توسعه محصولات تولیدی آروا و رقابت با سوپربرند های جهانی در بازار ابزار ایران

کدخبر: ۵۷۸۵۱۰
اگر از شما بخواهند سه برند خارجی را در حوزه ابزارآلات معرفی کنید مسلما به سراغ دیوالت، متابو و بوش خواهید رفت. اما آیا با این وضع اقتصادی امکان خرید از این برندها نیز ماند قبل است؟!! مسلما قدرت خرید کمتر شده و امکان خرید این محصولات سخت تر شده است.
توسعه محصولات تولیدی آروا و رقابت با سوپربرند های جهانی در بازار ابزار ایران

به غیر از مسئله مالی از دیگر مشکلاتی که هنگام خرید ابزارآلات با برند خارجی دارید گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت است. شاید بگویید جنس آن ها بسیار مرغوب است و نیاز به خدمات نیست اما موضوع اصلی این است که هر برندی برای تضمین کیفیت خود باید گارانتی داشته باشد و هرچه گارانتی بلند مدت تر باشد به این معنا است که به راحتی می توان به کیفیت محصولات آن برند اعتماد کرد و از خدمات پس از فروش آن استفاده کرد.

افتتاح کارخانه بزرگ ابزارآلات آروا

آروا کارخانه خود را احداث کرده است و در تاریخ شش خرداد ماه بزرگان صنعت ابزار از این کارخانه بازدید کردند و نظرات خود را در مصاحبه های که از آنها شد بیان کردند.

کارخانه آروا مجهز به دستگاه های مدرن است و مطابق با فرایندهای جهانی اقدام به تولید ابزارآلات می کند تا محصولی نهایی قابل رقابت با سوپر برندها باشد.

یکی از اصلی ترین محصولات تولیدی کارخانه آروا اینورتر ها هستند که صفر تا صد تولید این محصولات در کارخانه آروا صورت می گیرد در طی بازدید از کارخانه آروا یک اینورتر در مدت زمان 58 دقیقه ساخته و به اتحادیه اصناف بزرگ تهران اهدا شد تا نشان دهنده کیفیت و سرعت تولید محصولات آروا و رقابت آن ها با سوپربرند های جهانی باشد.

بخش های مختلف کارخانه آروا

بخش های مختلف کارخانه آروا

کارخانه آروا به دستگاه هایی از جمله برش لیزر، خط پرس کاری، دستگاه چاپ سیلک وتامپو، دستگاه پرس برک و خط ماشین کاری، دستگاه تزریق پلاستیک، مونتاژ برد الکترونیک مجهز شده است که علاوه بر اینورتر می توان سایر ابزار الات صنعتی مانند دریل ها ، بتن کن ها ، سنگ فرز ها و .... ساخت

کارخانه آروا را واحد هایی از جمله فنی و مهندسی، r&d و HSE تشکیل شداده استش که طبق دو فرایند کنترل و تضمین کیفیت مواد اولیه تا ماشین آلات را مورد بررسی قرار دهد و حتی فرایند ها را بررسی کنند تا دستگاه با بالاترین کیفیت بیشترین تعداد محصول را تولید کند.

آروا چشم انداز خود را گسترش تولید و پا گذاشتن به عرصه صادرات می داند به همین علت است که هنگام تاسیس کارخانه به گونه ای آن را احداث کرد که تمامی سیستم ها از جمله هوادهی، سیم کشی، انبار قطعات مطابق با استاندارد های جهانی باشد.

آروا کارخانه خود را فرایند محور تنظیم کرده است به این معنا که زمانی که کسی قصد همکاری با آروا نداشت نفر بعدی در کوتاه ترین زمان بتواند کارهای او را انجام دهد و سیستم و فرایند تولید متوقف نشود.

سال 1401 سال پر افتخاری برای آروا بود زیرا به تمامی این دلایل گفته شده آروا توانسته بود نشان برند ملی و استاندارد را کسب کند.

بومی سازی ابزار توسط شرکت آروا

یکی از مهم ترین علت هایی که موجب شده آروا نسبت به برندهای برتر جهانی قابل رقابت باشد بومی سازی یا همان شخصی سازی محصول نهایی مطابق با شرایط داخل کشور است که مثلا اگر فردی در شمال کشور با رطوبت بالا قصد داشت با دستگاه کار کند و یا در جنوب با گرمای بیش از حد دستگاه بدون هیچ مشکلی کار کند و قابل استفاده باشد.

تنوع و گارانتی محصولات آروا

سبد محصولات آروا بسیار متنوع است و شما بسته به محصولی که به آن نیاز دارید می توانید به نمایندگی های آروا در سراسر ایران مراجعه کنید و محصول خود را خریداری کنید. اما وجه تمایز اصلی در زمان خرید گارانتی محصولات آروا است، زیرا بلند مدت ترین گارانتی ها را دارند برای مثال اینورتر جوشکاری آروا 70 ماه گارانتی بی قید و شرط دارد.

 دریل آروا دارای 12 ماه گارانتی است و برای بتن کن های این برند، 15 ماه گارانتی در نظر گرفته شده است. شما می توانید در صورت بروز هر گونه مشکل به نمایندگی خدمات در سراسر ایران مراجعه کنید در صورتی که اینورتر شما آسیب دیده بود به شما یک اینورتر جایگزین هم داده می شود تا از کار خود عقب نیافتید.

خدمات پس از فروش منحصر به فرد

به گفته آقای حمید مصلایی قائم مقام محترم شرکت آروا یکی از چالش هایی که در زمان احداث کارخانه داشتیم کنترل خدمات و نمایندگی های فروش در طول مدت کاری است که هیچ قطعه ای کم نباشد و همیشه انبار قطعات و محصول پر باشد تا نیاز مشتری در سریع زمان رفع شود و ویزیتورها به طور کامل همه نمایندگی ها اعم از فروش و خدمات را سر بزنند.

برند آروا

از دیگر خدمات منحصر به فردی که برند آروا دارد پیک رایگان و تعمیر در کمترین زمان است. با توجه به اینکه بانک جامع قطعات داریم در صورت بروز هر گونه مشکل فقط آن مشکل عیب یابی می شود و متخصصین با تجربه پای کار هستند تا عیب یابی به درستی صورت گیرد و یک محصول سالم به دست مشتری برسد.

حال که با خدمات آروا و کیفیت محصولات آن و فرایندهایی که اجرا می شود باید انتخاب کنید یک برند خارجی مانند Bosch یا DeWalt و یا برندهای دیگر با قیمت بالا و بدون پشتیبانی را ترجیح می دهید یا خرید یک محصول ایرانی و حمایت از تولید ملی؟!!!

این موضوع به انتخاب شماست زیرا محصول ایرانی هم خدمات بلند مدت دارد و هم کیفیت بالا که نشان دهنده تضمین کیفیت و استانداردسازی محصولات و بومی سازی براساس آب و هوای داخل کشور است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    کارگزاری مفید