ارزش سهام عدالت امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

کدخبر: ۵۰۰۴۲۱
امروز 18 خرداد ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۱۱ میلیون و ۱۷۲هزار و ۳۷۰ تومان رسید.
ارزش سهام عدالت امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از راهبرد معاصر قیمت سهام عدالت امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ پس از پایان زمان معاملات بازار سرمایه مشخص شد.

قیمت سهام عدالت در پایان معاملات امروز بورس 18 خرداد ۱۴۰۱ با افزایش نسبت به روز گذشته همراه بود که بر اساس آن ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیونی به شرحی که در ادامه می‌آید تغییر یافت.

قیمت سهام عدالت امروز 18 خرداد ۱۴۰۱

امروز ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۱۱ میلیون و ۱۷۲هزار و ۳۷۰ تومان رسید.

شاخص کل بازار بورس نیز با ۱۰۷۳ واحد افزایش در ارتفاع ۱٫۵۱۵٫۳۸۳ و شاخص هم وزن در ارتفاع ۴۱۹٫۰۶۴ واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس۳۵۴۷ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۶۰۱۰ هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری شاخص بازار حکشتی، شپنا،فارس، شتران،شپدیس، کگل،نوری بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار فرابورس ددانا، آریا، فغدیر،سمگا، خدیزل،تجلی، توسن، اتکای بوده است. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با افزایش قیمت مواجه شدند.

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۱۷ خرداد ۱۴۰۱) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۱ میلیون و۶۰۶ هزار و۶۶۴ تومان رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید