پیش بینی قیمت دلار امروز 25 بهمن 1400

قیمت دلار در دو راهی بحران اوکراین و مذاکرات وین

کدخبر: ۴۷۶۲۴۵
اقتصادنیوز: عده ای از معامله گران با اشاره به اینکه قیمت دلار دیشب از مرز 27 هزار و 200 تومان عبور کرد معتقدند اگر امروز قیمت دلار در این مرز باقی بماند این امر می تواند خریداران بیشتری را روانه بازار کند.
قیمت دلار در دو راهی بحران اوکراین و مذاکرات وین

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در دومین روز هفته جاری شاهد پیشروی قیمت دلار بود. این  اسکناس آمریکایی روز یکشنبه 300 تومان بر ارزش خود افزود و توانست تا نزدیک 27 هزار تومان جلو برود. نرخ دلار  در انتهای معاملات دیروز با 26 هزار و 970 تومان بسته شد. 


پیش بینی معامله گران از قیمت دلار و مذاکرات وین 

معامله گران معتقدند دیروز قیمت دلار به علت افزایش تنش در مرز اوکراین و روسیه بالا رفت. اما بازار ارز همچنان در انتظار مذاکرات وین به سر می برد. 

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی هم در تازه ترین اظهارات خود درباره مذاکرات گفت: پیشرفت‌ های قابل توجهی در جریان گفتگوهای جاری در خصوص برچیدن تحریم های ضدایرانی حاصل شده است. او گفته اعضای برجام و آمریکا (در غیاب ایران) عصر  دیروز برای ارزیابی آخرین وضعیت مذاکرات وین تشکیل جلسه دادند. همه ارزیابی ها مثبت بود و پیشرفت قابل توجهی در روند مذاکرات حاصل شده است.

برخی از تحلیگران بازار ارز تهران می گویند در صورتی که احتمال رسیدن به توافق هسته ای  تا اوایل اسفندماه کاهش پیدا کند،‌ خریداران بیشتری وارد بازار ارز خواهند شد.

عده ای دیگر با اشاره به اینکه قیمت دلار دیشب از مرز 27 هزار و 200 تومان عبور کرد معتقدند اگر امروز قیمت دلار در این مرز باقی بماند این امر می تواند خریداران بیشتری را روانه بازار کند.

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 25 بهمن 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته بر روی 7 هزار و 370 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی دیروز  30 تومان رشد را نشان می دهد، بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم  صعودی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی  روز گذشته وارد کانال 27 هزار تومان شد. این اسکناس آمریکایی دیشب  بر روی  27هزار و 270 تومان قرار  گرفت  که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی شنبه شب 350 تومان گران شده بوئد. در معاملات پشت خطی شنبه شب قیمت دلار فردایی بر روی 26 هزار و 920 تومان قرار داشت. بنابراین  معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز دوشنبه  25 بهمن  1400 را افزایشی پیش بینی کرده اند. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 26 هزار و 530 تومان معامله شد که نسبت به قیمت شنبه شب 350 تومان افزایش را نشان می دهد. شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی  26 هزار و 180 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  دوشنبه 25 بهمن بر مدار صعود قرار می گیرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید