بین ۷۰ تا ۱۱۰ هزار تومان؛

قیمت واقعی برنج شمال اعلام شد!

کدخبر: ۵۰۸۵۰۳
دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی از کاهش ۱۰ هزارتومانی قیمت هر کیلوگرم برنج در شمال و تهران خبر داد و گفت: اکنون قیمت برنج شمال از پر محصول تا درجه یک در بازار بین ۷۰ تا ۱۱۰ هزار تومان است.
 قیمت واقعی برنج شمال اعلام شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،«قاسمعلی حسنی» در خصوص وضعیت بازار برنج، اظهار کرد: طی روزهای گذشته قیمت هر کیلوگرم برنج با کیفیت درجه یک در شمال کشور ۱۲۰ هزار تومان بود که در روزهای اخیر کاهش ۱۰ هزار تومانی داشت و به نظر می‌رسد شاهد تداوم کاهش قیمت‌ها آن باشیم.

وی علت کاهش قیمت برنج ایرانی را در روزهای اخیر نزدیک شدن به برداشت انبوه این محصول در شمال کشور، کاهش تقاضا و رکود بازار دانست و افزود: خرید جدید برنج با کاهش قیمت روبروست.

157312289.jpg

دبیر کل اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم برنج خارجی برحسب کیفیت در بازار بین ۲۴ تا ۳۸ هزار تومان است، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم برنج هندی بین ۲۶ تا ۳۶ هزار تومان و برنج پاکستانی بین ۲۴ تا ۳۸ هزار تومان است.

حسنی با بیان اینکه سود عمده‌فروشی روی هر کیلوگرم برنج ۳ درصد و برای خرده‌فروشی‌ها نهایتاً ۱۲ درصد است، گفت: در بخش عمده‌فروشی برنج درجه یک شمال کشور (ایرانی) با قیمت ۱۱۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: اکنون قیمت برنج ایرانی از پرمحصول تا درجه یک در بازار بین ۷۰ تا ۱۱۰ هزار تومان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید