احتیاط در بازار ارز

کف قیمت دلار در بازار /پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۴۹۲۲۱۹
با توجه به فضای فعلی بازار می توان انتظار داشت که قیمت دلار در روز جاری نیز نوسان سنگینی را تجربه نکند. برخی از تحلیگران معتقدند در صورتی که نرخ دلار بالای 28 هزار و 200 تومان تثبیت شود این امر می تواند آرامش کنونی بازار را به هم بزند.
کف قیمت دلار  در بازار /پیش بینی قیمت دلار امروز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار روز گذشته تا بالای ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان پیشروی کرد اما با آغاز معاملات فردایی اسکناس آمریکایی از محدوده یاد شده عقب نشینی کر و به سمت 28 هزار و 100 تومان  پایین آمد.

برخی از معامله گران معتقدند که محدوده 28 هزار و 200 تومان سقف قیمتی جدید دلار در بازار تهران است .به باور  این دسته از معامله گران  کف دلار در روزهای اخیر 27 هزار و 800 تومان‌ بوده است. بنابراین محدوده تردد جدید دلار در این کریدور خواهد بود.

احتیاط در بازار ارز 

مذاکرات برجام هم نزدیک به دو ماه است که متوقف شده و این روزها برخی از گمانه زنی ها حکایت از به بن بست رسیدن این رایزنی ها دارد . در این شرایط برخی از  معامله گران با اطمینان بیشتر و  ترس کمتر در موقعیت خرید قرار  گرفتند اما از طرفی  رفتار بازارساز وافزایش عرضه از سوی او در چند وقت اخیر باعث شده که عده ای از  معامله گران با احتیاط بیشتری  نسبت به خرید و فروش اقدام کنند و بازار با تقاضای احتیاطی روبرو شده است.

با توجه به فضای فعلی بازار می توان انتظار داشت که قیمت دلار  امروز  نوسان سنگینی را تجربه نکند. برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که نرخ دلار بالای 28 هزار و 200 تومان تثبیت شود  این امر می تواند آرامش کنونی بازار را به هم بزند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید