محسن رضایی : جنگ اقتصادی، آبرو ریزی دیگری برای آمریکا به دنبال دارد

کدخبر: ۲۱۵۴۰۲
اقتصادنیوز : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:جنگ اقتصادی، آبروریزی دیگری برای دولت آمریکا به همراه دارد اما جوانان این مرز و بوم را به سمت خودباوری، خلاقیت، نوآوری، ایمان الهی، روحیه حماسی و غیرت ایرانی سوق می دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، محسن رضایی عصر دوشنبه در حاشیه نصب تجهیزات فوق سنگین رآکتور پتروشیمی مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمریکا با خروج از برجام یک جنگ اقتصادی مقابل ایران را آغاز کرده و ما نیز یقین داریم که ملت بزرگ ایران همانگونه که در انقلاب و جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمدند از این نبرد اقتصادی نیز استوار و سربلند خارج خواهند شد.

وی در ادامه افزود: اقداماتی که اکنون در ایران در حال انجام است، نمونه خوبی از همکاری کشورهای مستقل در دنیاست.

وی افزود: این برنامه نشان می دهد که کشورهای مستقل می توانند از زیر سلطه آمریکا خارج شوند و در برنامه‌های اقتصادی رشد قابل توجهی داشته باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ایران و چین نیز یک پروژه اقتصادی را در این منطقه آغاز کرده اند که الگویی از استقلال در برابر قدرت های سلطه گر است.

سرلشگر رضائی افزود: این پروژه در واقع صلح در مقابل جنگ و همچنین دوستی در مقابل دشمنی است. 

وی تصریح‌کرد: این پروژه ، پروژه آزادی در مقابل دیکتاتوری است و امید می رود همکاری های بین ایران و چین گسترش یابد. 

وی ادامه‌ داد: ایران و چین دو کشور بزرگ هستند و می توانند صلح و امنیت واقعی را در دنیا تثبیت کنند و به جنگ ها و خون ریزی ها پایان دهند.

وی گفت: کارکنان فعلی این پروژه در مسجد سلیمان بیش از دو هزار و 500 متخصص، کارگر و تکنسین هستند و تا فازهای بعدی نیز اشتغالزایی به 10 هزار نفر می رسد.

وی تاکید کرد: باتوجه به این شرایط و منابع عظیم نفت و گازی که داریم حتی اگر یک بشکه نفت هم نتوانیم صادر کنیم ، از طریق تبدیل کردن آن به دیگر فرآورده ها می توانیم کشور را اداره کنیم. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید