گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال؛

ماه نحس بیت کوین!

کدخبر: ۴۶۰۹۸۴
اقتصادنیوز: بیت کوین این روزها در محدوده زیر 50 هزار دلار در نوسان است و از اوج تاریخی 69 هزار دلاری در ماه گذشته بسیار فاصله گرفته است.
ماه نحس بیت کوین!

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین مدتی است که روزهای بسیار بدی را سپری می کند. رمزارز شماره یک بازار  در هفته گذشته با سقوط شدید به کانال 42 هزار دلار سقوط کرد؛ در ادامه تلاش بیت کوین برای ثبات در کانال 50 هزار دلاری و صعود های بیشتر بی نتیجه ماند و مجددا به کانال پایین تر سقوط کرد و همچنان در زیر محدوده 50 هزار دلاری در نوسان است و به دلیل فشار فروش بالا این ناحیه تبدیل به سد مقاومتی محکمی برای بیت کوین شده است.

روز گذشته هنگامی که نرخ تورم 6.8 درصدی( که بالاترین رقم در حدود 40 سال گذشته است) از سوی آمریکا اعلام شد، قیمت بیت کوین کمی تکان خورد؛ چرا که بسیاری از سرمایه‌گذاران بیت کوین را یک دارایی ضدتورمی در نظر می‌گیرند . این خبر منجر به افزایش خرید بیت کوین و در نهایت جهش چند هزار دلاری قیمت و لمس قیمت 50000 دلاری شد. هرچند پس از آن باز هم با ریجکت شدن قیمت، بیش از 3000 دلار از ارزش خود را از دست داد؛ گرچه از آن زمان، وضعیت کمی بهبود یافته و اکنون بالای 48000 دلار ایستاده و ارزش بازار آن نیز بالای 900 میلیارد دلار است.

قیمت بیت کوین در این لحظه 30 و 16به وقت ایران با افت  1.1 درصدی به 48  هزار و 522 دلار رسیده است.

ارز دیجیتال

صعود مجدد اتریوم به سطح 4000 دلار

 اتریوم رمزارز دوم بازار که چند روز پیش به بالای 4400 دلار رسید، تحت تاثیر افت بیت کوین و همچنین  احساسات منفی حاکم بر بازار برای مدت کوتاهی به زیر 4000 دلار کشیده شد. اگرچه اکنون بالاتر از محدوده 4 هزار دلار قرار دارد.

قیمت اتریوم در این لحظه با افت 2.9  درصدی به 4.041 دلار رسیده است. اتریوم در مقیاس هفتگی اما رشد 1.8 درصدی را به ثبت رسانده است.

سرخپوشی گسترده آلت کوین ها

بایننس کوین که اخیراً با قیمتی بالاتر از 600 دلار معامله می شد، با کاهش 4 درصدی دیگر در مقیاس روزانه، به 554 دلار رسیده است. سولانا 4 درصد، ، کاردانو 2 درصد ، دوج کوین 1 درصد،  اوالانچ 6 درصد، و شیبا اینو 3 درصد و پالیگان نیز 4 درصد افت کرده اند.

پالیگان از رمزارزهایی بود که اخیرا جهش خیره کننده ای را به ثبت رسانده بود و تا 2.54 دلار رسید، امروز با افت 4 درصدی به 2.09 رسیده است. پالیگان در مقیاس هفتگی رشدی 13 درصدی را به ثبت رسانده است.  ترا نیز که اخیراً عملکرد فوق العاده ای داشته است، امروز 9 درصد افت کرده  و به 63 دلار رسیده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه 16:30 دقیقه 104 میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده با ثبت افت  2.5  درصدی اکنون حدود 2.2  تریلیون دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید