ترسناک‌ترین مکان‌های متروکه در جهان +تصاویر و جزئیات

کدخبر: ۳۶۶۲۹۰
شیفتگی ناشناخته و هورمون های ناشی از ترس، بسیاری از مسافران را به ناخوشایندترین گوشه و کنار جهان می‌کشاند. گاهی اوقات گفته می‌شود یک مکان متروکه با گذشته‌ای خشونت آمیز، توسط ارواح عذاب‌دیده شکار می‌شود. بگذارید احساس ترس و وحشت را برای خانه های ارواح و سیاه چال‌های اشباح کنار بگذاریم.
ترسناک‌ترین مکان‌های متروکه در جهان +تصاویر و جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از Travelawaits؛ در ادامه لیستی از اماکن شبح وار که باید در رادار شکارچیان ترس قرار داشته باشد، آمده است.

خانه اشباح

۱. مسافرخانه باستانی رام، در دهکده گلوسترشایر، انگلیس

یک مسافرخانه عجیب مربوط به قرن یازدهم و یکی از قدیمی‌ترین کاروانسراها در کشور انگلیس است. همچنین این خانه به عنوان متروکه‌ترین خانه در انگلیس شناخته می‌شود.

این مکان برای اولین بار به عنوان خانه نگهداری بردگان و کارگران ساخت کلیسای سنت ماری مورد استفاده قرار گرفت. گفته می‌شود این کاروانسرا در یک قبرستان باستانی ساخته شده است. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که مسافرخانه همچنین در تقاطع دو خط لِی واقع شده است که مستقیماً آن را به «استون هنج» متصل می کند. افسانه‌ها می گویند این خطوط کاذب منبع قدرت ماورا الطبیعه مسافرخانه هستند. (خطوط لِی، خطوطی روی کره زمین هستند که در نقشه‌ها مشخص نیستند اما افسانه‌ها می‌گویند مکان‌های باستانی مهم در امتداد این خطوط انرژی واقع هستند.)

گفته می شود که این کاروانسرا در طول تاریخ طولانی خود، از قتل و فداکاری انسان گرفته تا جادوگری و شیطان پرستی ، شاهد همه چیز بوده است. بازدیدکنندگانی که در مسافرخانه اقامت داشتند ادعا می‌کردند روح یک جادوگر اعدام شده، یک فرمانده رومی، یک دختر کوچک و یک کاهن اعظم با لباس سفید را دیده‌اند. گفته می شود که راهبه اغلب در پایین تخت میهمان ظاهر می‌شود، دستانش را در هوا بلند می‌کند و قبل از اینکه دوباره ناپدید شود شعرهای نامفهوم را تکرار می‌کند. 

خانه اشباح

۲. جنگل آاُکی‌گاهارا در استان یاماناشی ژاپن 

این جنگل به عنوان دریای درختان یا جنگل خودکشی شناخته می‌شود. منطقه ای زیبا و جنگلی که در 13.5 مایلی شمال غربی کوه فوجی گسترش یافته است. متأسفانه این عنوان از افراد بی‌شماری که این مکان را برای لحظات آخر خود انتخاب کرده‌اند، گرفته شده است.

گذشته از شهرت بد آن، خود جنگل نیز به طور طبیعی وهم انگیز است. پر از درختان پیچ در پیچ و چرخان، ریشه های پیچ در پیچ و زمین ناهموار که توسط صدها غار حفر شده است. تکان‌دهنده‌ترین احساس انزوا با درختان بسیار انبوه که باد و سر و صدا تقریبا به هیچ ختم می‌شود.

برخی معتقدند ارواح کینه توز  افراد مسن در این جنگل معطل مانده‌‌اند. تصور می‌شود که خانواده‌‌های آنها پس از عدم حمایت در زمان قحطی در جنگل رها شده اند. افسانه‌ها می‌گوید این ارواح سعی دارند با فریب بازدید‌کنندگانی که غمگین و سرگردان هستند، آن‌هنا را با خود هم‌مسیر کنند. اگر شما از جنگل بازدید کنید ممکن است در مسیری .ارد شوید که غنی از آهن است و میدان مغناطیسی آن نه‌تنها خدمات تلفن همراه و GPS را مختل می کند بلکه قطب نما را نیز از کار می اندازد.

خانه اشباح

۳. جاده سایه‌های مرگ در شهرستان وارن، ایالت نیوجرسی

سایه‌های جاده مرگ موضوع افسانه‌های محلی متعددی است. یک جاده پر پیچ و خم دو بانده که تقریباً هفت مایل در کنار جنگل ایالتی «جنی جامپ» در مرکز شهر وارن ایالت نیوجرسی امتداد دارد. تئوری‌ها درباره اینکه چگونه این جاده چنین نامیده شد، از قتل‌های بی‌شماری که به دست راهزنان در بزرگراه‌ها انجام شد گرفته تا حشرات حامل مالاریا که منجر به کشته شدن انبوهی در دهه ۱۸۵۰ شد، گسترش یافت. ادعاهایی مبنی بر وجود اشباح در کنار این جاده بادخیز مطرح است و بسیاری از مسافران گزارش داده‌اند که توسط کامیون‌هایی که به سرعت در شب ناپدید می‌شوند تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

اگر جرات دارید از اتومبیل خود پیاده شوید، دریاچه‌ای متروکه نیز وجود دارد که غالباً بخار در بالای آب جمع می‌شود. اگر احساس ترس خاصی ندارید، از جاده دریاچه شبح و یک خیابان متقاطع به نام Lenape Lane بالا بروید. در انتهای این جاده بن بست یک اصطبل متروکه وجود دارد که در آن تجلی گوی‌های شناور دیده می‌شود. به بیرون نگاه کنید، همانطور که افسانه‌ها می‌گویند اگر گوی سفید شما را تعقیب کند و قرمز شود، شما خواهید مرد.

خانه اشباح

۴. تونل‌های شانگهای در پورتلند، ایالت اورگان

در دهه ۱۸۴۰ پورتلند فقط یک شهر کوچک رودخانه‌ای بود. اما جمعیت شهر پورتلند با دسترسی مستقیم به آب اقیانوس آرام به سرعت رشد کرد و آن را به یک شهر بندری شلوغ تبدیل کرد. اما با رشد اقتصاد آن ، پورتلند به عنوان خطرناک‌ترین شهر بندری ایالات متحده -اگر نه کل جهان- مشهور شد.

افسانه ها حاکی از آن است که پورتلند یکی از نقاط مهم «شانگهایینگ» بود (شانگهایینگ نوعی قاچاق انسان است). قاچاقچی‌ها افراد بی‌خبر را با مواد مخدر نشئه کرده و از سالن‌های محلی مجهز به درهای تله‌ای که آنها را به شبکه‌ای از تونل‌های زیرزمینی هدایت می‌کرد، کشانده و می‌ربودند. آن‌ها در سلول‌های زیر شهر اسیر می‌شدند تا زمانی که کاپیتان‌های دریا به کارگر احتیاج داشته باشند، دوباره این افراد را نشئه و به کشتی‌ها منتقل می‌کنند و در سفر تا ساعت‌ها  بیدار نمی‌شوند. سپس مجبور به کار در طول سفر می‌شدند و گاهی اوقات سال‌ها طول می‌کشید تا این مردان به خانه برگردند.

امروزه گفته می شود که این تونل ها توسط ارواح آزرده خاطر کسانی که در محدوده تاریکی زیر شهر جان خود را از دست داده‌اند، تسخیر شده‌اند. در حالی که بسیاری از تونل‌ها بسته شده‌اند، تورهای تفریحی برای بازدید از تونل‌های در دسترس وجود دارد.

خانه اشباح

۵. هتل استنلی در پارک اِستِس، ایالت کلرادو

هتل استنلی در سال 1909 در دامنه کوه‌های راکی ​​افتتاح شد و طی سال‌های گذشته میزبان افراد مشهور زیادی بوده است. با این حال مشهورترین هتل آن، هتلی است که استیون کینگ را به اندازه کافی ترساند تا از کابوس خود بیدار شود و چارچوب اولیه رمان ترسناک «درخشش» در سال ۱۹۷۷ را بنویسد.

کینگ که در طول بازدید خود در اتاق ۲۱۷ اقامت داشت، فکر می‌کرد توسط سرپرست هتل تحت تعقیب قرار دارد. اما موارد عجیب فقط به همین یک اتاق محدود نمی شود. میهمانانی که در طبقه چهارم اقامت داشتند، ادعا کرده‌اند که صدای کودکان را در حال دویدن، قهقه زدن و بازی کردم می‌شنوند. همچنین گزارش‌هایی در مورد خاموش و روشن شدن چراغ ها، بهم خوردن درها و افت ناگهانی دما گزارش شده است. گفته می شود که گاهی اوقات یک گاوچران در گوشه تخت اتاق ۴۲۸ ظاهر می‌شود و اگر با دقت گوش دهید، ممکن است در طبقه همکف هتل استنلی، بنیانگذار هتل را در حالی که پیانو می‌نوازد ببینید و بشنوید -حتی اگر او هشتاد سال پیش مرده باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید