پیش بینی قیمت سکه امروز 18 فروردین

پیام شبانه آمریکا به بازار سکه در ایران

کدخبر: ۴۸۷۰۶۱
قیمت سکه روز گذشته همزمان با کاهش قیمت دلار پایین رفت. اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 18 فروردین 1401 چگونه پیش بینی کرده اند؟
پیام شبانه آمریکا به بازار سکه در ایران

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته همزمان با کاهش قیمت دلار  پایین رفت. این فلز زرد رنگ روز چهارشنبه تقریبا 30 هزار تومان افت را ثبت کرد و برروی 12 میلیون و 620 هزار تومان قرار گرفت. 

پیام آمریکا به بازار سکه در ایران

شب گذشته یک خبر جدید از برجام بازار سکه در تهران را تحت تاثیر قرار داد .وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که چندان خوشبین نیست که توافق هسته ای احیا شود. بلینکن عنوان کرد، با وجود تمام تلاش هایی که برای دستیابی به توافق انجام داده ایم و با وجود این امر که این توافق برای امنیت ما بهتر خواهد بود، من چندان به دستیابی به این توافق خوشبین نیستم.

همچنین در اکوایران ببینید : کاهش قیمت خودرو ممکن است؟

از نظر برخی از تحلیلگران بازار سکه این سیگنال می تواند قیمت سکه در بازار امروز را صعودی کند اما عده ای دیگر معتقدند  تا زمانی که اسکناس امریکایی به مرز 27 هزار و 800 تومان نرسد نمی توان انتظار صعود سکه به 12 میلیون و 800 هزار تومان را داشت. 

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز  18  فروردین 1401  چگونه پیش بینی کرده اند؟

ثبات قیمت سکه در بازار شبانه

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته با 12  میلیون و 705 هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی سه شنبه شب ثبات  را نشان می دهد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید