گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار جهانی رمزارزها

سیگنال مهم برای قیمت بیت کوین/ اوالانچ رکورد زد

کدخبر: ۴۵۴۴۶۷
اقتصادنیوز: صبح امروز ارتقای تپروت شبکه بیت کوین با موفقیت انجام شد؛ تحلیگران بازار معتقدند که به‌روزرسانی تپروت شبکه بیت کوین می‌تواند موجب افزایش فعالیت‌های معاملاتی بیت کوین و همچنین افزایش قیمت بیت کوین در آینده شود.
سیگنال مهم برای قیمت بیت کوین/ اوالانچ رکورد زد

به گزارش اقتصادنیوز ، پس از آنکه خریداران نتوانستند قیمت بیت کوین را در سطح اوج تاریخی این هفته (69000 دلار) حفظ کنند، و قیمت این ارز تا 62 هزار دلار پایین آمد اما پس از آن دوباره خود را بازیابی کرد و تا کانال 65 هزار دلاری هم صعود کرد. اما خبر مهمی که می توان آن را سیگنالی مهم برای صعود بیت کوین تلقی کرد به‌روزرسانی تپروت شبکه بیت کوین است.

صبح امروز ساعت ۸:۴۵ (به وقت تهران) ارتقای تپروت در بلاک شماره ۷۰۹,۶۳۲ بیت کوین فعال شد. این به‌روزرسانی که جامعه ارز دیجیتال مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، آغاز عصری جدید در شبکه بیت کوین است و وضعیت بلاک چین این ارز دیجیتال را از نظر امنیت، حریم خصوصی و مقیاس‌پذیری بهبود می‌بخشد. برخی از کارشناسان معتقدند که به‌روزرسانی تپروت شبکه بیت کوین می‌تواند در آینده موجب افزایش قیمت کوین شود و همچنین فعالیت‌های معاملاتی بیت کوین نیز در هفته جاری بیشتر شود.

قیمت بیت کوین در ساعت 15:30 به وقت ایران در محدوده قیمتی 64  هزار و 470 دلار معامله می شود. بیت کوین در  24 ساعت گذشته رشد 1.2 درصدی و در  7 روز گذشته رشدی 3.9  درصدی را به ثبت رسانده است. ارزش بازار بیت کوین اکنون به 1.21 تریلیون دلار رسیده است.

نوسان اتریوم در کانال 4600 دلاری

اتریوم ، رمز دوم بازار  که در چند روز گذشته به سقف قیمتی 4 هزار و 900 دلار رسیده بود، افت کرد و تا محدوده قیمتی 4519 هزار دلار رسید، اما پس از آن خودررا به بالای محدوده 4600 دلار رساند. اتریوم اکنون با قیمت 4 هزار و 610 دلار در نوسان است.

برندگان و بازندگان بزرگ بازار

اغلب آلت‌کوین ها از دیروز نسبتاً راکد مانده اند. کاردانو و یو اس دی کوین هر دو افت قیمت را تجربه کرده‌اند و اکنون به ترتیب با قیمت 2.04 دلار و 14 دلار معامله می‌شوند.

در مقابل، بایننس کوین 1.5 درصد افزایش یافته و به 643 دلار رسیده است؛ پولکادات نیز با رشد 2 درصدی به 46 دلار رسیده است، در حالی که جهش 2.6 درصدی شیبااینو باعث شده است که این میم کوین محبوب به 0.000053 دلار برسد. شیبا اینو در مقیاس هفتگی افتی 8 درصدی داشته است.

شیبااینو همچنین به تازگی در صرافی در صرافی جمینای لیست شده است که می تواند سیگنال مثبتی برا یشیبا باشد، هرچند که معامله گران بیت کوین منتتظر لیست شدن شیبا در صرافی بزرگ رابینهود هستند و  بیش از 530 هزار نفر تاکنون خواهان قرار گرفتن این ارز دیجیتال در فهرست خرید و فروش رابینهود شده‌اند.

سولانا، دوج‌کوین و ترا امروز افزایش قیمت قابل توجه تری داشتند، به طوری که هر کدام به ترتیب با جهش حدود 4 ، 2 و 3 درصدی، به ترتیب به قیمت 236 دلار، 0.26 دلار و 50 دلار رسیده اند.

رکوردشکنی تاریخی اوالانچ

در میان آلت‌رکوین های بزرگ بازار، اوالانچ برنده اصلی بازار امروز بوده و بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده است. اوالانچ با افزایش 11 درصدی به بالاترین رکورد تاریخی خود یعنی حدود 100 دلاررسید، هر چند اکنون کمی از رکورد تاریخی خود پایین تر آمده و اکنون در ساعت 15:30 دقیقه به وقت ایران در محدوده قیمتی 95 دلار معامله می شود.

این رمز ارز در  24 ساعت گذشته 8 درصد رشد به ثبت رسانده و در مقیاس هفتگی نیز رشد 14 درصدی داشته است.

ارزش 2.8 تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال

 به طور کلی در 24 ساعت گذشته 92 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابه‌جا شد و ارزش بازار کریپتو امروز به 2.8 تریلیون دلار رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید