پیام آرایش جدید قیمت درهم برای دلار

خروج اضطراری از بازار دلار /پیش بینی قیمت دلار

کدخبر: ۴۶۶۷۱۸
اقتصادنیوز: با کاهش قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته معامله گران بزرگ بازار ارز به فکر خروج اضطراری هستند. اما قیمت دلار در بازار ارز امروز سه شنبه 14 دی 1400 به چه سمتی حرکت می کند؟
 خروج اضطراری از بازار دلار /پیش بینی قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز روز گذشته شاهد افت قیمت دلار بود و زیر سقف جدید 29 هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. قیمت دلار در نهایت در پایان معاملات بر روی 29 هزار و300 تومان قرار گرفت.

به‌نظر می‌رسد این پله قیمتی می‌تواند کف حمایتی موقت دلار در مواجهه با روند کاهشی مذکور باشد. اما با این روند کاهشی در روزهای اخیر،  تعداد خریداران نرخ ارز  کاهش پیدا کرده و بازار با کمبود تقاضا مواجهه شده است.

ریسک بزرگ در بازار سکه /سکه بازان دلار می خرند!

 

بنابراین معامله گران بزرگ  بازار ارز به فکر خروج اضطراری هستند. آنها بر این باورند که تا قبل از ورود دلار به کانال‌ها و پله‌های پایین‌تر باید هرچه سریع‌تر سرمایه خود را از بازار خارج کنند.

پیش بینی تحلیلگران فنی درباره دلار

به باور تحلیل گران فنی در صورتی که در روز جاری دلار به زیر محدوده ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومانی برود، احتمال افت قیمت تا محدوده ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومانی وجود خواهد داشت و اگر محدوده ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومانی از دست برود، اسکناس آمریکایی ظرفیت افت تا نقطه ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان را خواهد داشت.

آرایش نرخ حواله درهم برای دلار 

نرخ حواله درهم نیز این روزها با کاهش قیمت دلار  آرایش نزولی به خود گرفته است. قیمت درهم دیروز به مرز ۸ هزار تومان نزدیک شد و بر روی ۸ هزار و ۲۰ تومان قرار گرفت. معامله گران معتقدند در صورتی که قیمت درهم امروز مرز ۸ هزار تومان را از دست بدهد، روند کاهشی دلار تقویت می شود.  

سرمایه گذاران بیت کوین حتما بخوانند

 

اما معامله گران  قیمت دلار در بازار ارز امروز سه شنبه  14 دی 1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی شب گذشته مرز 8 هزار تومان را از دست داد . قیمت درهم دیشب بر روی 7 هزار و 990 تومان قرار گرفت. قیمت طلایی درهم نیز  شب گذشته بر روی 8 هزارو40 تومَان قرار گرفت. معامله گران معتقدند اگر  قیمت درهم بالای  این عدد برسد، رسیدن آن به 8 هزار و 100 تومان نیز محتمل است. 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پست خطی شب گذشته بر روی 29 هزار و 260 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی بکشنبه شب 290 تومان کاهش را تجربه کرده بود. . بنابراین معامله گران  دلار فردایی قیمت دلار امروز  سه شنبه 14 دی 1400  را نزولی پیش بینی کرده اند.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات شب گذشته قیمت دلار  در ساعاتی به زیر ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان رفت اما در نهایت با بر روی 29 هزار و 140 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت یکشنبه شب  300 تومان افت کرده بود. 

یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی 29 هزار و 440 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال  کاهش  قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  سه شنبه 14  دی 1400  پایین می رود

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید