گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی؛

رکوردشکنی تاریخی رمز ارز پولکادات

کدخبر: ۴۵۱۷۹۵
اقتصادنیوز: پولکادات را می توان برنده امروز بازار ارزهای دیجیتال نامید؛ این رمزارز با صعود به قیمتی بالاتر از 50 دلار رکورد تاریخی جدیدی را برای خود ثبت کرد.
رکوردشکنی تاریخی رمز ارز پولکادات

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین این روزها مسیر پردست انداز و پرچالشی را طی می کند، اما بالاخره امروز توانست مجددا به کانال 63 دلاری صعود کند.

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتالی به 63 هزار و 091 دلار رسیده است. این رمزارز در 24 ساعت گذشته رشدی 1.87 درصدی را به ثبت رسانده است.

 ارزش بازار بیت کوین اکنون به بیش از 1.193 تریلیون دلار رسیده است؛ هرچند طی چند هفته گذشته این دارایی از دید سرمایه گذاران خرد پنهان بوده است چرا که همه نگاه‌ها به میم کوین محبوب یعنی شیبااینومتمرکز شده بود.

رمزارز محبوب اتریوم نیز که طی هفته گذشته به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 4460 دلار رسید، در روزهای بعد اصلاح شده و بیش از 200 دلار از ارزش خود را از دست داد و قیمت آن تا محدوده 4160 هم سقوط کرد. قیمت اتریوم اکنون با رشد روزانه 2.5 درصدی به 4 هزار و 431 دلار رسیده است. اتریوم رشد هفتگی 5 درصد را برای خودد به ثبت رسانده است.

سبزها و قرمزهای بازار امروز

 بایننس کوین ، سومین رمزارز از لحاظ ارزش بازار ، پس از اینکه طی روزهای گذشته به بالای 500 دلار رسید، به روند صعودی خود ادامه داد و اکنون با قیمت 545 دلار در بازار معامله می شود.  BNB رشدی 11 درصدی را در بازه زمانی یک هفته برای خود ثبت کرده است.

 ریپل، ترا، اوالانچ، چین لینک و لایت کوین نیز مثت بوده اند و سودهای جزئی در مقیاس 24 ساعته ثبت کرده اند؛ اما کاردانو، سولانا، شیبا و دوج کوین امروز نزولی هستند و در محدوده قرمز بازار قرار دارند.

رکورد شکنی تاریخی پولکادات

پولکادات را می توان برنده امروز بازار ارزهای دیجیتال نامید؛ چرا که با صعود به قیمتی بالاتر از 50 دلار رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد.

قیمت رمزارز پولکادات( دات) ، در 24 ساعت گذشته بیش از 15 درصد افزایش یافته و اکنون در محدوده قیمتی  بالای 51.65 دلار معامله می شود. این ارز با لمس قیمت 50.87 دلاری موفق شد رکورد قبلی 49.35 دلاری خود که در ماه می (اردیبهشت ماه) ثبت شده بود را بشکند.

پولکادات2

ورود مانا به لیست 50 ارز برتر بازار

دسنترالند( مانا) ، که سوار بر امواج اطلاعیه اخیر متاورس مارک زاکربرگ، درحال مرزشکنی های پی درپی است در هفت روز گذشته بیش از 287 درصد افزایش یافته است. بر اساس داده های کوین مارکت کپ، این ارز دیجیتال با ارزش بازار 5800 میلیارد دلاری به سی و هفتمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل شده است.

این رمز ارز اکنون با رشد روزانه 2 درصد به 3.22 دلار رسیده است.

رکوردشکنی ارزش بازار ارزهای دیجیتال

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز رکورد شکنی کرد  و برای نخستین روز به 2.7 تریلیون دلار رسید.  ارزش بازار کریپتو امروز با رشد 2.3  درصدی نسبت به روز گذشته بالاتر از 2.7 تریلیون دلار قرار گرفته است.

به طور کلی در 24 ساعت گذشته 138 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید