رشد 1400 واحدی بورس تهران/ روز بد سهامداران خودرویی

کدخبر: ۴۴۲۳۵۵
شاخص کل بورس تهران با رشد 1400 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 392 هزار واحد قرار گرفت. امروز اغلب نمادهای خودرویی سرخپوش شدند.
رشد 1400 واحدی بورس تهران/ روز بد سهامداران خودرویی

به گزارش  اقتصادنیوز ، شاخص کل  بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با رشد 1400 واحدی  در ارتفاع یک میلیون و  392 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن اما با افت  1700 واحدی 419 هزار و 790 واحد را ثبت کرد.

فرابورس هم سرخپوش شد و به  20 هزار و 709 واحد رسید.

نمادهای فارس، شتران، فملی ، شپنا و شبندر بیش‌ترین تأثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند و نمادهای برکت، خودرو و کاما مانع از رشد بیشتر شاخص بورس تهران شده  اند.

وضعیت نمادها  در آغاز معاملات

فجهان پس از بازدهی تقریبا 30 درصدی امروز در کف روزانه با صف فروش همراه شده است.

معاملات فولاد در مدار ۱ درصد مثبت و مشارکت ۸۶ درصدی حقیقی ها در معاملات را شاهد هستیم.

گرایش مثبت در معاملات شیمیایی ها

نوری, پترول, شگویا, آریا, فارس, تاپیکو, شاراک, بوعلی, شکربن, شفن, زاگرس, شیران و کلر مثبت و متعادل اند.شسینا, شتوکا, ساینا و زنجان پر عرضه های گروه اند.شلرد, شاروم و شفارا نیز با گرایشی منفی متعادل اند.

شتران با افزایش بیش از 3 درصد و قیمت 1035 تومان ؛ شبندر با افزایش بیش از 1 درصد و قیمت 592 تومان و شپنا با رشد بیش از 1.5 درصد با قیمت 1228 تومان  دادوستد می‌شوند.

سبزپوشی نفتی ها

شپنا,شبندر, شتران, شسپا, شبریز, شاوان, ونفت و شپاس مثبت و متعادل اند.شبهرن, شرانل و شراز نیز با تعادل میان خریداران و فروشندگان نمادهای منفی گروه اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید