سکه امامی به ۱۶ میلیون تومان می رسد؟

ورود سفته بازان به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

کدخبر: ۵۰۲۶۹۳
اقتصادنیوز: برخی از فعالان بازار می گویند در شرایط فعلی که بازارساز با تمام قدرت به میدان آمده تا نرخ ارز را کنترل کند عده از بازیگران بازار ارز تهران وارد بازار سکه شده اند تا از کاهش قیمت دارایی خود دفاع کنند و با ضرر و زیان زیادی همراه نشوند.
ورود سفته بازان به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، سکه بازان روز گذشته با شوک صعودی قیمت دلار و قیمت سکه رفاه وارد بازار شدند و توانستند فلز زرد رنگ داخلی را تا سقف کانال ۱۵ میلیون تومان بالا ببرند.

پیش بینی قیمت سکه در سقف/سکه امامی به ۱۶ میلیون تومان می رسد؟

به باور برخی از  تحلیلگران بازار سکه در صورتی که فلز گران‌ بهای داخلی بالای سقف یاد شده باقی بماند احتمال رسیدن آن به مرز مقاومتی ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان جود خواهد داشت.

اما اگر سکه از سقف پایین بیاید می توان انتظار برگشت تا محدوده ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را داشت.

ورود معامله گران دلار به بازار سکه

برخی از فعالان بازار می گفتند در شرایط فعلی که بازار ساز با تمام قدرت به میدان آمده تا نرخ ارز را کنترل کند عده ای از بازیگران بازار ارز تهران وارد بازار سکه شده اند تا از کاهش قیمت دارایی خود دفاع کنند و با ضرر و زیان زیادی همراه نشوند.

نرخ توافقی دلار 

روز گذشته دبیرکل کانون صرافان کشور از حضور نرخ توافقی معاملات دلار را اعلام‌کرد. خبرگزاری فارس به نقل از این مقام مسوول عنوان کرد: بر اساس معاملات صورت گرفته در بازار توافقی، در حال حاضر هر دلار سه کانال پایین تر از بازار آزاد معامله می شود.

بازار سکه در انتظار سیگنال نرخ دلار

عده از معامله گران معتقد بودند در شرایط کنونی ورق در بازار برگشته است و بازار دلار منتظر سیگنال قیمت سکه امامی است.

به باور این دسته از معامله گران در اگر در روزهای آینده قیمت سکه بر مدار صعود قرار بگیرد شرایط بازارساز برای کنترل بازار ارز سخت خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید