تغییر سیاست مایکروسافت ۳۶۵؛

نسخه جدید نرم افزار آفیس بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک

کدخبر: ۳۶۶۱۰۱
شرکت مایکروسافت نخستین جزئیات را درباره انتشار نسخه بعدی نرم افزار آفیس را منتشر کرد. آن‌گونه که به نظر می‌رسد، مایکروسافت سیاست خود را در رابطه با آفیس تغییر داده است.
نسخه جدید نرم افزار آفیس بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از سی‌نت، نسخه جدید Microsoft Office نیازی به پرداخت هزینه اشتراک ندارد؛ این را مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد. شرکت مایکروسافت نسخه جدید و ارزان قیمت نرم افزار محصولات آفیس خود را در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد کرد و از مدل سرویس مبتنی بر پرداخت اشتراک، که در اوایل سال جاری معرفی کرده بود فاصله می‌گیرد.

این خبر برای طرفداران بی شمار ابزارهای کاربردی آفیس بسیار خوشحال کننده است. وب‌گاه ویندوز سنترال برای نخستین بار این رویداد را مخابره کرد. البته گزارش این وب‌گاه تنها شامل یک خط در مورد نرم افزار آفیس است، اما این توضیح کوتاه کاملا روشن و مشخص است: «مایکروسافت آفیس در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ شاهد نسخه جدید و دائمی خود برای ویندوز و مک خواهد کرد.»

ezgif.com-webp-to-jpg(5)

تغییر سیاست مایکروسافت ۳۶۵

در ماه آوریل سال جاری، شرکت مایکروسافت سرویس آفیس ۳۶۵ را به مایکروسافت ۳۶۵ تغییر داد. مایکروسافت ۳۶۵ یک سرویس مبتنی بر پرداخت هزینه اشتراک است که قابلیت های بیشتری را به مجموعه ابزارهای نرم افزاری اضافه می‌کند. بهره مندی از این سرویس برای یک اشتراک شخصی ماهانه هزینه‌ای برابر ۷ دلار دارد و برای استفاده از اشتراک خانوادگی که حداکثر می‌تواند برای ۶ کاربر در دسترس باشد، باید ۱۰ دلار در هر ماه از سوی مشترکین پرداخت شود.

این در حالی است که کاربران می‌توانند از برنامه های تحت Microsoft 365 مانند Word ،PowerPoint و Excel بصورت آنلاین و با دسترسی به قابلیت های محدودی استفاده کنند. برای استفاده کامل از تمامی قابلیت های این ابزارها باید هر کاربر به یک نسخه دائمی یا سرویس اشتراک نیاز دارد.


>>> بیشتر بخوانید

 بلندپروازی سیستم عامل جدید اپل/همه نکات مهم درباره iOS ۱۴


از زمانی که مایکروسافت ۳۶۵ به بازار آمد، بسیاری از افراد تصور می‌کردند که آیا آفیس ۲۰۱۹ آخرین نسخه همیشگی و مداوم این نرم افزار خواهد بود؟ اما اکنون می‌دانیم که پاسخ این سوال چیست، چرا که نسخه جدیدی برای آن در راه است.

مایکروسافت هیچ اطلاعات بیشتری را در مورد قیمت، شیوه‌های دسترسی به این نرم افزار، تاریخ و یا جزئیات انتشار نسخه جدید آفیس منتشر نکرده است.

office365

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید