فروش "نهال هلو، زردآلو و بادام" فقط به قیمت ۲۰ هزار تومان

کدخبر: ۶۳۸۶۰۸
تخفیفات ویژه رویال نهال در فصل بهار همچنان ادامه دارد تا باغدارانی که تاکنون موفق به خرید نهال های باکیفیت و شناسنامه دار نشده اند، بتوانند از این فرصت ویژه بهره مند شوند. در این طرح تخفیفی نهال های هلو، زردآلو و بادام رویال نهال تنها به قیمت باور نکردنی ۲۰ هزار تومان به فروش می رسند. این تخفیف محدود و تکرار نشدنی است؛ پس عجله کنید و این شانس را برای احداث باغ نهال های تجاری از دست ندهید.
فروش "نهال هلو، زردآلو و بادام" فقط به قیمت ۲۰ هزار تومان

رپرتاژ آگهی: رویال نهال تمامی نهال های خود را با نظارت جهاد کشاورزی و با تأییدیه معتبر از این سازمان تولید می کند. تمامی این نهال ها از جمله نهال های شامل تخفیف لیبل دار هستند و با گواهی نامه کیفیتی و عدم آفت و بیماری عرضه می شوند تا باغداران عزیز با خیال راحت باغداری سودآور را آغاز کنند.

با کاشت شیرین ترین میوه تابستان باغ تجاری احداث کنید

با کاشت شیرین ترین میوه تابستان باغ تجاری احداث کنید

فرقی نمی کند که در منطقه گرمسیر زندگی می کنید یا سردسیر؛ چون نهال هلو که در رویال نهال عرضه شده است، هم برای مناطق گرمسیر و هم برای مناطق سردسیر مناسب است. هلو ارقام تجاری مختلفی دارد که هر کدام برای کاشت در منطقه ای خاص مناسب هستند و محصولاتی درشت و بازار پسند تولید می کنند.

به عنوان مثال هلو قجیر قانات یکی از تجاری ترین نهال های هلو است که می توانید آن را برای مناطق معتدل، گرمسیری و کوهستانی خریداری کنید. البته بیشترین میزان باردهی آن در مناطق کوهستانی است. این نهال در شرایط بسیار عالی می تواند ۸۰ تن باردهی در هکتار داشته باشد که عملکردی فوق العاده است.

هلو انجیری زعفرانی نیز از دیگر ارقام تجاری هلو است که قابلیت کاشت در مناطق مختلف کشورمان را دارد. این میوه تابستانی زودرس است و از لحاظ ظاهری درشت و آبدار بوده و بهترین گزینه برای صادرات محسوب می شود. تولید این میوه بازار پسند چند سالی است که در انحصار کشور چین است؛ اما امروزه باغداران کشور ما تلاش می کنند تا این انحصار را به خود اختصاص دهند. این نهال عملکرد ۵۰ تنی دارد و سودآوری آن بسیار بالا است.

زردآلو؛ نهالی با بیش از 19 واریته تجاری

زردآلو؛ نهالی با بیش از 19 واریته تجاری

از دیگر سودآورترین نهال هایی که تا آخر بهار برای خرید و کاشت آن فرصت دارید، نهال زردآلو است. بیش از ۱۹ گونه تجاری از این نهال در نهالستان آرمین قاسمی (رویال نهال) موجود است که می توانید با توجه به اقلیم منطقه زندگی خود، آن ها را خریداری کنید. این نهال بهترین و مناسب ترین و مقاوم ترین نهال در برابر سرما، گرما و شرایط مختلف محیطی است که میوه آن برای تازه خوری و مصرف روزانه بسیار مناسب است.

زردآلو سلطنتی یا تخم مرغی یکی از بهترین انواع این نهال است که می توانید در مناطق کوهستانی و معتدل بکارید. باردهی این نهال در هر هکتار ۵۰ تا ۶۰ تن است؛ به همین دلیل باغداران زیادی در پی کاشت آن هستند. این نهال نیازی به رقم گرده افشان ندارد که خود یک مزیت بسیار مهم برای آن محسوب می شود. زردآلو سلطنتی ،عسگراباد،انبه ای ،پرتقالی و سایر ارقام تجاری زردآلو تنها به قیمت ۲۰ هزار تومان در رویال نهال به فروش می رسند که قیمتی فوق العاده پایین است؛ زیرا ارقام معمولی زردآلو قیمتی بیش از این دارند.

پرطرفدارترین و مقاوم ترین نهال کشور با قیمت استثنائی 20 تومنی

پرطرفدارترین و مقاوم ترین نهال کشور با قیمت استثنائی 20 تومنی

در میان نهال های تجاری کشور، نهال بادام جایگاه ویژه ای دارد. این نهال فوق العاده مقاوم است و به صورت دیم نیز کاشته می شود. میوه این نهال خواص بی نظیری دارد و در صنایع مختلف غذایی و دارویی استفاده می شود. شرایط کاشت نهال بادام بسیار راحت تر از سایر ارقام است و نهالی کم هزینه محسوب می شود. بادام واریته های بسیار مختلفی دارد که همگی محصولاتی تجاری و بازار پسند تولید می کنند؛ تنها کافی است با کمک کارشناسان رویال نهال، نوع مناسب برای منطقه زندگی خود را پیدا کرده و با کمترین قیمت خریداری کنید.

اغلب نهال های بادام تولید شده در نهالستان رویال نهال دیرگل هستند و برای کاشت در مناطقی که با سرمای شدید و ناگهانی بهاره مواجه اند، مناسب هستند. این نهال ها پایه کوتاه هستند و هیچ چالش جدی برای باغداران به همراه ندارند. اگر می خواهید باغداری کم هزینه، سودآور و بدون دردسر را تجربه کنید، از همین الان به فکر کاشت نهال بادام باشید.

اغلب نهال های بادام بومی کشور ما است و بیشترین سازگاری را با آب و هوای ایران دارند؛ اما برخی از واریته های آن منشأ خارجی دارند؛ ولی به دلیل مشابهت اقلیمی، در کشور ما هم به صورت گسترده کاشته می شوند. بادام های یلدا، مامایی، آذر، فرانیس کلون، آذر، رویال و شاهرودی از بهترین ارقام این گونه سودآور و تجاری هستند. برخی از این نهال ها خاص مناطق سردسیر و برخی دیگر برای مناطق گرمسیر مناسب هستند؛ به همین دلیل امروزه شاهد تولید بادام به صورت گسترده در مناطق مختلف کشور هستیم.

بهار امسال را با کاشت نهال های لیبل دار متفاوت تر از سال های گذشته سپری کنید

اگر گمان می کنید که نهال های باکیفیت و شناسنامه دار گران قیمت هستند، سخت در اشتباهید. این نهال ها توسط نهالستان های بزرگ و معتبر؛ مانند رویال نهال تولید می شوند و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رسند؛ به همین دلیل قیمت آن ها بسیار مناسب است. رویال نهال برای حمایت از باغداران تخفیف های ویژه ای برای نهال های خود مشخص کرده است که با بهره مندی از آن می توانید باغداری را با کمترین سرمایه آغاز کنید. خرید حداقل نهال های لیبل دار هلو ،زردالو و بادام از مجموعه رویال نهال به قیمت ۲۰ هزار تومان ،۳۰۰ اصله می باشد

در این طرح تخفیفی ویژه بهار با خرید ۳۰۰ اصله از نهال های زردآلو، هلو و بادام تنها مبلغ ۶ میلیون تومان پرداخت می کنید؛ یعنی برای نهال تجاری فقط ۲۰ هزار تومان. در هیچ جای دنیا با همچین قیمتی نمی توانید باغستانی از نهال های تجاری را احداث کنید. فراموش نکنید که این نهال ها با تضمین باردهی ارائه می شوند.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

کارشناسان منتظر تماس شما هستند تا سفارش شما را در کمترین زمان ممکن ثبت کرده و نهال ها را برایتان به سراسر ایران ارسال کنند تا بتوانید تابستان امسال را با برداشت محصول، متفاوت تر از همیشه سپری کنید.

جهت خرید همین الان با کارشناسان مجموعه رویال نهال در ارتباط باشید.

09141811520

09301811520

09981811520

04445231520

برای اطلاعات بیشتر و بازدید از سایت نهالستان رویال نهال کافیست در گوگل نام رویال نهال را جستجو کنید و وارد اول سایت شوید یا به صورت مستقیم به سایت ROYALNAHAL دات کام مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید