گزارش «اقتصادنیوز» از بازار ارز، سکه و طلا؛

آرامش نسبی در بازار دلار /قیمت سکه بالا رفت

کدخبر: ۴۹۸۰۸۵
اقتصادنیوز : قیمت دلار در صرافی ملی و بازار ارز متشکل امروز آرامش نسبی را تجربه کردند اما قیمت سکه و قیمت طلا بالا رفت.
آرامش نسبی در بازار دلار /قیمت سکه بالا رفت

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت اونس طلا در بازار امروز شنبه 7 خرداد ماه در مقایسه با روز گذشته تفاوت چندانی نداشت و در محدوده 1854 دلار معامله شد.

رشد 200 هزار تومانی در بازار سکه 

آرامش نسبی بازار جهانی طلا در حالی بود که در بازار طلا و سکه در داخل ایران قیمت ها نسبت به روز پنجشنبه گذشته بالا تر بود.

معامله گران بازار طلا  و سکه امروز روند قیمت اسکناس آمریکایی را  مورد رصد قرار دادند. 

قیمت طلا 18 عیار  در زمان نوشتن این گزارش 11 هزار و 800 تومان بود که از دو روز پیش گران تر  بود و با قیمت 1 میلیون و 400 هزار و 200 تومان به فروش رسید.

قیمت سکه هم  در ابتدای معاملات نقدی امروز 14 میلیون و 725 هزار تومان بود که در مقایسه با دو روز قبل بیش از 200 هزار تومان رشد را نشان می دهد . در ادامه  معاملات نقدی سرعت صعودی سکه کمتر شد و در نیمه ظهر به 14 میلیون و 675 هزار تومان رسید که در مقایسه با عصر روز پنجشنبه 175 هزار تومان بالا تر بود. 

 آرامش نسبی در بازار متشکل  و صرافی ملی   

قیمت دلار در صرافی ملی و بازار ارز متشکل امروز آرامش نسبی را تجربه کردند. قیمت فروش دلار صرافی ملی امروز نسبت به دو روز پیش تقریبا ثابت بود . اسکناس آمریکایی در صرافی ملی صبح امروز 25 هزار و 894 تومان بود. در نیمه روز قیمت دلار صرافی رشد محدودی را ثبت کرد و به سمت کانال 26 هزار تومان حرکت کرد. نرخ فروش دلار صرافی در زمان نوشتن این گزارش 25 هزار و 907 تومان بود. 

قیمت دلار متشکل هم  در ابتدای معاملات نقدی امروز 25 هزار و 765 تومان بود و در نیمه ظهر به 25 هزار و 790 تومان رسید که نسبت به روز پنجشنبه گذشته 26 تومان رشد پیدا کرده بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید