حباب قیمت سکه 10 درصد شد

صعود قیمت دلار در بازار متشکل و صرافی /قیمت طلا نزولی شد

کدخبر: ۵۰۰۱۲۳
اقتصادنیوز : قیمت دلار صرافی ملی و بازار متشکل ارزی امروز مانند روز قبل صعودی بودند. قیمت سکه هم امروز در محدوده 15 میلیون تا 15 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد.
صعود قیمت دلار در بازار متشکل و صرافی /قیمت طلا نزولی شد

به گزارش اقتصادنیوز ؛ با رشد قیمت دلار بازار ارز با پمپاژ های خبری روبرو شده است. کانال های ارزی که قبلا اخبار بازار ساز را پوشش نمی‌دانند در شرایط کنونی به کمک بازارساز رفته اند. طبق اعلام کانال های ارزی، بانک مرکزی در راستای ایجاد تعادل در بازار ارز، در روز جاری عرضه قابل توجه و سنگین در سامانه نیما، داشته است.

بر اساس بررسی های انجام شده فقط طی یک فقره شرکت ملی گاز  مبادرت به عرضه ۱۰۰ میلیون دلار و فولاد خوزستان عرضه ۵۰ میلیون دلاری داشته است.این عرضه های چند صد میلیونی نشان از حضور پرقدرت بازارساز در بازار حواله و اسکناس دارد.

قیمت سکه در بازار امروز 

قیمت اونس طلا ظهر امروز در مقایسه با روز گذشته نزدیک به 4 دلار رشد کرده بود. فلز گران بهای جهانی در زمان نوشتن این گزارش به قیمت 1846 دلار به فروش رسید. در ایران نیز  همچنان ممنوعیت معاملات فردایی در بازار سکه و طلا سایه انداخته است.

قیمت طلا 18 عیار ظهر امروز 1 میلیون و 427 هزار و 400 تومان بود که نسبت به روز قبل تقریبا 1 هزار و 700 تومان پایین رفته بود. 

قیمت سکه هم امروز در محدوده 15 میلیون تا 15 میلیون و 100 هزار تومان معامله شد. ارزش ذاتی سکه 13 میلیون و 711 هزار تومان بود که نسبت به قیمت بازاری آن بیش از 1 میلیون و 380 هزار تومان فاصله دارد و حباب سکه در محدوده 10 درصد بود. 

تاخت و تاز قیمت دلار

قیمت دلار  صرافی ملی و بازار متشکل ارزی امروز مانند روز قبل یکه تازی کردند.

نرخ فروش اسکناس آمریکایی امروز  در  ساعات ابتدای کار صرافی ملی 26 هزار و 504 تومان بود  و قبل از ظهر امروز قیمت دلار امروز به 26 هزار و 532 تومان رسید.

این قیمت در مقایسه با روز قبل 91 تومان رشد را نشان می دهد. دلار صرافی در نیمه  معاملات امروز با 26 هزار و 525 تومان معامله شد. 

در بازار متشکل ارزی هم امروز قیمت دلار صعودی بود. نرخ دلار متشکل امروز با 26 هزار و 355 تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل 171 تومان بالاتر بود.

قیمت دلار متشکل قبل از ظهر امروز 26 هزار و 401 تومان و نیمه روز بر روی 26 هزار و 390 تومان قرار گرفت. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید