استخدام دانشگاه فرهنگیان سال ۹۳ (تمدید مهلت ثبت نام)

کدخبر: ۱۰۵۲۹۵
نظر به استقبال و درخواست ها ی متعدد متقاضیان شرکت در آزمون جذب نیروهای قراردادی در دانشگاه فرهنگیان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام ، بدین وسیله به آگاهی متقاضیان محترم می رساند؛ مهلت ثبت نام تا پایان روز شنبه مورخ ۹۳/۷/۱۹ تمدید گردید.
استخدام دانشگاه فرهنگیان سال ۹۳ (تمدید مهلت ثبت نام)

اطلاعیه : نظر به استقبال و درخواست ها ی متعدد متقاضیان شرکت در آزمون جذب نیروهای قراردادی در دانشگاه فرهنگیان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام ، بدین وسیله به آگاهی متقاضیان محترم می رساند؛ مهلت ثبت نام تا پایان روز شنبه مورخ ۹۳/۷/۱۹ تمدید گردید.

متن آگهی استخدام دانشگاه فرهنگیان سال ۹۳

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۳ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی: www.cfu.ac.ir از روز سه شنبه مورخ ۸/۷/۱۳۹۳ آغاز و لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۹۳ پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده با توجه به جدول رشته‌های تحصیلی و شرایط احراز رشته های شغلی و جدول ظرفیت پذیرش رشته‌های شغلی در استانها (جداول شماره ۱ و مندرج در ذیل این اطلاعیه) و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه – مناسب برای آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
دانلود دفترچه های ۳ دوره قبلی برگزار شده آموزش و پرورش به همراه پاسخنامه – مناسب برای آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان

الف- شرایط عمومی داوطلبان:
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳- اعتقادوالتزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵- عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل منافی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شئون شغلی.
۶- نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.
۷- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رای قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح.
۸- عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر ، مشروبات الکلی و نظایر آن.
۹- نداشتن رابطه استخدامی با سایر دستگاه های اجرایی.
۱۰- دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.
۱۱- برخورداری از سلامت ، توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.
ب- شرایط اختصاصی داوطلبان:
۱- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری (تخصصی و حرفه ای).
۲- نداشتن بیش از ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و۴۰ سال تمام برای دارندگان کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای و ۴۵ سال تمام برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری تخصصی.
۳- ایثارگران وضعیت خود را در تقاضانامه ثبت نام مشخص نمایند.
تذکر: وضعیت ایثارگری داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه در زمان مصاحبه بررسی خواهد شد.
۴- مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه می گردد.
۵- بومی بودن: بومی استان به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط زیر باشد:
الف- محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضای محل خدمت یکسان باشد.
ب- سه سال از سنوات تحصیلی داوطلب (اعم از ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) در استان مورد تقاضای محل خدمت طی شده باشد.
تذکر:
۱- ملاک محاسبه سن داوطلبان تاریخ ثبت نام (۸/۷/۹۳) می باشد.
۲- ثبت نام و ارسال مدارک درخواستی صرفاً از طریق وبگاه اینترنتی دانشگاه امکان پذیر خواهد بود و از ارسال فیزیکی مدارک درخواستی و یا مراجعه حضوری جهت ثبت نام خودداری شود.
۳- تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از تاریخ ثبت نام (۸/۷/۹۳) باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل همان تاریخی است که در متن دانشنامه و یا گواهی موقت فراغت از تحصیل درج می شود.)
۴- اصل اسناد مذکور و مستندات، از قبیل: مدرک تحصیلی، کارت ملی، کارت پایان خدمت، شناسنامه، مدرک مربوط به سه سال تحصیل در استان مورد تقاضا دال بر سکونت (بومی استان)، گواهینامه های مرتبط با مهارت شغلی و سوابق تجربی، زبان خارجی، مدارک ایثارگری و … در مرحله مصاحبه تخصصی دریافت می گردد.
ج- مراحل ثبت نام :
– مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی: www.cfu.ac.ir.
– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
– ارسال عکس : داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
• عکس ۴×۳ تمام رخ با زمینه سفید که در سال جاری گرفته شده باشد.
• عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
• اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.
• تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.
• حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۳۵ کیلو بایت بیشتر باشد.
• حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
• حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.
د – پرداخت وجه ثبت نام:
متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون می بایست از روز سه شنبه مورخ ۸/۷/۱۳۹۳ تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۹۳ پس از مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی: www.cfu.ac.ir نسبت به واریز مبلغ ۵۲۵.۰۰۰ (پانصد و بیست و پنج هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون جذب نیروهای قراردادی از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
نکات مهم :
۱- مدت زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهداری نمایند.)
۳- ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.
۴- داوطلبان قبل از پرداخت وجه ثبت نام لازم است از احراز شرایط (عمومی و اختصاصی و …) خود با مفاد این آگهی، اطمینان حاصل نمایند. (وجوه پرداختی جهت ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود.)
۵- صدور کارت شرکت درآزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی داوطلب تلقی نمی‌گردد، با توجه به اینکه ثبت‌نام داوطلب در این مرحله براساس ارائه اطلاعات خوداظهاری بوده و مدارک و مستندات این اظهارات بعد از آزمون بررسی خواهد شد، چنانچه در هر مرحله محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا عمد اطلاعات خلاف، ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در این آگهی است، از طی مراحل بعدی محروم می شود و حتی در صورت انعقاد قرارداد، قرارداد منعقده لغو و بلا اثر می‌گردد، به هر حال مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلامی در متن این آگهی به عهده داوطلب می باشد.
۶- انتخاب داوطلبان برای مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی و تخصصی را کسب نموده اند ، به ترتیب بالاترین نمرات تخصصی انجام خواهد شد.
۷- اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان حد اقل یک ماه بعد از برگزاری آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
ه‍- – زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۲۰/۸/۱۳۹۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۸/۱۳۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی: www.cfu.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۲۲/۸/۱۳۹۳ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
و- مواد آزمون:
-مواد آزمون عمومی (با ضریب یک) عبارتند از: زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، فرهنگ و معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی ، هوش و استعداد تحصیلی.
-مواد آزمون تخصصی (با ضریب دو) بر حسب رشته شغلی مربوطه خواهد بود.
توجه: مواد آزمون تخصصی در تاریخ ۱۲/۷/۱۳۹۳ از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
* اقلیت های مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌گردد.
* آزمون بصورت چهار گزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید