اپل با رنگ جدید خودنمایی می‌کند

آیفون بنفش بخریم یا منتظر آیفون ۱۳ باشیم؟

کدخبر: ۴۰۷۶۲۹
سایت سی نت آیفون ۱۲ با رنگ بنفش را مورد ارزیابی قرار داده و این سوال را مطرح کرده که آیا باید این آیفون را خرید یا منتظر عرضه آیفون ۱۳ بود؟
آیفون بنفش بخریم یا منتظر آیفون ۱۳ باشیم؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت وایرد، اپل رنگ جدیدی را برای آیفون 12 و 12 مینی خود عرضه کرد؛ رنگ بنفش انتخاب این برند معروف تلفن های همراه است که وارد مرحله فروش شده است.

برخی کاربران می گویند آیفون 12 با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با رنگ بنفش را خریداری کرده و واقعاً تایید می کنند که رنگ آن بنفش است. رنگ جدید شش ماه پس از عرضه سری 12 آیفون توسط اپل و حدود شش ماه قبل از ا آیفون 13 رونمایی شده است. حالا سوالی که پیش می آید این است که باید این مدل را خرید یا صبر کرد؟

آیفون بنفش یا آیفون ۱۳

بنفش ششمین رنگ برای آیفون 12 و 12 مینی است که  بعد از رنگ های سیاه ، سفید ، آبی ، سبز ، قرمز عرضه شده است. در رنگین کمان اپل شش رنگ وجود داشت که این شرکت از اواخر دهه 70 تا دهه 90 استفاده می کرد و رنگ بنفش نیز در آن بود. رنگ بنفش جدید در آیفون 12 پرو یا 12 پرو مکس موجود نیست ، این منطقی است زیرا مدل های پرو معمولاً به پوشش های گرافیتی ، نقره ای و طلایی می چسبند.

اپل

اگر قصد ارتقای تلفن همراه خود را دارید و برای آن به دنبال خرید آیفون هستید ، انتظار کار بیهوده ای است، سریعا آیفون 12 را تهیه کنید و از داشتن جدیدترین مدل گوشی خود لذت ببرید زیرا اپل تلفن های خود را تا چهار یا حتی پنج سال پس از عرضه با سیستم عامل و به روزرسانی های امنیتی پشتیبانی می کند. 

اگر جدیدترین مدل را می خواهید و می توانید شش ماه صبر کنید پس احتمالاً از قبل تصمیم خود را گرفته اید. اما اگر همه چیز را بنفش دوست دارید ، منتظر چه چیزی هستید؟ برخی این رنگ ها را انتخاب می کنند تا در عکس های خود بتوانند آن را نشان دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید