شلیک موشک‌های بالستیک یمن به عمق خاک عربستان+فیلم

کدخبر: ۲۰۵۴۳۸
​گروه اطلاع رسانی نظامی یمن فیلم مربوط به لحظه شلیک موشک‎های بالستیک یمن به خاک عربستان را منتشر کرد.

به گزارش فارس، گروه اطلاع رسانی نظامی یمن موسوم به «الاعلام الحربی» فیلم مربوط به لحظه شلیک دیشب تعدادی موشک میان برد و دور برد به سمت خاک عربستان را منتشر کرده است.

الاعلام الحربی یمن امروز دوشنبه فیلم لحظه شلیک موشک بالستیک دوربرد از نوع برکان اچ2 به سمت فرودگاه ملک خالد در ریاض و همچنین لحظه شلیک موشک میان برد از نوع قاهر ام2 به سمت فرودگاه ابها در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان را منتشر کرده است.

الاعلام الحربی همچنین فیلم لحظه شلیک موشک‌های بالستیک بدر1 به سمت فرودگاه جازان را منتشر و تاکید کرد که همه این موشک ها با دقت بالا به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

یگان موشکی یمن دیشب در چهارمین سالگرد آغاز جنگ عربستان علیه این کشور، چندین هدف مهم در خاک عربستان را هدف موشکهای بالستیک خود قرار داد.

یگان موشکی یمن، این عملیات موشکی را «شهید ابوعقیل» نامگذاری و اعلام کرد که موشک‎های شلیک شده از نوع برکان اچ 2، بدر و قاهر2M و هدف آنها فرودگاه بین‌المللی ملک خالد شهر ریاض، فرودگاه ابها در عسیر و فرودگاه جیزان و مناطقی در جنوب عربستان بوده است.

تلویزیون دولتی عربستان از رهگیری یک موشک بالستیک توسط سامانه دفاع هوایی این کشور بر فراز ریاض خبر داده است، با این حال شاهدان عینی و کاربران شبکه های اجتماعی از شنیده شدن صدای چندین انفجار خبر دادند.

کاربران شبکه های اجتماعی می‌گویند که سامانه‌های دفاع موشکی آمریکایی  دیشب (یک شنبه شب) به جای رهگیری و منهدم‌کردن اهداف واقعی، سایه آنها را نشانه گرفتند.

 

حجم ویدیو: 5.96M | مدت زمان ویدیو: 00:03:49 دانلود ویدیو
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید