واکنش بازار سکه به خبرهای جدید برجامی چیست؟

افزایش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

کدخبر: ۴۵۲۱۴۹
قیمت سکه در معاملات پشت خطی دیشب 11 میلیون 875 هزار تومان اعلام شد که نسبت به قیمت دوشنبه شب 55 تومان بالا تر بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی دوشنبه شب 11 میلیون و 820 هزار تومان اعلام شده بود.
افزایش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت سکه  عصر روز سه شنبه 35000 هزار تومان ارزان شد و در نهایت بر روی 11 میلیون و 805 هزار تومان قرار گرفت.  قیمت سکه در شروع معاملات بازار روز چهارشنبه با کمک قیمت دلار  پیشروی کرد و با11 میلیون و 830 هزار تومان معامله شد. این فلز گران بها در  انتهای روز به 11 میلیون و 865 هزار تومان رسید. 

قیمت سکه در معاملات پشت خطی دیشب 11 میلیون 875 هزار تومان اعلام شد که نسبت به قیمت دوشنبه شب 55 تومان بالاتر بود.  قیمت سکه  در معاملات پشت خطی دوشنبه شب 11 میلیون و 820 هزار تومان اعلام شده بود.

با این حساب معامله گران سکه فردایی به استقبال افزایش قیمت سکه در بازار امروز 13 آبان 1400 رفته اند.

مذاکرات برجام روز 8 آذر 1400 آغاز می شود

شب گذشته در کانال های تلگرامی باز هم اخبار  برجام  توجه ها را به خود جلب کرد. زمان قطعی اولین مذاکره هسته‌ای ایران و ۴+۱  بعد از مدت ها کش و قوس در دولت رییسی مشخص شد. معاون وزیر خارجه در صفحه توئیتر خود نوشت: در تماس تلفنی با آقای انریکه مورا، آغاز مذاکرات با هدف لغو تحریم‌های غیرقانونی و غیرانسانی، در روز 8 آذرماه در وین مورد موافقت قرار گرفت.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا  هم در این رابطه اعلام کرد: واشنگتن در دور هفتم مذاکرات وین که از 29 نوامبر از سر گرفته خواهد شد شرکت خواهد کرد و ریاست هیئت آمریکایی را رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران به عهده خواهد داشت.  سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین مدعی شد چنانچه ایران جدی باشد، رسیدن به توافق سریع امکان‌پذیر است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید