ابعاد چشمه 3 در 3 میلی متر، 4 در 4 میلی متر، 5 در 5 میلی متر، 6 در 6 میلی متر، 8 در 8 میلی متر و 10 در 10 میلی متر هستند. گرماژ توری فایبرگلاس که میزان وزن این محصول را نشان می دهد، متفاوت است و میتوان از نظر نیز این توری فایبرگلاس را به وزن های 50، 60، 75، 100، 130، 150 و 1600 گرم تقسیم بندی کرد. از نظر ابعاد چشمه و گرماژ، این محصول قابلیت سفارشی سازی نیز دارد.

مهمترین کاربرد مش و توری فایبرگلاس در پروژه های ساختمانی و عمرانی چیست؟

امروزه فروش مش فایبرگلاس به دلیل داشتن کارکرد بسیار عالی در امر ساختمان سازی بسیار چشمگیر شده است. حتی این محصول در بسیاری از آیین نامه ها همانند پیوست شش استاندارد 2800، به عنوان یک محصول مورد تایید جهت مهار دیوار به روش وال مش شناخته میشود. از جمله مهم ترین کاربرد مش و توری فایبرگلاس در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی، میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

مهار دیوار غیر باربر به روش وال مش

1. مهار دیوار غیر باربر به روش وال مش

وال مش روشی نوین برای مهار لرزه ای دیوارهای غیر سازه ای است. وال مش میتواند مقاومت دیوارهای ساخته شده را در برابر باد و زلزله افزایش دهد و از تخریب دیوارهای غیر سازه ای در هنگام وارد آمدن بارهای جانبی جلوگیری کند. مهار دیوارهای غیر باربر با ترکیب توری فایبرگلاس و پلاسترکشی انجام می شود.

2. عایق کاری ساختمان با سیستم نمای اتیکس (ETICS)

در سال‌های اخیر صنعت ساختمان سازی به سمتی سوق پیدا کرده است که بهره وری انرژی بهبود پیدا کند و بتوان شاهد عملکرد مناسب ساختمان در برابر هدررفت انرژی بود. یکی از سیستم‌های عایق حرارتی که چندین دهه است در جهان استفاده می‌شود، اما به تازگی در کشور ایران مورد تایید قرار گرفته است؛ سیستم عایق حرارتی اتیکس یا نمای اتیکس(ETICS) می‌باشد. نمای ترکیبی اتیکس شامل فوم عایق پلی استایرن، مش و توری فایبرگلاس، یک لایه پوشش پایه و یک لایه پوشش نهایی می باشد

3. مرمت بناهای تاریخی به روش کامپوزیت FRCM

بناهای تاریخی به روش کامپوزیت FRCM، قابل ترمیم و مرمت هستند. در این کامپوزیت از توری فایبرگلاس با ترکیب با سایر محصولات دیگر استفاده می شود.

4. ساخت تایل بتن اکسپوز نما کاری با مش و توری فایبرگلاس

بتن اکسپوز نما مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه ندارد. از این رو می توان از مش و توری فایبرگلاس که در پشت بتن اکسپوز نما قرار می گیرد، مقاومت این تایل ها را افزایش داد. نمای بتن اکسپوز تولید شده با توری فایبرگلاس، مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت خواهد داشت و به عنوان یک نمای ضد حریق شناخته می شود.

5. تولید  قطعات و پانل بتنی پیش ساخته با مش و توری فایبرگلاس

قطعات و پانل بتنی پیش ساخته که در بخش‌های مختلف ساختمان از جمله کف، دیوار و ... استفاده می شوند، میتوانند با کمک مش و توری فایبرگلاس مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه پیدا کنند. معمولا توری فایبرگلاس در پشت پانل‌های بتنی نصب می گردد.

6. سیمان کاری و گچکاری دیوار با مش فایبر گلاس

برای گچکاری و سیمان کاری ایمن و مقاوم در ساختمان‌ها، می‌توان از توری فایبرگلاس استفاده کرد. مش و توری فایبرگلاس با ترکیب سیمان و گچ مقاومت بالایی از خود نشان دهند. از این رو احتمال آسیب دیدن سیمان و گچ های زده شده روی دیوار به حداقل می‌رسد.

7. کنترل و ترمیم ترک ساختمان با توری فایبرگلاس ترک گیر

ترک های ساختمانی به ویژه ترک دیوار در اثر کشش در ناحیه دیوار به وجود می‌آیند. توری فایبرگلاس با نصب روی محل ترک، می‌تواند از پیشرفت ترک در ساختمان جلوگیری کند و آن را ترمیم نماید. می‌توان از ترکیب توری فایبرگلاس با گچ در ساختمان‌های مختلف استفاده کرد تا هم زیبایی دیوار دچار مشکل نشود، هم بتوان ایمنی دیوار را تامین کرد.

مزایای استفاده از توری فایبرگلاس در صنعت ساخت و ساز چیست؟

استفاده از توری فایبرگلاس در صنعت ساخت و ساز به دلیل ایمنی و کاربرد متنوع این محصول، بسیار زیاد است. از جمله مشخصه‌های مش و توری که باعث کاربرد بیشتر آن در صنعت ساختمان سازی شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. مقاومت کششی بالا

  2. مقاومت در برابر محیط های قلیایی

  3. سازگار با انواع پلاستر سیمانی و پلاستر گچی

  4. امکان اجرای آسان مش و توری

  5. وزن پایین مش و توری

قیمت فروش توری فایبرگلاس چقدر است؟

قیمت فروش توری فایبرگلاس چقدر است؟

با توجه مزایای توری فایبرگلاس در صنعت ساختمان سازی، یکی از دغدغه های اصلی افراد برای استفاده از این نوع مش، قیمت است. قیمت توری فایبرگلاس وابسته به عوامل بسیار متنوعی است که توجه به این عوامل برای افرادی که قصد خرید این محصول را دارند، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. در ادامه به عوامل موثر روی قیمت فروش توری فایبرگلاس اشاره می کنیم.

1. نوع توری فایبرگلاس

نوع توری فایبرگلاس یعنی معمولی بودن یا مقاوم در برابر قلیا، می تواند روی قیمت آن موثر باشد. قیمت توری فایبرگلاس مقاوم به قلیا به دلیل داشتن زیرکونیوم، بالاتر از قیمت توری فایبرگلاس معمولی (E-Glass) است.

2. گرماژ توری فایبرگلاس

یکی از عوامل موثر در انتخاب و خرید مش فایبرگلاس، وزن و گرماژ مش و توری فایبرگلاس می باشد. گرماژ توری فایبرگلاس یکی از مهم ترین عوامل موثر روی قیمت فروش این نوع محصول است.

3. ابعاد چشمه توری فایبرگلاس

توری فایبرگلاس در ابعاد چشمه مختلفی در بازار موجود است. ابعاد چشمه توری تاثیر مستقیمی روی قیمت فروش مش فایبرگلاس دارد.

4. خرید جزئی و یا عمده توری فایبرگلاس

یکی دیگر از عوامل موثر بر کاهش قیمت توری فایبرگلاس خرید عمده توری فایبرگلاس می باشد. پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت خرید عمده توری فایبرگلاس جهت پروژه های عمرانی با همکاران فروش مقاوم سازی افزیر در تماس باشید.

قیمت فروش توری فایبرگلاس ویژه وال مش چقدر است؟

یکی از پرکاربردترین مصرف توری فایبرگلاس، وال مش است. وال مش برای مهار لرزه ای در ساختمان ها انجام می شود و با توجه به مورد تایید بودن آن از سوی نظام مهندسی و قیمت مناسب این روش مهار لرزه ای، می توان آن را به عنوان بهترین انتخاب برای اجرای وال پست شناخت. قیمت فروش توری فایبرگلاس ویژه وال مش بستگی به نوع مش امتخابی دارد. به طور کلی، گرماژ و ابعاد چشمه این نوع مش بر اساس نحوه اجرای وال مش روی دیوار انتخاب می شود. در صورت اجرای سرتاسری وال مش روی دیوار، می توانید از توری فایبرگلاس با وزن کمتر استفاده کنید. اما اگر نیاز به اجرای نواری وال مش روی دیوار باشد، باید به گرماژ توری فایبرگلاس توجه بیشتری شود و از توری های سنگین تر استفاده گردد.

باید توجه داشت که هنگام استفاده از پلاستر سیمانی، توری فایبرگلاس ویژه وال مش باید حتما از نوع توری فایبرگلاس مقاوم به قلیا باشد. در این حالت هیچ نوع مش و توری فایبرگلاس دیگری مورد تایید نظام مهندسی نبوده و فقط باید با این نوع توری فایبرگلاس، اجرای وال مش را انجام داد. برای دریافت قیمت فروش توری فایبرگلاس ویژه وال مش، می توانید به شرکت های ارائه دهنده خدمات وال مش همچون مقاوم سازی افزیر مراجعه کنید تا با توجه به نقشه اجرایی، برآورد قیمت دقیق تری انجام شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید