با دوج کوین و شیبا اینو پورشه بخرید!

کدخبر: ۴۹۰۰۰۵
نمایندگی پورشه در شهر تاوسن که تنها مرکز انحصاری فروش محصولات شرکت پورشه در بالتیمور ، بزرگ‌ترین شهر ایالت مریلند است ، در راستای پذیرش دارایی‌های دیجیتال با پلتفرم پرداخت بیت پی (BitPay) همکاری کرده است.
با دوج کوین و شیبا اینو پورشه بخرید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آکادمی هلاکوئی، شایان به ذکر است که این نمایندگی که هم خودروهای صفر و هم کارکرده شرکت پورشه را عرضه می کند، درحال حاضر دوج کوین و شیبا اینو، دو میم کوین محبوب بازار، را در کنار سایر رمزارزها از قبیل بیت کوین می‌پذیرد.

درگاه پرداخت بیت‌پی در ماه مارس گذشته (اسفند 1399) در مجموع 76583 پرداخت را پردازش کرد. از ژانویه(دی-بهمن)، تراکنش های بیت کوین بیش از نیمی از کل تراکنش های این شرکت را تشکیل می دهد.

در سال 2013، خانواده ای در شهر آستین ،پایتخت ایالت تگزاس پس از فروش پورشه کیمن اس 2007 خود با قیمت 300 بیت کوین خبرساز شدند. ارزش این معامله در لحظه انتشار این مطلب ، به 12.4 میلیون دلار میرسد. از آن زمان به بعد، نمایندگی‌های فروش مختلف خودرو در سراسر جهان از رمزارزها استقبال کردند.

در اوایل این ماه، Dutton Garage، یکی از سرشناس ترین نمایشگاه های فروش خودروهای عجیب و غریب و کمیاب در استرالیا، با همکاری صرافی CoinSpot پذیرش 30 رمرزارز را  آغاز کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید