با افتتاح دفتر نمایندگی شرکت هواپیمایی آلمانی جرمانیا در ایران کلید خورد

اولین پرواز مستقیم از اروپا به مشهد

کدخبر: ۱۰۷۵۸۱
علی اکبر کوکب زاده، نماینده شرکت هواپیمایی جرمانیا در ایران، عنوان کرد: اولین پرواز هواپیمایی جرمنیا از هامبورگ به مشهد انجام می شود.
اولین پرواز مستقیم از اروپا به مشهد

به گزارش «اقتصادنیوز»، مراسم افتتاح نمایندگی ایرلاین آلمانی جرمانیا که مجوز آن از سازمان هواپیمایی کشوری توسط شرکت بخش خصوصی دریافت شده است با حضور تعداد زیادی از مسوولان، کارشناسان و فعالان صنعت حمل‌ونقل هوایی و گردشگری ایران و مدیر شرکت هواپیمایی جرمنیا در هتل هما برگزار شد.

علی‌اکبر کوکب‌زاده، نماینده شرکت هواپیمایی جرمانیا در ایران، در این مراسم افتتاحیه گفت: اولین پرواز هواپیمایی جرمنیا از هامبورگ به مشهد انجام می‌شود.

او گفت: در مجموع هفته‌ای پنج پرواز از آلمان به ایران انجام خواهد شد که چهار پرواز به مقصد تهران و یک پرواز به مشهد است. علاوه بر مشهد و تهران، شهرهای اصفهان و شیراز نیز در لیست پروازهای آتی این شرکت هستند.

کوکب‌زاده همچنین از کاهش قیمت بلیت پروازهای این شرکت هواپیمایی خبر داد و گفت: در راستای جذب مسافر نرخ‌ها را کاهش می‌دهیم.

به گفته این مقام مسوول؛ شرکت هواپیمایی جرمانیا، 25 فروند هواپیمای بین پنج تا 10 سال شامل 10 بوئینگ 700-737 و 9 ایرباس 319و 5 ایرباس 321دارد.

کوکب‌زاده خدمات ممتاز شرکت هواپیمایی جرمانیا را از جمله امتیازات این شرکت هواپیمایی برشمرد و نوید مسافرتی مطمئن را برای مسافران پروازهای جرمنیا داد.

او همچنین افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده از 25 دی‌ماه سال جاری اولین پرواز این شرکت هواپیمایی به مقصد ایران انجام خواهد شد.

به گفته کوکب زاده رونق صنعت گردشگری بین دو کشور ایران و آلمان را از دیگر مزایای برقراری پروازهای مستقیم بین دو کشور توصیف کرد.

در این مراسم فلوریا اشتال، مدیر فروش شرکت هواپیمایی جرمانیا اظهار کرد: از مدت‌ها قبل به دنبال راه‌اندازی پرواز از شهرهای آلمان به شهرهای ایران بودیم که بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از اوایل سال 2015 میلادی پروازهای آلمان به ایران آغاز می‌شود.

فلوریا اشتال با اشاره به اینکه در آلمان، ایرانیان زیادی اقامت دارند که از سفر به مشهد استقبال می‌کنند و از هم‌اکنون روز و ساعت پروازها نیز مشخص است، بیان کرد: به همین دلیل نخستین پرواز ما به ایران از هامبورگ به مشهد و قرار است در سه مسیر پرواز منظم به ایران داشته باشیم.

محمدرضا خوشنویسان، مدیر بازرگانی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر نیز در مراسم آغاز به کار این ایرلاین آلمانی در ایران با اعلام اینکه شرکت هواپیمایی هما خود را ملزم به همکاری با تمام ایرلاین‌های داخلی و ایرلاین‌هایی که در ایران پرواز برقرار کرده‌اند، می‌داند گفت: ایرلاین‌هایی که به جای همکاری با هم فقط رقابت می‌کنند، منفعتی نمی‌برند.

بر پایه همین گزارش خسروآبادی، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از این اقدام بخش خصوصی، ضرورت بهره‌برداری از توانمندی‌های گردشگری جمهوری اسلامی ایران را فراهم کردن بسترهای لازم ازجمله توسعه ناوگان هوایی برشمرد و بر حمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از تلاش بخش خصوصی در این راستا تاکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید