افتتاح سایت رسمی برای محمود احمدی نژاد

هواداران احمدی نژاد به تکاپو افتاده اند

کدخبر: ۱۰۷۸۳۰
پایگاه اطلاع رسانی «مهر مردم» وابسته به رئیس دولت های نهم و دهم افتتاح شد.
هواداران احمدی نژاد به تکاپو افتاده اند

به گزارش «اقتصادنیوز»، هوادارن محمود احمدی‌نژاد بالاخره بعد از کش‌وقوس‌های فراوان موفق شدند پایگاهی جامع و کامل برای رئیس دولت‌های نهم و دهم دست و پا کنند. پایگاهی که محمود احمدی‌نژاد را در عالم فضای مجازی در قامت یک رئیس جمهور  توانمند نشان می‌دهد.

یکی از شباهت‌های این پایگاه خبری شبیه بودن آن به پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری حسن روحانی است.

در این پایگاه خبری که نام آن "مهر مردم" است، اخبار مربوط به محمود احمدی‌نژاد هر لحظه بروز رسانی می‌شود.

حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و...بخش ویژه هشت سال با احمدی‌نژاد نمایه ورودی سایت را تشکیل می‌دهد و در گوشه سمت راست سایت بخشی به نام تقویم احمدی‌نژاد خودنمایی می‌کند. تقویمی که عملکرد احمدی‌نژاد را در روزهای مختلف و در ماه‌ها و سال‌های مختلف در قالب جدول نشان می‌دهد. 

این بخش رخدادهای روزانه از اولین روز حضور احمدی‌نژاد به عنوان رئیس دولت نهم و دهم را جزء به جزء نمایش می‌دهد و حتی در مواردی اخبار روز سال 93 و اتفاقاتی که در آینده قرار است با حضور وی رخ دهد را هم اطلاع‌رسانی می‌کند. این قسمت عنوان "همراه با احمدی‌نژاد در روز..." را دربر دارد.

یکی از نکات قابل توجه در این پایگاه خبری این است که مانند هشت سال دوران احمدی‌نژاد خبری از نقد و سرزنش نیست و هر چه هست مدح و ستایش دولت‌های نهم و دهم است.

با راه‌اندازی آزمایشی این پایگاه خبری و همچنین خبرهایی که نشان از سفر همراهان احمدی‌نژاد به استان‌های مختلف کشور به گوش می‌رسد، گمانه‌زنی‌ها برای حضور تیم محمود احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی شدت می‌گیرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید