راهنمای خرید فرش ماشینی کاشان + نکاتی که باید بدانید!

کدخبر: ۶۴۴۲۵۶
خرید فرش ماشینی مدرن، برای کسانی که به تازگی منزل خود را خریده‌اند، یا افرادی که قصد خرید فرش ماشینی جدید دارند و یا تازه عروس دامادهایی که می‌خواهند فرشی را انتخاب کنند که با دکوراسیون و یا دیگر وسایل آنها هماهنگ باشد، یک دغدغه مهم است.
راهنمای خرید فرش ماشینی کاشان + نکاتی که باید بدانید!

رپرتاژ آگهی: توان مالی، ظاهر خانه، سلیقه از جمله مهم‌ترین مواردی است که در خرید این محصول تاثیر می‌گذارد.اگر به دنبال خرید حضوری یا اینترنتی فرش هستید میتوانید همین الان از سایت هایپر کارپت خرید کنید و با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

خرید فرش ماشینی مدرن، برای کسانی که به تازگی منزل خود را خریده‌اند، یا افرادی که قصد خرید فرش ماشینی جدید دارند و یا تازه عروس دامادهایی که می‌خواهند فرشی را انتخاب کنند که با دکوراسیون و یا دیگر وسایل آنها هماهنگ باشد، یک دغدغه مهم است. توان مالی، ظاهر خانه، سلیقه از جمله مهم‌ترین مواردی است که در خرید این محصول تاثیر می‌گذارد.

بعضی از افراد با توجه به سلیقه خود فرش دست بافت را تهیه می‌کنند. اما نکته قابل توجه این است که تنوع و کیفیت فرش‌های ماشینی آنچنان بالا رفته است که توانسته مورد توجه افراد با سلیقه‌های متفاوت قراربگیرد. اگر شما هم قصد خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان از هایپر کارپت را دارید، بهتر است نکاتی که در ادامه به شما گفته می‌شود را از دست ندهید، زیراکه در انتخاب فرش ماشینی باکیفیت، به شما کمک زیادی می‌کند.

نکاتی که باید در هنگام خرید فرش ماشینی بدانید!

فرش های ماشینی با توجه به مدلی که دارند برای محیط‌های مختلفی استفاده می‌شوند. انتخاب فرش مناسب برای هر محیط اهمیت زیادی دارد؛ اما مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید فرش ماشینی به صورت اینترنتی و یا حضوری در نظر داشته‌باشید، به صورت زیر است :

نوع کاربرد فرش

کاربرد فرش های مختلف برای محیط‌های گوناگون متفاوت است؛ به عنوان نمونه فرشی که برای پذیرایی و نشیمن انتخاب می‌شود، باید مقاوم‌تر باشد به گونه‌ای در اثر رفت و آمد زیاد و پس از مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست ندهد و خاب آن از بین نرود. همینطور برای اتاق خواب و یا اتاق کودک که محیط استراحت است، باید فرشی مناسب آن انتخاب شود.حتی فرش متری برای راهروی منزل بافته و تولید میشود که هر نوع مکانی فرش اختصاصی خودش را دارد.

ابعاد فرش ماشینی

فرش های ماشینی در اندازه های استاندارد 6، 9 و 12 در بازار وجود دارند. سایزهای استاندارد کوچکتری هم وجود دارد. در شرایطی که کفپوش منزل و یا محیط مورد نظر شما پارکت و یا سرامیک است می‌توانید فرشی را انتخاب کنید که فقط در قسمت مرکزی پذیرایی قرار‌دهید؛ در مقابل افرادی هستند که تمایل دارند، فرش مورد نظر تمام فضا را بپوشاند.

جنس نخ به کار رفته شده

فرش های ماشینی از نخ های مختلفی ساخته می شوند. از پلی استر گرفته تا فرش های اکریلیک و ابریشمی. اگر به شما گفته شد که جنس نخ فرش اکریلیک است، باید بدانید که منظور همان نخ خواب است و همان نخی است که بر روی فرش دیده می شود.نخ خاب جزء مهمترین اجزای ساختار فرش است.هرنوع بی کیفیتی در نخ خاب باعث میشود فرش شما بی کیفیت باشد.

فرش های ابریشمی، سبک تر از سایر مدل های فرش ماشینی است. در میان تولیدکنندگان فرش ماشینی، نخ اکریلیک، بیشترین میزان فراوانی را دارد؛ زیرا در مقایسه با نخ های دیگر کیفیت و مرغوبیت بیشتری دارد. الیاف مصنوعی مانند پلی استر از نظر کیفیت و دوام در رتبه های بعد از نخ اکریلیک قرار می گیرد.

شانه و تراکم فرش

هر فرش دارای دو تراکم طولی و عرضی است، به تراکم عرضی فرشها، شانه می گویند. در هنگام خرید اینترنتی فرش باید تراکم عرضی و یا شانه را در نظر داشته باشید. فرشها با توجه به نوع شانه و تراکم به مدل های زیر تقسیم بندی می شوند:

  • فرش ۷۰۰ شانه تراکم2550

  • فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم3000

  • فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم3600

  • فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم 4500

هر کدام از موارد بالا از نظر کیفیت و بافت با یکدیگر فرق دارند. فرش 1000 شانه از فرش 700 شانه باکیفیت تر و نرم تر است. البته فرش 1500 شانه جدید، نیز تراکم بافت بیشتری در مقایسه با فرش ها دارد. همچنین خرید فرش 1200 شانه گل برجسته در مقایسه با سایر مدل ها طرفدار بیشتری دارد؛ زیرا فرش 1200 شانه کیفیت و بافت متعادل و متناسبی دارد. هر چقدر مقدار شانه فرش بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.

این نکته مهم را باید در نظر داشته که فرش اگر شانه و تراکم بالاتری داشته باشد، دوام و مقاومت بیشتری دارد و طرح آن در ظرافت بیشتری اجرا شده است. در کنار تار و پود فرش، نخ مهم دیگری هم وجود دارد که به آن نخ خواب می گویند. نخی که عمود بر دو فرش دیگر قرار دارد و بر گره های تار و پود فرش است. در واقع نخ خواب همان نخی است که با دست کشیدن روی فرش احساس می شود. جنس این نخ در شناسنامه فرش درج شده است. طول نخ خواب در مدل های فرش کلاسیک، در حدود 6 الی 9 میلیمتر است.

طرح و رنگ فرش

فرش ماشینی در رنگ ها و طرح های سنتی و مدرن تولید می شود. انتخاب طرح و رنگ مورد نظر به دکوراسیون، وسایل منزل و سبک زندگی شما بستگی دارد. اگر بچه کوچک دارید، حیوان خانگی نگهداری می کنید و یا اینکه خانه شما در محیطی است که گرد و غبار وجود دارد، باید فرشی را انتخاب کنید که رنگ تیره و طرح شلوغی دارد؛ زیرا در این صورت آلودگی های فرش چندان مشخص نیست. در انتخاب فرش باید طرح و رنگ ست مبل و صندلی، رنگ پرده و یا کاغذ دیواری، رنگ دیوارها، نورگیر بودن فضا و البته روشنایی های محیط را در نظر داشته باشید؛ تا تمام اینها در کنار هم بتوانند جلوه بهتر و جذاب تری داشته باشند.

تنوع در فرش های ارائه شده، حرف اول را در فروش فرش ماشینی می زند. تنوع بالا در خرید، دست مشتری را برای انتخاب باز می گذارد و این اطمینان را به او می دهد تا با خیال راحت فرشی را انتخاب کند که هر بار با دیدن آن، همان ذوق روز اول خرید را داشته باشد. البته از این لحاظ، فروشگاه های اینترنتی فرش در مقایسه با فروشگاه‌های حضوری برتری دارد، زیرا مشتری می تواند بدون اینکه خسته شود و تایمی زیادی را برای پیدا کردن مدل فرش مورد نظر خود از دست بدهد، در سایت خرید فرش هایپر کارپت ، تمامی مدل‌ها را به صورت یکجا مشاهده کند و سپس خرید خود را در مدت کوتاهی نهایی کند.

مکان خرید فرش

نکته دیگر در رابطه با انتخاب و خرید فرش این است که باید فروشگاه مناسبی را برای خرید فرش ماشینی انتخاب کنید. فروشگاهی که کیفیت بالایی دارد و قیمت مناسب تری را به مشتریان خود ارائه می دهد. امروزه با توجه به اینکه تنوع در مدل، رنگ، تراکم و طرح فرشهای ماشینی بالا رفته است، خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان، پیشنهادات متنوع تری را در اختیار خریداران قرار می دهد. در همین راستا، فروشگاه فرش هایپرکارپت، شرایط خرید فرش ماشینی از کارخانه را فراهم کرده است.

ویژگی های فرش ماشینی جدید و مدرن

ویژگی های فرش ماشینی جدید و مدرن

فرش های ماشینی جدید، ویژگی‌های فوق العاده و منحصر به فردی دارند و همین ویژگی‌ها سبب تمایز آنها از دیگر مدل‌های فرش شده است. اما اگر بخواهیم به مهم‌ترین ویژگی‌های فرش ماشینی اشاره کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  1. فرش های مدرن در مقایسه با فرش‌های قدیمی تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند و این تنوع بالا باعث شده است که ابعاد فرش در اندازه‌های مختلف و دلخواه مشتری بافته شود.

  2. فرش های ماشینی مدرن و جدید ظریف و فوق العاده هستند، تنوع بالا در طرح فرش ماشینی این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانید آن را با دیگر وسایل محیط ست کنید.

انواع فرش های ماشینی جدید هایپر کارپت

از آنجایی که تنوع بالایی در طرح، تراکم و الیاف وجود دارد، می‌توانید فرش خود را از میان مدل‌های زیر انتخاب کنید.

انواع فرش از نظر طرح و نقش :

  • فرش افشان

  • فرش ترنج دار

  • فرش چهل تیکه

  • فرش وینتیج یا کهنه نما

انواع فرش از نظر الیاف :

  • پلی استر(ابریشم مصنوعی)

  • پلی پروپلین

  • اکریلیک

  • ورجین

  • بی سی اف

انواع فرش از نظر تراکم :

  • فرش 500 شانه

  • فرش 700 شانه

  • فرش 1000 شانه

  • فرش 1200 شانه

  • فرش 1500 شانه

  • فرش 1600 شانه

خرید فرش ماشینی از فروشگاه آنلاین هایپرکارپت

خرید فرش ماشینی از فروشگاه آنلاین هایپرکارپت

فروشگاه فرش هایپرکارپت، تمامی محصولات خود را مستقیما از کارخانه برای مشتریان ارسال می‌کند. پس هر فرشی را که بخواهید خریداری کنید، می توانید با قیمت مناسب‌تر و باکیفیت بالاتر از فرش ماشینی هایپرکارپت، به صورت آنلاین و بدون اینکه نیازی باشد به فروشگاه مراجعه‌کنید با زدن چند کلیک سفارش دهید و با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

سخن پایانی

در هنگام خرید فرش ماشینی باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که در قسمت‌های بالاتر این مطلب، برخی از آنها را برای شما عنوان کردیم. سایت هایپرکارپت، مرکز فروش انواع فرش های کاشان، گلیم، شگی، کناره، پادری، فرش اتاق کودک و فرش آشپزخانه است. شما می‌توانید برای سفارش طرح و سایز دلخواه خود را انتخاب کنید و برای خرید فرش 1200 شانه گل برجسته و یا هر مدل فرشی، هیچ نگرانی نداشته باشید.

خرید مستقیم فرش از هایپر کارپت یعنی خرید فرش از کارخانه، شما میتوانید همین الان از خود کاشان با قیمت فرش مناسب تهیه کنید آن هم با ارسال رایگان درب منزل. فروشگاه اینترنتی آمازون، هایپر کارپت، ای بِی و فروشگاه اینترنتی علی بابا فروشگاه هایی هستند که رقیبی همتای آن ها نیست پس شما میتوانید با اعتماد کامل خرید فرش ماشینی از هایپر کارپت را انجام برسانید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید