اعترافات عامل آتش سوزی مرگبار قهوه خانه اهواز+فیلم

کدخبر: ۲۰۶۵۰۶
​عامل آتش‌سوزی قهوه‌خانه نوارس اهواز گفت: هیچ‌کس من را به این کار اشتباه تشویق نکرد. ای کاش قبل از آن، ناراحتی خود را با بزرگتر‌ها در میان می‌گذاشتم.

به گزارش فارس محمد محزون‌نژاد عامل آتش‌سوزی قهوه‌خانه نوارس منطقه کیان اهواز، شب گذشته در تازه‌ترین اعترافات خود، اظهار کرد: این اشتباه من بود و هیچ‌کس مرا به آن تشویق نکرد. ای کاش قبل از این کار، ناراحتی خود را با بزرگتر‌ها در میان می‌گذاشتم.

وی افزود: وقتی بین من و شوهرخاله‌ام مشکل شخصی پیش آمد و او به من فحش داد، کنترل خود را از دست دادم. سپس به قهوه خانه او رفتم و در ورودی آن بنزین انداخته و فرار کردم.

مجرم 17 ساله حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه منطقه کیان اهواز با ابراز پشیمانی شدید از کار خود، گفت: بعد از حادثه دستگیر شدم و فهمیدم که 11 نفر با کاری که کرده‌ام، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: نمی‌خواهم بین فامیل من و خانواده‌های مقتولین، مشکلی پیش بیاید زیرا این کار تقصیر من بود و ارتباطی با فامیلم ندارد. نمی‌دانستم این اتفاق می‌افتد.

 در حادثه آتش‌سوزی عمدی قهوه‌خانه‌ای در منطقه کیان اهواز، ساعت 1 بامداد 14 فروردین، 11 نفر جان خود را از دست دادند و پس از گذشت ساعاتی از حادثه، مجرم دستگیر شد.

 

حجم ویدیو: 8.16M | مدت زمان ویدیو: 00:03:44 دانلود ویدیو
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید