بورس منفی شد/ افت 10 هزار واحدی شاخص

کدخبر: ۳۷۷۸۱۸
بورس امروز با افزایش عرضه در بسیاری از نمادها آغاز به کار کرد.
بورس منفی شد/ افت 10 هزار واحدی شاخص

به گزارش اقتصادنیوز ، شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 10 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 502 هزار واحد قرار گرفت.  شاخص کل هم‌وزن اما سبزپوش است و با رشد 560 واحدی ، 443 هزار و 297 واحد را ثبت کرد.

شاخص کل فرابورس نیز 19 هزارو 152واحد را ثبت کرد.

نمادهای اثرگذار بر شاخص

فارس، کگل، شستا، شپنا، تاپیکو، شتران وغدیر نمادهایی هستند که بیشترین تاثیر را بر سرخپوشی شاخص داشتند.

وضعیت نمادها در ابتدای معاملات

با وجود اینکه بورس امروز در اکثر نماد‌ها متعادل آغاز به کار کرد، اما به نظر می‌رسد که رفته رفته شاهد معاملاتی متفاوت در کلیت بازار باشیم.

گروه پالایشی با زمزمه اخباری مبنی بر تجدید ارزیابی می‌تواند معاملاتی مثبت‌تر از دقایق ابتدایی را تجربه کنند.

در گروه خودرویی‌ها نماد خودرو که اخیرا در محدوده بالای ۴۰۰ تومان قیمت خود را تثبیت کرده است می‌تواند در محدوده بالاتری قرار بگیرد. خساپا با قدرت فروشنده‌ها در حال پیشتازی است، اما بنظر معاملاتی مثبت تری را بزودی تجربه کند. خگستر با قدرت خریدار بهتری دنبال می‌شود.

در گروه بانکی‌ها معاملات متعادل‌تر است این در حالیست که در روز گذشته ورود پول خوبی را این گروه تجربه کرد. وبصادر در این گروه بهتر از سایر نماد‌ها داد و ستد می‌شود و شاهد پیشروی بیش از ۴ درصدی قیمت در این گروه هستیم. معاملات وتجارت و وبملت و سایر نماد‌ها متعادل و مثبت دنبال می‌شود. روند این گروه هم به نظر می‌رسد مثبت‌تر دنبال شود.

فلزات اساسی امروز با معاملاتی مثبت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می‌کنند. فولاد٬ ذوب٬ فخوز٬ فسرب ٬وسدید٬ فمراد و هرمز مثبت و متعادل اند.فسرب٬ وتوکا٬ کویر٬ فسپا با افزایش تقاضا همراه اند. فنفت٬ زنگان٬ فولاژ٬ فباهنر٬ فرآور٬ ارفع وکاوه نیز متعادل و با گرایشی منفی معامله می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید