رئیس‌ کل بانک مرکزی: ثبات بازار ارز قطعا به معنای کاهش قیمت‌ها نیست

کدخبر: ۳۰۰۰۷۲
اقتصادنیوز: رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به ایجاد ثبات نسبی در بازار ارز و به تبع آن در سایر بازارها، گفت: ثبات بازار ارز قطعا به معنای توقف یا کاهش قیمت‌ها و رفع فشار اقتصادی بر طبقات درآمدی متوسط و پایین جامعه نیست و صرفا شکست فشار حداکثری آمریکا در نیل به اهدافش را نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عبدالناصر همتی در پستی اینستاگرامی با بیان اینکه حمایت از اقشار با درآمد ثابت و پایین باید با جدیت پیگیری شود، گفت: در کنار برنامه‌ریزی‌های دولت، امید به بهبود شرایط با توجه به عزمی که در تولیدکنندگان و اخبار واصله از گوشه و کنار کشور در تلاش برای رونق تولید ملی می‌رسد، به شدت نسبت به شش ماه پیش فزونی یافته است.

رئیس‌کل بانک مرکزی افزود: تلاش برای افزایش درآمدهای ارزی ناشی از صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی و مهم‌تر از همه صادرات غیرنفتی به روش‌های مختلف در حال گسترش است.

همتی تاکید کرد که تلاش کشورهای همراه با تحریم، برای فاصله گرفتن از اشتباه خود و از همه مهم‌تر ارائه برخی از پیشنهادها برای کسب رضایت ایران، جهت پذیرش مذاکره، سیگنال‌های مهمی از پیروزی مردم ایران در صحنه مقاومت اقتصادی و نیز قدرت‌نمایی‌اش در منطقه است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید