پالیگان صدرنشین شد؛

پرسودترین ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته

کدخبر: ۵۰۸۰۵۷
ارز دیجیتال پالیگان(polygon) با ۴.۴۶% سود، نام خود را در صدر لیست برترین ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعت اخیر نشانده است؛ و به پیروی از او، ارز لوپرینگ (loopring) با ۴.۴۴% و ارز مینا پروتکل (mina) با ۲.۸۴% در جایگاه دوم و سوم لیست پرسودترین ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعت گذشته قرار گرفته‌اند
پرسودترین ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رمز ارز ، بازار ارزهای دیجیتال همانند چند ماه گذشته در خواب زمستانی به سر می‌برد و گویا قرار نیست سیر نزولی خود را متوقف کند.

ارز دیجیتال متیک در ۲۴ ساعت حدود ۵ درصد سود داد. بنابر داده‌های سایت کوین مارکت کپ، ارز دیجیتال پالیگان(polygon) با ۴.۴۶% سود، نام خود را در صدر لیست برترین ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعت اخیر نشانده است؛ و به پیروی از او، ارز لوپرینگ (loopring) با ۴.۴۴% و ارز مینا پروتکل (mina) با ۲.۸۴% در جایگاه دوم و سوم لیست پرسودترین ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعت گذشته قرار گرفته‌اند و در تلاش برای گرفتن جایگاه متیک و رسیدن به برترین ارز شدن هستند.

خبر مهم درباره واریز یارانه و معوقات معترضان و جاماندگان

بازار ارزهای دیجیتال همانند چند ماه گذشته در خواب زمستانی به سر می‌برد و گویا قرار نیست سیر نزولی خود را متوقف کند. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با حدود ۳ درصد ریزش در محدوده ۱۹ هزار دلار معامله می‌شود و اتریوم نیز ۵.۲۸% ریزش را در ۲۴ ساعت اخیر تجربه کرده است.

این ارز دیجیتال به زودی منفجر می شود

با نگاهی به فهرست بدترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، ارزهای دیجیتال یونی سواپ (uniswap) و آوه (aave) هرکدام با حدود ۱۰% ریزش و ارز convex finance با ۸ درصد ریزش ۳ ارز از پر ضررترین‌های لیست بدترین ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید