سکه بازان در موقعیت خرید قرار گرفتند

سیگنال دلار به قیمت سکه /پیش‌بینی بازار سکه

کدخبر: ۵۱۹۶۷۶
به نظر می رسد سکه بازان همچنان به روند افزایشی قیمت دلار امیدوار هستند و به همین دلیل با وجود حباب 14 درصدی در موقعیت خرید قرار گرفته بودند.
سیگنال دلار به قیمت سکه /پیش‌بینی بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته قیمت دلار پس از 15 روز انتظار و استراحت در کانال 29 هزار تومان، بار دیگر به سطح 30 هزار تومانی سرک کشید و در نهایت به قیمت 30 هزار و 200 تومان رسید.

قیمت سکه نیز روز گذشته هم مسیر با قیمت دلار  حرکت کرد و به سطح 14 میلیون تومان رسید اما در نهایت به قیمت 13 میلیون و 964 هزار تومان به فروش رسید.

ارزش ذاتی سکه دیروز 12 میلیون و 172 هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده 14 درصد قرار گرفت.

سیگنال قیمت دلار به بازار سکه

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته در محدوده 30 هزار و 250 تومان معامله شد، برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار در محدوده یاد شده تثبیت شود احتمال اینکه امروز قیمت سکه بالای کانال 14 میلیون تومان معامله شود وجود خواهد داشت.

فوری/ واریز حق مسکن ۶۵۰ هزار تومانی کارگران از مهر ماه

دلار طلا سکه

بازار سکه امیدوار به افزایش قیمت دلار 

این دسته از فعالان می گفتند به نظر می رسد سکه بازان همچنان به روند افزایشی قیمت دلار امیدوار هستند و به همین دلیل با وجود حباب 14 درصدی در موقعیت خرید قرار گرفته بودند.

با این حال عده ای از معامله گران معتقدند حباب سکه یکی از موانع افرایش قیمت سکه است.

نگاه معامله گران به قیمت طلا 

از سوی دیگر  برخی از معامله گران باور دارند که در روز جاری، طلای جهانی رفتار نزولی نخواهد داشت. آن ها اعتقاد دارند که طلا در کانال هزار و ۷۰۰ دلاری حمایت شده است و در هفته جاری، خریداران از کف قیمت شروع به خرید خواهند کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید