7 رمزارز برتر که در سال 2022 شما را ثروتمند می کند

کدخبر: ۴۶۲۶۳۸
بدون شک ارزهای دیجیتال در سال جاری شاهد رشد قابل توجهی بودند. دارایی های دیجیتال در معرض دید قرار می گیرند و فضای کریپتو همچنان بزرگتر می شود. با افزایش حدود 40 هزار دلاری بیت کوین (BTC) در سال جاری و خبرساز شدن شیبا اینو (SHIB) به عنوان میم کوین، دنیای کریپتو همیشه دست پری دارد.
7 رمزارز برتر که در سال 2022 شما را ثروتمند می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آکادمی هلاکوئی، با این حال، افراد بیشتری در حال حاضر روی رمزارزها سرمایه گذاری می کنند، زیرا آنها آن را آینده پول می دانند. به همین ترتیب، سرمایه‌گذاران به دنبال رمزارزهایی برای خرید در سال 2022(1400-1401) هستند. برای آسان‌تر کردن کارها، در اینجا فهرستی از 7 رمزارز برتر وجود دارد که احتمالاً افراد را در سال آینده ثروتمند می‌کنند.

زنگ خطر سقوط لیر برای اقتصاد ایران

اما به خاطر داشته باشید که از آنجایی که ارزهای دیجیتال بی ثبات هستند، همه چیز می تواند در یک چشم به هم زدن تغییر کند.

1. کاردانو (ADA)

Cardano که توسط یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) ساخته شده است، یک بلاک چین بدون حوزه قضایی است که به طور خاص برای انجام تراکنش های مالی با کارمزد صفر طراحی شده است. این قضیه، سرعت آن را از بیت کوین و اتریوم بیشتر می کند.

ADA در حال پیشرفت برای ارائه قابلیت استفاده و دسترسی بیشتر به پروژه های مبتنی بر بلاک چین است زیرا قیمت آن همچنان در حال افزایش است. علاوه بر این، این بزرگترین ارز دیجیتال برای استفاده از بلاک چین اثبات سهام (PoS) است. بنابراین، به عنوان یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای پروتکل اثبات کار مرسوم در نظر گرفته می شود.

2. وزیر ایکس (WRX)

WazirX، پلتفرم پیشرو صرافی رمزارز هندی، تجربه ای روان را برای معامله گران هندی ارائه می دهد. با استفاده از WRX به عنوان توکن بومی آن، کاربران می توانند از کارمزدهای پایین معامله و سایر ویژگی های هیجان انگیز لذت ببرند. حتی با وجود سابقه پیچیده ارزهای دیجیتال در هند، به نظر می رسد این صنعت در این کشور افزایش چشمگیری داشته باشد.

اگر قوانین نظارتی در هند سالم بماند، WRX به تلاش خود ادامه خواهد داد. اگرچه WRX با بهترین کوین های موجود در بازار همخوانی ندارد، اما WRX یکی از ارزهای دیجیتال بهتر است که با تخفیف بیش از حد در دسترس است.

3. چین لینک (LINK)

یک ارز دیجیتال غیر معمول، Chainlink در سطوحی برابر با سهام سنتی نسبت به ارزهای دیجیتال معامله می‌کند. شبکه آن از اوراکل های غیرمتمرکز تشکیل شده است که اساساً واحدهای عملکردی هستند که امکان انتقال داده ها را در داخل و خارج از شبکه Chainlink فراهم می کنند.

4. سولانا (SOL)

Solana یک بلاک چین نوآورانه سریع و مقیاس پذیر است. می تواند تا 50000 تراکنش در ثانیه را پردازش کند و کارمزدهای بسیار پایینی ارائه می دهد. علاوه بر این، سولانا از پتانسیل موجود در اثبات تاریخ و سایر فناوری‌های نوآورانه استفاده کرده است. موفقیت آن عمیقاً در تعداد زیادی از افرادی است که قبلاً به شبکه آن پیوسته اند.

5. چیلیز (CHZ)

Chiliz که تازه وارد بازار کریپتو شده است، به طرفداران ورزش اجازه می دهد تا فان توکن ها و رمزارز های چیلیز را معامله کنند. آنها ابزارهای مبتنی بر بلاک چین را به نهادهای مختلف ورزشی ارائه می دهند. از این رو، این شرکت ها از آنها برای تعامل با مخاطبان در پلتفرم های سرگرمی مختلف استفاده می کنند. چیلیز تیم ها و هوادارانشان را به هم نزدیکتر می کند.

6. استلار (XLM)

از آنجایی که امسال برای بیت کوین خوب بود، Stellar Lumens نیز در همان سرنوشتی که برای بیت کوین مقدر گشت، همراه شد. این برنامه که در سال 2014(1392) راه اندازی شد، انقلابی در شیوه کار تجارت ایجاد کرد. سیستم غیرمتمرکز Stellar Lumens به کاربران این امکان را می دهد که نمایش دیجیتالی خود را از هر ارز مجازی بسازند و آنها را در یک شبکه P2P بدون واسطه معامله کنند.

7. مونرو (XMR)

Monero دارای ویژگی حفظ حریم خصوصی خود است. این یک ارز دیجیتال است که سطحی از ناشناس ماندن را فراهم می کند. مونرو با پوشاندن هویت کاربران خود هنگام انجام تراکنش آنلاین، ایمنی بیشتری را ارائه می دهد. یک آدرس یا کلید منحصر به فرد به آنها داده می شود که قابل ردیابی نیست.

با استفاده از مونرو، فرستنده نمی‌داند چه مقدار ارز در کیف پول گیرنده موجود است و نمی‌تواند تراکنش‌های او را مشاهده کند. با افزایش مداوم کلاهبرداری ها و سوء استفاده های فضای کریپتو، حفظ حریم خصوصی و امنیت در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید