رشد 6 هزار واحدی بورس تهران/ 3 نماد شاخص ساز بورس امروز

کدخبر: ۴۴۸۳۸۶
شاخص کل بورس تهران با رشد 6400 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 443 هزار واحد قرار گرفت. نمادهای فملی ، فولاد، شپنا 3 نماد شاخص ساز بورس امروز بودند.
رشد 6 هزار واحدی بورس تهران/ 3 نماد شاخص ساز بورس امروز

به گزارش  اقتصادنیوز  ،  شاخص کل  بورس تهران در شروع معاملات امروز بازار سبزپوش شد و با رشد 6400  واحدی در ارتفاع یک میلیون و  443 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 1500 واحدی،  395 هزار و 562 واحد را ثبت کرد.

فرابورس  هم سبزپوش شد و به 20 هزار و 332 واحد رسید.

نمادهای  فملی ، فولاد، شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای لپارس ، کالا و کدما مانع از رشد بیشتر شاخص بورس تهران شده  اند.

شروع نوسانی معاملات گروه فلزات در بورس

فلزات امروز با معاملاتی نوسانی همراه اند. فملی, فولاد, فاسمین, ذوب, فروی, وسدید, فخوز, فجر, کاوه, کویر, هرمز و فباهنر مثبت و متعادل اند.فزرین, فروس, فرآور, کیمیا, فایرا, فگستر و فنورد با افت قیمت متعادل اند.

گرایش مثبت در گروه بانکی ها و فراورده های نفتی

فراورده های نفتی با گرایشی مثبت معامله می شوند. شسپا شبریز شبندر شپنا شاوان شبهرن ونفت شرانل مثبت و متعادل اند.شپاس با افزایش تقاضا داد و ستد می شوند.

بانکی ها نیز امروز با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند. وبملت, وتجارت, وبصادر, ونوین, وپاسار, سامان, وپست, سمایه, وشهر, وسینا, وکار, وملل و وزمین مثبت و متعادل اند.وگردش و وشهر منفی و متعادل اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید